Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013962 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42 |
Контактна особа: |
Лук'яненко Артем Володимирович +380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
між Управлінням капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «Антарес-БУД» укладено договір підряду на виконання будівельних робіт від 10 березня 2020 року № 10 на суму 6703634,16 грн. (шість мільйонів сімсот три тисячі шістсот тридцять чотири грн. 16 коп.) з ПДВ.
У зв’язку з фактичним станом конструктивних елементів приміщень, виникає потреба проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для реалізації проекту.
З урахуванням вимог діючих будівельних норм України, державних стандартів України та технологічного процесу виконання будівельно- монтажних робіт, підряній організації необхідно виконати такі роботи:
Оздоблення стін приміщень панелями Кріплат, монтажні роботи з автоматизації припливних вентиляційних установок та пусконалагоджувальні роботи системи вентиляції, прокладання повітроводи систем В-15, В-16, В-20, В-21, В-22 вище рівня покрівлі з прорізанням отворів в металочерепиці та їх герметизація, пробивання отворів ненаголошеним методом (методом свердління) в залізобетонних конструкціях для прокладання систем вентиляції П-1,П-2, В-17, монтаж 7 індивідуальних пультів-датчиків палатної сигналізації з прокладанням кабелю, встановлення біметалевих приладів опалення РПБ-1-500 у кількості 16 секцій.
Зазначені роботи початково не були включені до проектно- кошторисної документації, але для завершення капітального ремонту ,введення в експлуатацію та повноцінного функціонування об’єкта стали необхідними для виконання.
Проектною організацією, приватним підприємством «Зодчий», що здійснює авторський нагляд, погоджено перелік додаткових робіт по вищевказаному об’єкту. Обсяги цих робіт зазначено в кошторисах на додаткові роботи.
Загальна вартість додаткових робіт становить 664832,00 грн. з ПДВ , тобто не перевищує 50% вартості основного договору, договір укладається з тим же підрядником, додаткові роботи технічно пов’язані з видами та обсягами робіт по основному договору, виконуються на тому ж об’єкті, тими ж працівниками з використанням того ж обладнання та устаткування.
Також, виконання додаткових робіт іншим підрядником може призвести до припинення гарантійних зобов’язань основного підрядника.
Виходячи з вищенаведеного, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до :
- виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкта;
- втрати гарантій якості, досягнення показників, визначених у проектній документації, можливості експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 18:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
23 жовтня 2020 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-15-000037 ● 2e2da0e0e6b4463fba68a8f74315151b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 468
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-10-23-003633-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 жовтня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.12.2020.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 15:30:45
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт 4-х поверхового корпусу в Миколаївській обласній клінічній лікарні (відділення гематології) по вул. Київській, 1 в м. Миколаєві (коригування))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Управлінням капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Антарес-БУД».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-18 18:11:03
Пояснення на запит про надання пояснень
Згідно частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення на запит. Під час оприлюдення інформації щодо переговорної процедури закупівель в річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір була помилково зазначена очікувана вартість укладеного договору підряду на виконання будівельних робіт від 10 березня 2020 року № 10, замість суми до якої, за результатом переговорів, сторони дійшли згоди. Даний факт унеможливлює укладення договору по даній закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень будуть вжиті необхідні заходи, а саме: відміна переговорної процедури закупівель
2020-12-23 16:25:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2020-12-28 16:13:08
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
6 703 634,16
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 18:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 11:27 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 січня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель |
28 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 11:27
|
Повідомлення про відміну тендеру.docx |
28 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 11:26
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 11:27
|
Повідомлення про відміну тендеру.docx |