Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки проектно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень).
Очікувана вартість
202 934,32 UAH
UA-2020-10-23-003330-b ● e0d34aef519a4d2990572d134fecc6de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Пуга Марина Володимирівна +380574522227 osvita02146@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 202 934,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 014,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється згідно актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 16:28 |
Проект договору .doc | |
23 жовтня 2020 16:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту обстеження
Дата подання: 26 жовтня 2020 09:32
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:45
Відповідно до абзацу 3 Додатку 3 Технічного завдання Замовник вимагає обов'язково надавати документ "Акт огляду об'єкту". Повідомляємо, що вартість проектних робіт для систем протипожежного захисту відповідно до Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 можливо визначити на підставі збірників цін на проектно-вишукувальні роботи. Вартість проектних робіт розраховується від площі, яка захищається. Тобто визначення вартості робіт не потребує виїзду на об’єкт, а може бути визначена на підставі вже наданої інформації. У Міністерстві охорони здоров’я повідомляють, що ситуація з захворюваністю на COVID-19 погіршується у 17 областях та Києві. В зв’язку з цим просимо Вас не піддавати ризику учасників торгів і скасувати вимогу щодо обов’язкового огляду об’єктів, бо вартість робіт може бути визначена на підставі вже наданої інформації. До того ж вимога щодо відвідування об'єкту, де плануються роботи з проектування до підписання договору є необов'язковою та має дискирмінаційну та корпуційну ознаку, тому може бути оскаржена в Держаудитслужбі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє, що відповідно до Додатку № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначив, що до подачі тендерної пропозиції учасник повинен в період уточнення здійснити виїзд на об’єкт для ознайомлення з фактичними обсягами робіт та надати у складі пропозиції підписаний Замовником акт огляду. Вказана вимога замовника не є дискримінаційною та не містить жодних корупційних ознак. Крім того, замовник в своїх вимогах, передбачених тендерною документацією, керується в повній мірі положеннями, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормами цього Закону, не обмежуючи вільний доступ учасників до торгів. Щодо питання, пов’язаного з розповсюдженням респіраторної інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-19, то замовник наголошує на тому, що в разі необхідності, в тому числі й забезпечення ефективності проведення публічних закупівель, можливе перебування на території навчальних закладів з обов’язковим дотриманням карантинних вимог та при наявності засобів індивідуального захисту.
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…«або еквівалент»».
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…«або еквівалент»».
Щодо застосування ППК «Тірас-16П»
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:13
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:14
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) Замовник вже визначив тип обладнання, на якому Виконавець (сертифікований проектувальник) повинен будувати систему протипожежного захисту: «Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень та попередження про несправність до центру приймання тривожних сповіщень СПТС «МОСТ-П» (сертифікат № DCS. 000017-18) ТОВ виконати по GSM-GPRS каналу за допомогою ППК «Тірас-16П» (сертифікат № DCS.0000162-18)». Доводимо до Вашого відома, що застосування при побудові системи пожежної сигналізації безадресного ППКП «Тірас-16П» протирічить вимогам нормативної документації, а саме: вимогам п.10.13 ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», вимогам п.7.2.27 та п.7.2.28 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» зі зм.1. Тобто відповідно до вимог діючих нормативних документів у закладах освіти повинна бути система з адресними компонентами, що не може забезпечити ППКП «Тірас-16П», який обрано Замовником з якихось відомих йому причин. Вважаємо недоречним Замовнику, який не є сертифікованим проектувальником в у частині дотримання вимог пожежної безпеки, обирати тип обладнання для створення систем протипожежного захисту. Вимагаємо виключити з тендерної документації посилання на будь-яку конкретну марку або тип обладнання (що також може мати монопольну або корупційну складову), - тобто залишити вибір обладнання у функціях проектувальника, як цього вимагає нормативна документація.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"
Щодо вибору обладнання замовником самостійно
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:12
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 08:18
