Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з технічного огляду та випробувань» за кодом ДК 021-2015: 71630000-3 (ТО рятувальних засобів: плотів, кругів, жилетів та т.п.).
Technical inspection and testing services" code DK 021-2015: 71630000-3 (Мaintenance rescue equipment: rafts, circles, vests, etc.).
Очікувана вартість
495 560,00 UAH
UA-2020-10-23-003286-c 8d043f6cc8db4aa8a8634e3bfad9c8bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Глемязний Микола Іванович
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Glemyazniy Mikola Ívanovich
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 495 560,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 955,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14700 UAH
Publication date: 23 жовтня 2020 12:53
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 495 560 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 956 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
«Послуги з технічного огляду та випробувань» за кодом ДК 021-2015: 71630000-3 (ТО рятувальних засобів: плотів, кругів, жилетів та т.п.).
Technical inspection and testing services" code DK 021-2015: 71630000-3 (Мaintenance rescue equipment: rafts, circles, vests, etc.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ТО рятувальних засобів: плотів, кругів, жилетів та т.п.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Мaintenance rescue equipment: rafts, circles, vests, etc.
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг в національній валюті України (гривні). (Власні кошти підприємства) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2020
UA-2020-10-23-003286-c8d043f6cc8db4aa8a8634e3bfad9c8bd
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Рятувальні засоби" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 10:16
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 10:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Рятувальні засоби» надано документ «Довідка про наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг» №3286-11/20-1 від 19.11.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Учасником надано документ «Виписка щодо власного обладнання, які рахуються за даними бухгалтерського обліку» №3286-11/20-1 від 19.11.2020р., в якому відсутнє підтвердження власного обладнання, зазначеного в документі «Довідка про наявності обладанання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг» №3286-11/20-1 від 19.11.2020р., окрім Стенду для гідравлічних випробувань. Також, документ «Довідка про наявності обладанання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг» №3286-11/20-1 від 19.11.2020р. не містить інформації щодо використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Зокрема, пропозиція містить цю інформацію в документі «Довідка щодо використання технологій у виробничої діяльності» №3286-11/20-15 від 19.11.2020р., що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). Проте, учасником надано на підтвердження права користування Виробничо-складською базою технічного обслуговування суднових рятувальних засобів за адресою: м. Миколаїв, Бузький бульвар Договір оренди нежитлових приміщень №03/01 від 03.01.2019р. не в повному обсязі, а саме не надано Акт приймання-передачі (Додаток №1), що є невід’ємною частиною Договору відповідно до п.1.2 Договору №03/01 від 03.01.2019р. Зокрема, учасником надано Додаток №1 до договору оренди нежитлових приміщень №3/03 від 03.01.2019р., що не відповідає номеру Договору. 1.2 На вимогу пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Рятувальні засоби» повинен надати документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. Проте, пропозиція учасника не містить протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників. Зокрема, учасником надано Протокол №11-12/19 від 11.12.2019р. щодо надання згоди Директору Товариства Цюрі Сергію Івановичу на право підпису тендерних пропозицій від імені Товариства на власний розсуд, на право вчинення від імені Товариства правочинів, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства, на право підпису від імені Товариства договорів про закупвілі, чим підтверджено вимогу замовника щодо зняття обмежень у разі іх наявності у особи, уповноваженої на підписання договору за результатами процедури закупівлі у разі наявності таких обмежень в установнчих документах, проте не надано протоколу зборів засновників підприємства/випискиз протоколу зборів засновників щодо обрання/призначення керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «Рятувальні засоби» Цюрі Сергія Івановича. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2 підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Рятувальні засоби» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Рятувальні засоби» надати/завантажити документ, який підтверджує обрання/призначення керівника, а саме протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:26
оренда приміщень.pdf
14 грудня 2020 16:25
витяг з бухобліку.pdf
14 грудня 2020 16:25
наявність мтб.pdf
23 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:49
гарантійний лист.pdf
20 листопада 2020 15:49
проект договора.pdf
20 листопада 2020 15:49
захист персональних даних.pdf
20 листопада 2020 15:49
підписання договору.pdf
20 листопада 2020 15:49
загальні відомості.pdf
20 листопада 2020 15:49
витягПДВ.pdf
20 листопада 2020 15:49
код доступу.pdf
20 листопада 2020 15:49
субпідрядники.pdf
20 листопада 2020 15:49
технічні вимоги.pdf
20 листопада 2020 15:49
письмова згода.pdf
20 листопада 2020 15:49
ст.17.pdf
20 листопада 2020 15:49
наявність працівників.pdf
20 листопада 2020 15:49
оренда Форд.pdf
20 листопада 2020 15:49
оренда Газель.pdf
20 листопада 2020 15:49
оренда приміщень.pdf
20 листопада 2020 15:49
наявність МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Виробнича фірма «Судоремонт» у формі товариства з обмеженою відповідальністю надано документ «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» №1120-731 від 06.11.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Учасником надано документ «Виписка щодо обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком станом на IV квартал 2020 року» №1120-729 від 06.11.2020р., в якому відсутнє підтвердження власного обладнання, зазначеного в документі «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» №1120-731 від 06.11.2020р., а саме робочі столи у кількості 3 од., комплект інструментів для проведення перевірок балонів АСВ №2,3 у кількості 1 од., пневматична система нагнітання та створення розрідження повітря у кількості 1 од. Також, виписка не містить підпису головного бухгалтера/бухгалтера, зокрема, у разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо повинен зазначити про це у виписці. Пропозиція учасника містить цю інформацію в документі №1120-738 від 06.11.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також, документ «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» №1120-731 від 06.11.2020р. не містить інформації щодо використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Зокрема, пропозиція містить цю інформацію в документі «Довідка щодо використання технологій у виробничої діяльності» №1120-744 від 06.11.2020р., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Виробнича фірма «Судоремонт» у формі товариства з обмеженою надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:14
Виписка обладнання
22 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
22 листопада 2020 13:47
Інформація співвиконавці.pdf
22 листопада 2020 13:47
Свідоцтва РСУ Судоремонт.pdf
22 листопада 2020 13:47
Інші довідки.pdf
22 листопада 2020 13:47
ст. 17 Закону України.pdf
22 листопада 2020 13:47
Пояснювальна записка.pdf
22 листопада 2020 13:47
Матеріально-технічна база.pdf

Документи

23 листопада 2020 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 07:47
Електронний підпис
23 листопада 2020 07:45
Статут, Опис до статуту.pdf
23 листопада 2020 07:45
Довідка мтб.pdf
23 листопада 2020 07:45
Ліцензія МНС з додатком.pdf
23 листопада 2020 07:45
Технічні вимоги.pdf
23 листопада 2020 07:45
Чисті активи.pdf
23 листопада 2020 07:45
Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 листопада 2020 07:45
Лист гарантія ст. 17.pdf
23 листопада 2020 07:45
Рішення.pdf
23 листопада 2020 07:45
Згода.pdf
23 листопада 2020 07:45
Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2020 07:45
Виписка з балансу.pdf
23 листопада 2020 07:45
Захист довкілля.pdf
23 листопада 2020 07:45
Персональні дані.pdf
23 листопада 2020 07:45
Довідка уповноважена особа.pdf
23 листопада 2020 07:45
ISO.pdf
23 листопада 2020 07:45
Відомості.pdf
23 листопада 2020 07:45
Довідка працівники.pdf
23 листопада 2020 07:45
Довідка методики.pdf
23 листопада 2020 07:45
Довідка код доступу.pdf
23 листопада 2020 07:43
016-001-42046-2020.pdf
23 листопада 2020 07:43
016-001-42046-2020.pdf.p7s
23 листопада 2020 07:43
ліцензія.pdf.p7s
23 листопада 2020 07:43
ліцензія.pdf
23 листопада 2020 07:43
016-001-42046-2020.zip
23 листопада 2020 07:43
ліцензія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рятувальні засоби"

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій