Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання території ДП "ММТП"
Очікувана вартість
330 309,14 UAH
UA-2020-10-23-002485-b 717d54e07eee4bdd8b3af739921aa573
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 11:18
Очікувана вартість: 330 309,14 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 651,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- не передбачається. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (вручну) в літній період території ДП «ММТП», що закріплена за адміністративними будівлями управління порту та спорткомплексом «Портовик» загальною площею 16165,0 кв.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, територія ДП «ММТП», що закріплена за адміністративними будівлями управління порту та спорткомплексом «Портовик» загальною площею 16165,0 кв.м.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання (вручну) в зимовий період території ДП «ММТП», що закріплена за адміністративними будівлями управління порту та спорткомплексом «Портовик» загальною площею 16165,0 кв.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, територія ДП «ММТП», що закріплена за адміністративними будівлями управління порту та спорткомплексом «Портовик» загальною площею 16165,0 кв.м.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг на підставі оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання роз'яснення
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:38
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:23
Доброго дня! Ви вказуєте у технічній специфікації тендерної пропозиції щодо послуг з прибирання території ДП «ММТП» , що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтвердження про досвід роботи у наданні аналогічних послуг виробничим підприємствам (установам, організаціям) (надати копію договору надання аналогічних послуг та лист - відгук про якість наданих послуг). Прошу надати роз'яснення , що ви розумієте під поняттям "виробничі підприємства (установи, організації)? Так як, виходячи із технічного завдання, Ви потребуєте надання послуг з прибирання території, закріпленої за адміністративною будівлею?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічної специфікації Замовник потребує прибирання (вручну) в літній та зимовий періоди території ДП «ММТП», що закріплена за адміністративними будівлями управління порту та спорткомплексом «Портовик» загальною площею 16165,0 кв.м (схеми прибирання викладені на сайті). Під поняттям «виробничі підприємства (установи, організації)» маються на увазі підприємства любої форми власності, яким надавались аналогічні послуги з прибирання території.
щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 13:33
Доброго дня, враховуючи Вашу відповідь і погоджуючись з нею, прошу внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: забрати вираз "виробничі приміщення" і замінити його на підприємства всіх форм власності , яким надавались аналогічні послуги, що буде юридично правильним . Дякую!
Відповідь: Повідомляємо наступне: пункт 3 вимог до учасника процедури технічної специфікації викладений в такій редакції:
3. Досвід роботи у наданні аналогічних послуг виробничим підприємствам (установам, організаціям) (надати копію договору надання аналогічних послуг та лист - відгук про якість наданих послуг. У разі надання копії договору з Замовником – ДП «ММТП», лист - відгук не потрібен).
Про «виробничі приміщення» мова не йдеться.
Затверджені схеми території прибирання з зазначенням площ викладені на сайті.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:37
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 15:19
Шановний Замовник! У 2019 році ДП «Маріупольський морський торговельний порт» оголошував тендер на закупівлю послуг з прибирання території. Бюджет закупівлі становив: 383 333.33 грн. без ПДВ. 23.10.2020 ДП «Маріупольський морський торговельний порт» оголосив аналогічний тендер на закупівлю послуг з прибирання території. Умови надання послуг (а саме: площа прибирання, періодичність та інше) залишились не зміними від умов тендерної документації 2019 року. Проте бюджет закупівлі, що оголошена 23.10.2020р., становить 330 309.14 грн. без ПДВ, що на 53 024,19 грн. менше, ніж у 2019 році. 01.09.2020 році відбулося збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 4723 грн. до 5000 грн. В 2021 році, згідно з оновленим затвердженим Кабінетом міністрів України прогнозом, планується два етапи підвищення мінімальної заробітної плати: 01.01.2020 – 6000 грн., 01.07.2020 – 6500 грн. Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, чому бюджет закупівлі було знижено без зміни обсягів з урахуванням прогнозів із зростання мінімальних гарантій, які підприємство має забезпечувати співробітникам згідно із діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: за орієнтовну загальну вартість послуг взято суму розрахунку згідно тарифів попереднього договору (№27-7/19/485 від 24.10.2019р.) з індексацією 8% (індекс цін виробників). Загальна орієнтовна вартість послуг складає 396 370,97 грн (в т.ч. ПДВ).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-002485-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 10 листопада 2020 14:40