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) Замовник вже визначив тип обладнання, на якому Виконавець (сертифікований проектувальник) повинен будувати систему протипожежного захисту: «Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень та попередження про несправність до центру приймання тривожних сповіщень СПТС «МОСТ-П» (сертифікат № DCS. 000017-18) ТОВ виконати по GSM-GPRS каналу за допомогою ППК «Тірас-16П» (сертифікат № DCS.0000162-18)». Доводимо до Вашого відома, що застосування при побудові системи пожежної сигналізації безадресного ППКП «Тірас-16П» протирічить вимогам нормативної документації, а саме: вимогам п.10.13 ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», вимогам п.7.2.27 та п.7.2.28 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» зі зм.1. Тобто відповідно до вимог діючих нормативних документів у закладах освіти повинна бути система з адресними компонентами, що не може забезпечити ППКП «Тірас-16П», який обрано Замовником з якихось відомих йому причин. Вважаємо недоречним Замовнику, який не є сертифікованим проектувальником в у частині дотримання вимог пожежної безпеки, обирати тип обладнання для створення систем протипожежного захисту. Вимагаємо виключити з тендерної документації посилання на будь-яку конкретну марку або тип обладнання (що також може мати монопольну або корупційну складову), - тобто залишити вибір обладнання у функціях проектувальника, як цього вимагає нормативна документація.
Також просимо у відповіді на це запитання не давати хибне посилання, яке не має відношення до предмету обговорення, а саме – «Розділ ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"».
У відповідності до абзацу 6 примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги - Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником (джерело: Наказ № 680 від 13.04.2016р. Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», далі – Наказ, посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0680731-16#Text). У відповідності до Наказу № 680 від 13.04.2016р. Мінекономрозвитку - розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – це розділ «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції». Інформація цього розділу ІІІ жодним чином не має відношення до предмету обговорення. У відповідності до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Частина 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Замовник не є сертифікованим проектувальником в частині пожежної безпеки та не може самостійно визначити обладнання, яке буде відповідати нормативним вимогам. Але у то й же час Замовник відповідає за пожежну безпеку об’єкта і відповідає за можливі матеріальні та соціальні збитки внаслідок застосування проектних рішень, які не відповідають вимогам діючої нормативної документації, - та як слідство - невідповідного оснащення об’єкта засобами та системами протипожежного захисту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…«або еквівалент»». Вказана вимога замовника не є дискримінаційною та не містить жодних корупційних ознак. Крім того, замовник в своїх вимогах, передбачених тендерною документацією, керується в повній мірі положеннями, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормами цього Закону, не обмежуючи вільний доступ учасників до торгів.
Щодо видів систем проектування
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:17
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 15:13
Просимо надати уточнюючу інформацію щодо типу систем протипожежного захисту закупівлі у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014. А саме: "створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень)". Замовник має на увазі системи пожежогасіння для усіх закладів освіти або системи пожежної сигналізації, керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), передавання тривожних сповіщень?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник має на увазі систему пожежної сигналізації, керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), передавання тривожних сповіщень.
Щодо підписанта акту огляду об'єкту
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:50
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 15:28
Шановний Замовник! Просимо надати відомості щодо уповноваженої особи зі сторони Замовника щодо підписання акту огляду на вимогу абзацу 3 Технічного завдання оголошення (Додаток 2, абзац 3: "До подачі тендерної пропозиції учасник повинен в період уточнення здійснити виїзд на об’єкт для ознайомлення з фактичними обсягами робіт та надати у складі пропозиції підписаний Замовником акт огляду.")
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Акти огляду підписують керівники кожного навчального закладу, передбаченого дислокацією до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" |
159 496,55
UAH з ПДВ
|
149 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
169 615,00
UAH з ПДВ
|
149 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бурбела Ігор Олександрович |
188 888,88
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" #43731472 |
Переможець |
149 500,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 12:30
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 11:22
|
Договір | укладений |
02 грудня 2020 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 47/11/20ПР/929 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |