Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
83. Запасні частини (привід для розпашних воріт)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-10-23-002522-a 8a687bd1feee4f939ad7543d5843059d
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Запасні частини (привід для розпашних воріт) (відповідний код 31720000-9 - Електромеханічне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 жовтня 2020 10:23
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2020 10:22
договір.doc
23 жовтня 2020 10:22
документація.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку