Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування кисневої станції
Очікувана вартість
24 750,00 UAH
UA-2020-10-23-001545-b 13757de930ff489c9bbfa3cb03f1b11a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клочок Тетяна Василівна

+380996667962 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Клочок Тетяна Василівна
+380996667962
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Технічне обслуговування кисневої станції (роботи по технічному обслуговуванні включають в себе: 1) монтаж трубопроводу кисневої системи (труба мідна D-8 кабельному лотку); 2) монтаж вентиля кисневого кутового Вкм-у; 3) монтаж трійника магістрального D-8; 4) виготовлення отворів з гільзою в стіні під трубу L-300-600; 5) перевірка системи на герметичність). Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 року, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 р. № 269, від 13 травня 2020 року № 376 та від 19 червня 2020 року № 509, від 09 вересня 2020 року №817), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 року № 269 та від 19 червня 2020 року № 509, від 09 вересня 2020 року №817, постанова КМУ від 09 жовтня №961).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування кисневої станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 12:01
Протокол_271_1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Логінов Олександр Іванович
#2444315539
Переможець 24 750,00
UAH
23 жовтня 2020 12:38

Документи

23 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:57
Договір укладений
23 жовтня 2020 12:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 750,00
UAH