Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним та аудиторським супроводженням функціонування запроваджених заходів
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-10-23-002629-b f6517442bb5549629f6d1045586ceae3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смик Роман Сергійович

+380435821350 smyk_roman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04325957
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, Вінницька обл.м.Липовець вул.Василя Липківського, буд .30
Контактна особа: Смик Роман Сергійович
+380435821350
smyk_roman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 28000UAH без ПДВ
Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним та аудиторським супроводженням функціонування запроваджених заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. В. Липківського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання акту виконаних робіт Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сологуб Олександр Павлович
#2813705317
Переможець 28 000,00
UAH
23 жовтня 2020 14:52

Документи

23 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:20
Договір укладений
23 жовтня 2020 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційно-консультаційні послуги із запровадження вимог нормативно-правових документів із безпеки харчових продуктів з подальшим інформаційно-консультаційним та аудиторським супроводженням функціонування запроваджених заходів 1 послуга 28 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2020 11:56
28 000,00 UAH UA778201720344270003000048784
Липовецька м.р.
UA503510050000026001878829132
ФоП Сологуб Олександр Павлович
Оплачений