Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до дизель-потягів Д1 (колеса зубчаті, вали-шестерні) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
623 000,00 UAH
UA-2020-10-23-002158-b c8e6fa79d31b4051b1c335ca7e753e52
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ntvm2@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ntvm2@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:13
Очікувана вартість: 623 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування - власні кошти.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Колесо зубчате
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт.
Вал шестерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:45
Проект договору на 2020 рік станом на 01.09.2020.doc
23 жовтня 2020 13:45
ТД колесо зубчате, вал шестерні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РВЗ Україна 620 000,00
UAH
620 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Ткаченко Ігор Борисович 623 000,00
UAH
623 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 17:00
Довідка про договори.pdf
04 грудня 2020 15:47
1 Статут.pdf
04 грудня 2020 15:47
цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 15:47
справка о несудимости.pdf
20 листопада 2020 16:07
аналогічні договори.pdf
20 листопада 2020 16:07
договір дизель поїзд.pdf
20 листопада 2020 14:54
Договір поставки_ накладна.PDF
20 листопада 2020 14:54
договір ЛНХ.pdf
20 листопада 2020 14:54
аналогічні договори.pdf
10 листопада 2020 09:06
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:04
дані на товар.pdf
09 листопада 2020 18:52
гарантиія.zip
09 листопада 2020 18:52
ст.17.pdf
09 листопада 2020 18:52
протокол кваліфік.pdf
09 листопада 2020 18:52
погодження НДКТІ.pdf
09 листопада 2020 18:52
паспорт шестерня з валом.pdf
09 листопада 2020 18:52
паспорт Зуб колесо.pdf
09 листопада 2020 18:52
матеріально-технічна база.pdf
09 листопада 2020 18:52
лист представництва.pdf
09 листопада 2020 18:52
креслення шестерня.pdf
09 листопада 2020 18:52
креслення Зуб колесо.pdf
09 листопада 2020 18:52
Копія договору_накладних .rar
09 листопада 2020 18:52
доп угода.pdf
09 листопада 2020 18:52
договор оренди.pdf
09 листопада 2020 18:52
довід про захист довкілля.pdf
09 листопада 2020 18:52
довід про відкриті рахунки.pdf
09 листопада 2020 18:52
декларація постачальника.pdf
09 листопада 2020 18:52
дані на товар.pdf
09 листопада 2020 18:52
викон аналогіч договору.pdf
09 листопада 2020 18:52
ISO.pdf
09 листопада 2020 18:52
2 Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

10 листопада 2020 09:47
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:44
дані на товар.pdf
10 листопада 2020 09:44
Довідка ст. 17.pdf
10 листопада 2020 09:44
сертифікат.pdf
10 листопада 2020 09:44
ДСТУ.pdf
10 листопада 2020 09:44
Виписка Ткаченко І.Б..pdf
10 листопада 2020 09:44
паспорт Ткаченко И.Б..pdf
10 листопада 2020 09:44
право підпису.pdf
10 листопада 2020 09:44
мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РВЗ Україна

ФОП Ткаченко І.Б.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РВЗ Україна
#40602601
Рішення скасоване 620 000,00
UAH
16 грудня 2020 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 16:50
ТОВ РВЗ Україна
#40602601
Відхилено 620 000,00
UAH
16 грудня 2020 10:32
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Ткаченко Ігор Борисович
#2940514256
Відхилено 623 000,00
UAH
24 грудня 2020 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 10:29

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. - У наданій довідці про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі в таблиці зазначено номер договору Кеврз/ВПЗ-17250 від 28.09.2017р. та надано копію даного договору. На підтвердження виконання договору поставки надані видаткові накладні де вказаний договір з іншим номером, а саме: договір від 28.09.2017р. №Кеврз/ВПЗ-1725. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.2 додатку №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - скановані копії документів, підтверджуючих виконання договору від 28.09.2017р № Кеврз/ВПЗ-17250, або довідку з зазначенням іншого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та копіями документів про виконання зазначеного(их) договору(ів).

Документи

16 грудня 2020 10:31
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - в наданій довідці в довільній формі відсутній перелік наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, додатково подаються скановані копії відповідних діючих договорів оренди (з усіма додатками). - не надана довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - додаток №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: п.1.- довідку в довільній формі з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, у разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, додатково подаються скановані копії відповідних діючих договорів оренди (з усіма додатками). - п.2 довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договору(ів). При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Документи

24 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
24 грудня 2020 12:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі