Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля продовольча
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2020-10-23-001498-c 3217742f42ed47f4bf84a726fa10aa80
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шлянюк Катерина Федорівна

380473395236 bi-rotmistrivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ротмістрівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 21376755
Місцезнаходження: 20726, Україна , Черкаська обл., село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського (Горького),2
Контактна особа: Шлянюк Катерина Федорівна
380473395236
bi-rotmistrivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 15:22
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
картопля продовольча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений Товар в національній валюті України в безготівковій формі на протязі 40 календарних днів після поставки Товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Можлива відстрочка платежу у зв’язку із затримкою у надходженні фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат на транспортування, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів. Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:42
проект ДОГОВОРУ картопля.docx
23 жовтня 2020 10:42
Документація щодо проведення закупівл картопля.docx
23 жовтня 2020 10:41
тв картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-001498-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2769502723
Дата подання: 04 листопада 2020 09:59
Щодо визнання переможця
Шановний Замовник! У відповідності з принципом прозорості здійснення державних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі» та неупередженим розглядом пропозицій учасників закупівлі UA-2020-10-23-001498-c звертаємо Вашу увагу на невідповідність умовам тендерної документації пропозиції визначеного Вами переможця: 1). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не вказана інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що є невідповідністю ТД в цій частині; 2). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не надано наступних документів,згідно пункту 14 ТД:
копія Свідоцтва про Державну реєстрацію ( для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей;
- довідка у довільній формі із детальною інформацією про контрагента;
- статут або інший установчий документ;
- ліцензія, дозвіл (якщо вид діяльності, який буде здійснюватися при
виконанні договору, підлягає ліцензуванню);
- довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента;
- копію довідки про взяття на облік платника податків,натомість коли Ви, як Замовник, вимагали надання цих документів ; 3). Пропозиція визначеного Вами переможця ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не містить санітарного паспорту на автомобільний транспорт та відсутнє пояснення за цим фактом, що є невідповідністю ТД в цій частині.4) Згідно ТД "У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте". Визначивши ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ переможцем процедури закупівлі з вказаними вище невідповідностями тендерній документації Ви, як Замовник, грубо порушуєте Закон та дискредитуєте електронну систему закупівель в цілому. А тому звертаємося до Вас з проханням скасувати Ваше рішення щодо визначення переможцем ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ та перейти до розгляду наступної пропозиції. В свою чергу повідомляємо Вам, що неприйняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, що призначений захищати інтереси учасників шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 листопада 2020 16:20
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 14:59
Шановна Юліє Іванівно!
Дякуємо Вам за звернення щодо визначення переможця в здійсненні державних закупівель «Картоплі продовольчої».
По технічним причинам виникло викривлення інформації учасників торгів. Рішення щодо визначення «ФОП Силка В.М.» анульовано й буде переглянуто пропозиції учасників торгів в термін згідно пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-10-23-001498-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2769502723
Дата подання: 10 листопада 2020 10:45
Неправомірне рішення щодо дискваліфікації
Шановний Замовник! У відповідності з принципом прозорості здійснення державних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі» та неупередженим розглядом пропозицій учасників закупівлі UA-2020-10-23-001498-c звертаємо Вашу увагу на неправомірне рішення щодо дискваліфікації мене в закупівлі. Для оптової закупівлі та продажу овочів та фруктів,якою я займаюсь,я маю виписку з Єдиного державного реєстру фізичних осіб - підприємців та витяг з реєстру платника податків,а ліцензія не потребується,тому я її не надавала ,це що стосується першого пункту протоколу №24 від 09.11.2020 року.Що стосується другого пункту відхилення, скановану копію санітарного паспорта на автомобільний транспорт,а я надала оригінал ,це є формальна помилка і не впливає на зміст тендерної документації.Тому я вважаю ,щодо дискваліфікації мене в закупівлі не правомірне.
А тому звертаюся до Вас скасувати Ваше рішення щодо дискваліфікації мене,як учасника торгів.В свою чергу повідомляємо Вам, що неприйняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, що призначений захищати інтереси учасників шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 09:29
Шановна Юлія Іванівна! Дякуємо вам за участь в закупівлі UA-2020-10-23-001498-с. Стосовно неправомірного рішення щодо дискваліфікації Вас в закупівлі повідомляємо слідуюче:
- відповідно до вимог ТД Замовника Вами не надано санітарний паспорт на автомобільний транспорт;
- не надано пояснення щодо відсутності ліцензії, про що зазначено в ТД Замовника.
Посилаючись на ряд зауважень ваша пропозиція відхилена на підставі вимог ТД Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 59 500,00
UAH
58 240,00
UAH
Документи
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА" 61 600,00
UAH
61 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 09:42
картопля договір.pdf
29 жовтня 2020 09:42
сан.книжка.pdf
29 жовтня 2020 09:42
справка овощи.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 10:30
картошка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2512512632
Рішення скасоване 58 240,00
UAH
04 листопада 2020 16:20
ФОП СИЛКА ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2512512632
Відхилено 58 240,00
UAH
04 листопада 2020 16:50
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"
#2769502723
Відхилено 61 600,00
UAH
09 листопада 2020 15:01

Документи

04 листопада 2020 08:34
22.jpg

Документи

04 листопада 2020 16:48
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:45
23.jpg

Документи

09 листопада 2020 14:57
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:54
24.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій