Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери
Conditioner
Очікувана вартість
817 600,00 UAH
UA-2020-10-23-003485-b f1e671344fd94d438ce5034f00472b7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Долгополов Антон Валерійович, головний інженер структурного підрозділу "Дніпровська дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця", (056)-793-03-01, O.Kroshka@dp.uz.gov.ua .
(056)-793-03-01
O.Kroshka@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Oleynik Oksana Sergeevna
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Anton Dolhopolov, Chief Engineer of the structural unit "Dniprovska directorate of the railway" regional branch "Pridniprovska Zaliznytsia " JSC "Ukrzaliznytsia" (056)-793-03-01, O.Kroshka@dp.uz.gov.ua.
(056)-793-03-01
O.Kroshka@dp.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:08
Очікувана вартість: 817 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Publication date: 23 жовтня 2020 17:07
Enquiries until: 14 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 817 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Scope of the procurement
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 73 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничо-технологічні підрозділи структурного підрозділу "Дніпровська дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" на умовах DDP (згідно з ІNCОТЕRМS 2010). Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Category - The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services - 73 (items). Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - production and technological subdivisions of the structural subdivision "Dnieper Directorate of Railway Transportation" of the regional branch "Prydniprovska Zaliznytsia" of JSC "Ukrzaliznytsia" on the terms of DDP (according to INCOTERMS 2010).
The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 од.
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Conditioner
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за поставлений та змонтований товар здійснюється Покупцем по факту постачання та монтажу товару через 45 банківських днів з дня підписання Сторонами акту прийому-передачі робіт з монтажу за умови підписання акту прийому-передачі товару та отримання рахунку, але не раніше реєстрації Постачальником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:59
Додаток 3 зміни.doc
06 листопада 2020 15:59
Інформаційний лист.doc
06 листопада 2020 15:59
Зміни до ТД №1.jpg
23 жовтня 2020 17:04
Додаток 4.doc
23 жовтня 2020 17:04
Додаток 1.doc
23 жовтня 2020 17:04
міжнародне оголошення.jpg
23 жовтня 2020 17:04
ТД.doc
06 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:59
Додаток 3 зміни.doc
23 жовтня 2020 17:04
ДОДАТОК № 3.doc
06 листопада 2020 15:59
Інформаційний лист.doc
06 листопада 2020 15:59
Зміни до ТД №1.jpg
23 жовтня 2020 17:04
Додаток 4.doc
23 жовтня 2020 17:04
Додаток 1.doc
23 жовтня 2020 17:04
міжнародне оголошення.jpg
23 жовтня 2020 17:04
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація не відповідає вимогам закону "Про публичні закупівлі"!!!
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:01
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 13:08
Аукціон буде проходити 30 грудня 2020 року, а термін постачання до 30 грудня 2020 року: "Строк (термін) поставки та монтажу товару: протягом 10 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання поставленого та змонтованого Товару, але не пізніше 30.12.2020р у разі направлення письмової рознарядки від ПОКУПЦЯ після 17.12.2020р." Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; ... 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. ..... 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Питання 1: А як же терміни розглядання пропозицій, термін оскарження, термін підписання договору, термін поставки та монтажу обладнання???? Питання 2: А як нерезиденту або резиденту з іншого міста виконати дискримінаційні умови тендерної документації та не порушити терміни виконання поставки та монтажу!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системою заплановано проведення аукціону на 30.12.2020. На проведення пре-кваліфікації учасників дається 20 робочих днів. Замовник зацікавлений у найкоротші терміни провести пре-кваліфікацію. В такому випадку дата проведення аукціону буде перенесена, що дасть можливість виконати умови договору в повному обсязі
Технічні вимоги
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:28
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 13:09
Добрий день! Уточніть, будь ласка, яка потужність кондиціонерів у BTU/h Вас цікавить? Виходячи із суми, яка виділена на цю закупівлю, маємо припущення, що у ТД допущена помилка і Вам потрібні кондиціонери з продуктивністю на охолодження 2580 W, та продуктивністю на тепло 2670W, а у ДТ вказано, що це споживана потужність. Кондиціонери із зазначеною споживаною потужність коштують більше ніж виділено на цю закупівлю. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана ціна на дані кондиціонери з заявленою потужністю була запропонована та визначена в результаті маркетингових досліджень як найнижча. Показник потужності BTU/h в основних технічних характеристиках Додатку 3 тендерної документації не вказується
технічні характеристики
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:12
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:28
шановний замовник! споживана потужність та потужність охолодження-обігріву це абсолютно різні показники. приведіть технічні вимоги до ладу та проконсультуйтеся у фахівців.
Відповідь: до тендерної документації будуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-23-003485-bf1e671344fd94d438ce5034f00472b7b
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ведо Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 листопада 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:52
Статут_ведо2.rar
24 листопада 2020 17:52
Стат.Док (1) (1).rar
24 листопада 2020 17:52
Дозвiл.jpg
24 листопада 2020 17:52
Документ_ЄДР_1006731231.zip
24 листопада 2020 17:52
договір_подiбний.pdf
24 листопада 2020 17:52
Довiдка_банк.pdf
24 листопада 2020 17:52
Дилерський сертифікат.pdf
24 листопада 2020 17:52
Дод_4_Проєкт_договору_(1).PDF
24 листопада 2020 17:52
Дод_3_Техвимоги.PDF