Незаконна дискваліфікація ТОВ "ДЕНІКОМ"
Протоколом від 06.11.2020 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «Деніком» - відхилена, на підставі того, що: «Пропозиція не відповідає умовам, викладеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі – Довідка про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не містить підтвердження вимог до Виконавця, викладених в технічній специфікації Замовника».
Згідно «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен надати в складі пропозиції підтвердження про наступні відомості :
1.Наявність матеріально-технічної бази для ручного прибирання території (довідка в довільній формі)
2. Наявність у підприємства достатньої кількості працівників для прибирання території (довідка в довільній формі)
3. Досвід роботи у наданні аналогічних послуг виробничим підприємствам (установам, організаціям) (надати копію договору надання аналогічних послуг та лист - відгук про якість наданих послуг. У разі надання копії договору з Замовником – ДП «ММТП», лист - відгук не потрібен).
На виконання цієї вимоги Учасник в складі пропозиції надав:
Довідку, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі за вих. №2403-600 від 02.11.2020;
Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих.№ 2403-603 від 02.11.2020;
Довідку про виконання аналогічних договорів за вих.№ 2403-602 від 02.11.2020 з відповідними копіями договорів та листів-відгуків про якість наданих послуг;
Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих.№ 2403-604 від 02.11.2020.
Згідно п. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Деніком» була неправомірно відхилена Замовником.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Деніком», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-10-23-002485-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 06 листопада 2020 14:17
незаконна дискваліфікація
Протоколом від 06.11.2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою вирішено відхилити пропозицію Приватного підприємства «Клінінг-Про» за таких підстав: «Пропозиція не відповідає умовам, викладеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі – Довідка про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не містить підтвердження вимог до Виконавця, викладених в технічній специфікації Замовника».
ПП «Клінінг-Про» не погоджується з цим рішенням уповноваженої особи Ситника С.О. та, керуючись вимогами частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за таких підстав: у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і додатках до нього відсутня вимога про надання учасником у складі пропозиції «Довідки про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», про яку йдеться у протоколі від 06.11.2020, тому учасником ПП «Клінінг-Про» така довідка не надавалася. Отже, уповноваженою особою замовника зроблено висновок щодо відсутності підтвердження вимог до Виконавця у неіснуючому документі, а тому нашу пропозицію незаконно відхилено.
У технічній специфікації замовника зазначено: «Учасник повинен надати в складі пропозиції підтвердження про наступні відомості :
1. Наявність материально-технічної бази для ручного прибирання території (довідка в довільній формі)
2. Наявність у підприємства достатньої кількості працівників для прибирання території (довідка в довільній формі)
3. Досвід роботи у наданні аналогічних послуг виробничим підприємствам (установам, організаціям) (надати копію договору надання аналогічних послуг та лист - відгук про якість наданих послуг. У разі надання копії договору з Замовником – ДП «ММТП», лист - відгук не потрібен).»
Ці вимоги учасником ПП «Клінінг-Про» виконано в повному обсязі, а саме, у складі пропозиції завантажено файли: «довідка про матбазу.pdf», «довідка працівники.pdf», «довідка досвід.pdf», «копія договору ДПС у Київській області.pdf», «відгук ГУ ДПС у Київській області.pdf». Таким чином, відхилення нашої пропозиції через зазначені у вищезгаданому протоколі підстави є незаконним.
Окрім того, незрозуміло про якого «Виконавця» йдеться у висновку уповноваженої особи, адже у процедурі спрощеної закупівлі беруть участь замовник і учасники, а тому будь-яких «вимог до Виконавця, викладених в технічній специфікації Замовника» немає і не може бути.
З огляду на викладене, прийняте уповноваженою особою замовника Ситником С.О. рішення про відхилення пропозиції ПП «Клінінг-Про» є незаконним і таким, що порушує основні принципи проведення торгів (добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них), а також суперечить вимогам Вашого ж оголошення про закупівлю і вимогам до предмета закупівлі, а тому, на нашу думку, підлягає скасуванню.
Вимагаємо прийняти у цій закупівлі законні і обґрунтовані рішення.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ПП «Клінінг-Про» як учасник спрощеної закупівлі відповідно до ч. 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» планує звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, а тому вимагаємо надати інформацію про цей орган, а саме про його юридичну і поштову адресу, телефони та керівництво.

Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 14:17
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 300 669,00
UAH
300 669,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей" 307 296,65
UAH
305 356,85
UAH
Документи
ПП "Клінінг-Про" 315 217,50
UAH
306 200,00
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 320 067,00
UAH
320 067,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 21:03
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:59
Проект договору.pdf
02 листопада 2020 20:59
Довідка з банку.pdf
02 листопада 2020 20:59
Відповідність тех.вимогам..pdf
02 листопада 2020 20:59
Лист-гарантія_про_санкції.PDF
02 листопада 2020 20:59
Витяг ЄДР.pdf
02 листопада 2020 20:59
Витяг єд.податок.pdf
02 листопада 2020 20:59
Виписка ЄДР.pdf
02 листопада 2020 20:59
Вiдомостi ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 20:59
Паспорт,_код.pdf
02 листопада 2020 20:59
Наказ.pdf
02 листопада 2020 20:59
Протокол.pdf
02 листопада 2020 20:59
Статут.pdf
02 листопада 2020 20:59
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

02 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:47
Проект Договору.pdf
02 листопада 2020 10:47
Згода підписання договору.pdf
02 листопада 2020 10:47
4.Лист-відгук Здравніца+.pdf
02 листопада 2020 10:47
3.6.Довідка забезпечення.pdf
02 листопада 2020 10:47
3.3.Витяг платника ПДВ.pdf
02 листопада 2020 10:47
3.3.Витяг ЄДРПОУ ТОВ КВ.pdf
02 листопада 2020 10:47
3.2.Паспорт Директор+ІПН.pdf
02 листопада 2020 10:47
3.1.Статут ТОВ Клін Вей.pdf
02 листопада 2020 10:47
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:13
цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 14:13
повноваження.pdf
02 листопада 2020 14:13
копія Статуту.pdf
02 листопада 2020 14:13
копія паспорта.pdf
02 листопада 2020 14:13
копія довідки з банку.pdf
02 листопада 2020 14:13
довідка уповноважена особа.pdf
02 листопада 2020 14:13
довідка про матбазу.pdf
02 листопада 2020 14:13
довідка працівники.pdf
02 листопада 2020 14:13
довідка досвід.pdf
02 листопада 2020 14:13
витяг ПДВ копія.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:45
Статут_2019 нова редакція.pdf
02 листопада 2020 17:45
Аналогічний договір.pdf
02 листопада 2020 17:45
Підписаний проект договору.pdf
02 листопада 2020 17:45
Рекомендаційний лист.pdf
02 листопада 2020 17:45
Паспорт.pdf
02 листопада 2020 17:45
Опис_Статут (нова редакція).pdf
02 листопада 2020 17:45
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 17:45
Довідка з банка.pdf
02 листопада 2020 17:45
Виписка.pdf
02 листопада 2020 17:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНІКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей"

ПП "Клінінг-Про"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Відхилено 300 669,00
UAH
06 листопада 2020 08:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей"
#39458432
Відхилено 305 356,85
UAH
06 листопада 2020 08:17
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 306 200,00
UAH
06 листопада 2020 08:27
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Відхилено 320 067,00
UAH
06 листопада 2020 08:30

Документи

06 листопада 2020 08:12
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:10
протокол

Документи

06 листопада 2020 08:17
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:16
протокол

Документи

06 листопада 2020 08:27
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:23
протокол

Документи

06 листопада 2020 08:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:29
протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій