Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №40, під’їзди №1, 2, 3, 4 по вул. Героїв 93-ої бригади м.Запоріжжя» по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
191 195,00 UAH
UA-2020-10-23-002892-b 3bcfdb45de0a45f282d7f455300ad68c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козицька Ксенія

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23а
Контактна особа: Козицька Ксенія
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:07
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:07
Очікувана вартість: 191 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 955,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Місцезнаходження: 69006, Україна, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23-А. Категорії замовника зазначається у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: процедура закупівлі – відкриті торги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №40, під’їзди №1, 2, 3, 4 по вул. Героїв 93-ої бригади м.Запоріжжя» по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт безготівкового перерахунку ЗАМОВНИКОМ грошових коштів ПІДРЯДНИКУ за виконані роботи після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 15 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету договору на рахунок ЗАМОВНИКА Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:15
ТД по кап.рем. Героїв 93-ї бригади, 40 п.1-4т.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-16-000023 ● 7f071d78ef9542b1affe7b47e880699e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.11.2020 № 252

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби в
Запорізькій області
від 18.11.2020 №252

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-10-23-002892-b, Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до Наказу 18.11.2020 р. №252 «Про початок моніторингу закупівель» органом державного фінансового контролю – управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, проведено моніторинг закупівлі за кодок ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)», конкретна назва предмета закупівлі – «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №40, під’їзди №1, 2, 3, 4 по вул. Героїв 93-ої бригади м. Запоріжжя», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-10-23-002892-b. Згідно висновку про результати моніторингу закупівель від 11 грудня 2020 року (оприлюднено на майданчику «Прозорро» 11.12.2020 р.) – «Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ФОП Клюєв О.О. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації (далі - ТД) відповідно до статті 16 Закону. Додатком №3 до ТД зазначено спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Замовником вимагається надання не менш ніж 3 виконаних договорів за період 2017-2020 р.р., з документами, які підтверджують виконання аналогічного договору у повному обсязі: форми КБ-3, або КБ-2в. Аналогічними слід вважати договори/ роботи з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва будівлі (закладу), в рамках яких виконувались роботи з предмета закупівлі. Учасником ФОП Клюєв О.О. подано три договори на надання послуг: з поточного ремонту внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання; з заміни запірної арматури, налагодження гарячого та холодного водопостачання; з ремонту гарячого і холодного водопостачання та обратки, які не відповідають Додатку №3 ТД, в частині надання аналогічних договорів з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва будівлі (закладу). Слід зазначити, шо загальна сума наданих ФОП Клюєв О.О. трьох договорів склала 7010,00 гривень. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Клюєв О.О. не відповідала вимогам Додатку №3 ТД, в частині надання аналогічних договорів, та повинна бути відхилена Замовником, чим порушено п.1 частини 1 статті 31 Закону. Крім того, учасником ФОП Клюєв О.О. не надано підтвердження виконання аналогічного договору у вигляді актів виконаних робіт та довідки (форми КБ-3, або КБ-2в), чим недотримано вимоги Додатку №3 до ТД. Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Клюєв О.О., яка не відповідала вимогам Додатку №3 ТД, в частині актів виконаних робіт та довідки (форми КБ-3, або КБ-2в), чим порушено п.1 частини 1 статті 31 Закону.» Однак, не погоджуючись з вищезазначеним висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Клюєв О.О. надано три договори, які датуються 2018 та 2020 роками. Предметом цих договорів, наданих ФОП Клюєв О.О., є - ремонт гарячого і холодного водопостачання та обратки; заміна запірної арматури, налагодження гарячого та холодного водопостачання; ремонт внутрішньобудинкових систем гарячого та холодного водопостачання. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації «Аналогічними слід вважати договори/ роботи з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва будівлі (закладу), в рамках яких виконувались роботи з предмета закупівлі». Так, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація перелік експлуатаційних або функціональних вимог до закупівлі робіт за предметом закупівлі» предмет закупівлі включає в себе наступні види робіт: разборка трубопровода водоснабжения из труб стальных водогазопроводных оцинкованных диаметром 25 мм, демонтаж трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровiдних оцинкованих дiаметром 40 мм, демонтаж трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровiдних оцинкованих дiаметром 50 мм, демонтаж трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровiдних оцинкованих дiаметром 65 мм, прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових (поліпропіленових) напiрних дiаметром 32 мм. Надані учасником процедури закупівлі договори за своїми складовими виконуваних робіт та їх функціональним призначенням (системи водопостачання та водовідведення, каналізація, тощо) є тотожними та підтверджують необхідний досвід і кваліфікацію учасника. Також, у складі тендерної пропозиції ФОП Клюєв О.О., надано «Довідка-пояснення» (файл: 8 Лист пояснення про акти до аналог.дог..pdf), якою ФОП Клюєв пояснює надання замість примірних форм КБ-2в та КБ-3 актів здачі-прийняття робіт. Зазначене пояснення повністю підтверджується ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, відповідно до якого: «1.2 Цей стандарт носить обов’язковий характер при визначені вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії». Таким чином, надання у складі тендерної пропозиції, на підтвердження виконання договорів, Актів здачі-прийняття робіт замість примірних форм КБ-2в та КБ-3 є правомочним. Враховуючи викладене, тендерним комітетом прийнято вірне рішення щодо визначення ФОП Клюєв О.О. переможцем торгів і вірне рішення про укладання Договору, як з переможцем торгів. Зазначаємо, що тендерний комітет при проведенні всіх процедур закупівель неухильно дотримується норм законодавстваУкраїни і всі рішення тендерного комітету базуються на принципах відкритості та прозорості, добросовісної конкуренції, економії бюджетних коштів, недискримінації учасників, а також неупереджене та об’єктивне визначення переможця закупівлі. На даний час висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-002892-b органом державного фінансового контролю – управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, оскаржується в запорізькому окружному адміністративному суді.
Дата публікації: 16 грудня 2020