Документи

24 листопада 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 грудня 2020 08:53
Довідка корупція ТОВ.zip
24 грудня 2020 08:53
Довідка банкрутство.pdf
24 грудня 2020 08:53
Довідка ч.2 ст.17.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка МВС _копія_.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка МВС.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка податкова.zip
24 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:35
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 18:35
Документи.zip

Документи

24 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 19:37
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:56
Про несудимість.pdf
24 листопада 2020 18:56
Про наявність працівників.pdf
24 листопада 2020 18:56
Про відсутність договорів.pdf
24 листопада 2020 18:56
Статут.pdf
24 листопада 2020 18:56
Сертифікати.pdf
24 листопада 2020 18:56
Протокол зборів.pdf
24 листопада 2020 18:56
Проект договору.pdf
24 листопада 2020 18:56
Про свідоцтво платника ПДВ.pdf
24 листопада 2020 18:56
Про основні тех характер.pdf
24 листопада 2020 18:56
Наказ про призначення.pdf
24 листопада 2020 18:56
ліцензія.pdf
24 листопада 2020 18:56
Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 18:56
Висновок СЕС.pdf

Документи

24 листопада 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 19:53
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:46
Електронний підпис
24 листопада 2020 19:45
Зразок гарантійного талона.pdf
24 листопада 2020 19:45
Лист-відгук.jpeg
24 листопада 2020 19:45
Лист-відгук 2.jpg
24 листопада 2020 19:45
Договр кондиціонер 0511.PDF
24 листопада 2020 19:45
Аналог.договір _ 17.pdf
24 листопада 2020 19:45
Аналог. договір _ 42.docx
24 листопада 2020 19:45
Аналог. договір _ 29.09-20.pdf
24 листопада 2020 19:45
Сертіфікат_СЕС_2019-2024_Osaka.pdf
24 листопада 2020 19:45
Договір.pdf
24 листопада 2020 19:45
Відсутність підстав ст.17.pdf
24 листопада 2020 19:45
Основні тех.характеристики.pdf
24 листопада 2020 19:45
Документи-довідки.pdf
24 листопада 2020 19:45
Паспорт та код.pdf
24 листопада 2020 19:45
Витяг_ Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ведо

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"

ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС"

ФОП Ланчуковський Сергій Павлович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" 726 642,00
UAH з ПДВ
570 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ведо 797 160,00
UAH з ПДВ
570 933,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 08:53
Довідка корупція ТОВ.zip
24 грудня 2020 08:53
Довідка банкрутство.pdf
24 грудня 2020 08:53
Довідка ч.2 ст.17.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка МВС _копія_.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка МВС.pdf
24 грудня 2020 08:52
Довідка податкова.zip
24 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:35
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 18:35
Документи.zip

Публічні документи

24 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:52
Статут_ведо2.rar
24 листопада 2020 17:52
Стат.Док (1) (1).rar
24 листопада 2020 17:52
Дозвiл.jpg
24 листопада 2020 17:52
Документ_ЄДР_1006731231.zip
24 листопада 2020 17:52
договір_подiбний.pdf
24 листопада 2020 17:52
Довiдка_банк.pdf
24 листопада 2020 17:52
Дилерський сертифікат.pdf
24 листопада 2020 17:52
Дод_4_Проєкт_договору_(1).PDF
24 листопада 2020 17:52
Дод_3_Техвимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"

ТОВ Ведо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"
#24421775
Переможець 570 900,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"
#24421775
570 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:09
ДН-1-20751.jpg укладений
14 січня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:54
Кондиціонери.pdf укладений
30 грудня 2020 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)