Документи:

16 грудня 2020 14:37
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИНКЕВИЧ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 191 195,00
UAH з ПДВ
191 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛЮЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 191 195,00
UAH з ПДВ
191 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 20:28
Уст. документы.pdf
03 листопада 2020 20:28
ТП - 195191 грн.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 10:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:44
Довідка МВС.jpg
11 листопада 2020 10:44
Довидка нов. 2.jpg
11 листопада 2020 10:44
Довідка 1.jpg
08 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
08 листопада 2020 11:17
257.imd
08 листопада 2020 11:17
18 Витяг ед. под..pdf
08 листопада 2020 11:17
17 Звіт.pdf
08 листопада 2020 11:17
16 Кошторисна документація.pdf
08 листопада 2020 11:17
14 Істотні умови.pdf
08 листопада 2020 11:17
12 витяг, виписка та інш..pdf
08 листопада 2020 11:17
11 Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2020 11:17
10 Довідка про ІПН.pdf
08 листопада 2020 11:17
9 Лст про звіт ЕСВ.pdf
08 листопада 2020 11:17
7 Лист згода с перс. дан-ми.pdf
08 листопада 2020 11:17
6 диплом працівника.pdf
08 листопада 2020 11:17
5 аналог договори.pdf
08 листопада 2020 11:17
3 Довідка про працівників.pdf
08 листопада 2020 11:17
2 Технічна специфікація.pdf
08 листопада 2020 11:17
1 Тендерна пропозиція (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИНКЕВИЧ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "КЛЮЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИНКЕВИЧ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2662000111
Відхилено 191 195,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:14
ФОП "КЛЮЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2974421615
Переможець 191 195,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛЮЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2974421615
191 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:47
ДУ№1 до Д2586 - Клюєв.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 18:21
Д ВР Гер.93бр.п.1,2,3,4.PDF укладений
26 листопада 2020 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2586
Договір:
Номер додаткової угоди: 2586
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 941,00
UAH