Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів- вул.Турбінна-вул.Новозаводська)
Очікувана вартість
3 781 500,00 UAH
UA-2020-10-23-001166-a 5fd12f498c02464eb34a6c437d56cdac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 09:27
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:47
Очікувана вартість: 3 781 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 113445 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів- вул.Турбінна-вул.Новозаводська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Космонавтів (вул.Космонавтів- вул.Турбінна-вул.Новозаводська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 11:56
перелік змін.docx
02 листопада 2020 11:56
ТД очищення Турбінна - нова редакція.doc
23 жовтня 2020 09:23
ТД лісопарк.pdf
02 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 11:56
перелік змін.docx
02 листопада 2020 11:56
ТД очищення Турбінна - нова редакція.doc
23 жовтня 2020 09:23
ТД лісопарк.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-001166-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Тертиченко Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:2794524292
Дата подання: 14 грудня 2020 16:12
скарга на дії замовника щодо відхилення
ФІЗИЧНА ОСОБ-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ Вих. №115 від 14.12. 2020р. Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ Реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2794524292 Місцезнаходження: 54000, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Кругова, 47 електронна пошта: dbond3696@gmail.com тел.: 0666140308 Найменування замовника: АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Місцезнаходження замовника: 54003, Україна, Миколаївська обл., Місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 1 Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 05410582 електронна пошта: alla170283@ukr.net тел.: +380512247058 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-23-001166-а Скарга на дії замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Тертиченко Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Ргоzогго, Замовником - АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, була оголошена процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: 77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів-вул.Турбінна-вул.Новозаводська), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-10-23-001166-а ● 5fd12f498c02464eb34a6c437d56cdac. ФОП Тертиченко у встановлені строки подав тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі. За результатом аукціону, учасником, який запропонував найнижчу цінову пропозицію електронною системою було визначено ФОП Тертиченко Олега Миколайовича (далі - ФОП Тертиченко) з ціною 2`695`000.00грн. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник повинен розглянути тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 04 грудня 2020 року Протоколом №101, Замовник відхилив Тендерну пропозицію ФОП Тертиченко на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону, а саме: відповідно до п. 1 «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст. 16 Закону» тендерної документації наявність обладнання, технологій та матеріально-технічної бази мають бути підтверджені, зокрема, в обов’язковому порядку мають бути подані копії документів, що підтверджують наявність у нього або його право користування вантажною технікою (автомобілем або трактором), необхідними для надання послуг (стр. 5 ТД). Зазначені документи в тендерній пропозиції переможця аукціону відсутні. Крім того, відсутні документи, що підтверджують наявність у власності ФОП Тертиченка бензопил, наприклад, видаткові накладні, чеки тощо. ФОП Тертиченко не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. По перше, під час розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах поданих у тендерній пропозиції Суб’єкта оскарження, однак згідно вимог ч. 16 ст. 29 Закону не надано час на виправлення невідповідностей встановлених Замовником. Ухвалюючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження не враховано норми частини 9 ст. 26 Закону, де чітко вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також, ч. 16 ст. 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, тендерною документацією взагалі не передбачено надання документів, що підтверджують наявність у власності ФОП Тертиченка бензопил, наприклад, видаткові накладні, чеки тощо. Тобто, вказаним рішенням грубо порушено права учасника на виправлення невідповідності (у мене наявні документи, що підтверджують наявність права користування вантажною технікою (автомобілем). Внаслідок незаконного рішення Замовника скаржника було позбавлено можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток, чим беззаперечно порушено права ФОП Тертиченко. Враховуючи зазначене, пропозиція ФОП Тертиченко була відхилена безпідставно. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника адміністрацію Інгульськеого району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 04.11.2020 № 101 про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄЄМЦЯ ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА у процедурі закупівлі за ідентифікатором: UA-2019-10-23-001166-а. _______________________ О.М.Тетиченко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2020 20:07
рішення від 16.12.2020 № 23239 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 20:07
рішення від 28.12.2020 № 23963 .pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано, рішення ТК скасовано
Дата виконання рішення замовником: 05 січня 2021 10:48

Документи подані скаржником

14 грудня 2020 15:43
скарга.PDF

Документи подані замовником

05 січня 2021 10:47
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-09-000016 ● ff5f896296884ee89d4595b29cb1c5fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2021 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.06.2021 № 299

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.06.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 09.06.2021 № 299

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-10-23-001166-a 23.10.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-01 16:35:17

Роз'яснення щодо висновку

Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради за результатами розгляду висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-001166-a від 23 червня 2021 повідомляє про незгоду із вказаним висновком та надає свої аргументовані заперечення.
Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається частиною 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно з ч.2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 166 від 24.02.2016, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу. Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 10.06.2020 № 1082, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного зі способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України.
Звертаємо увагу на те, що станом на сьогоднішній день, на жаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості для заповнення в формі оголошення про проведення відкритих торгів окремої позиції з інформацією про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Проте, технічний ресурс електронної системи закупівель визначає такий різновид забезпечення пропозицій як «електронна гарантія», що в свою чергу дає змогу визначити умови її надання, а саме в електронному вигляді та у формі гарантії. Тобто, Замовник акцентує увагу, що наявність такої позиції в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням обмеженості технічних ресурсів електронного майданчику і самої системи, дозволяє відносити таку інформацію в тому числі, як до умов надання самого забезпечення. Тому не погоджуємось з твердженням Управління про відсутність в оголошенні умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Крім того, згідно ч. 1 ст. 25 Закону, у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до частини 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено умови надання забезпечення пропозицій, що відповідає приписам ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та дає змогу реалізувати основний принцип проведення публічних закупівель, а саме – рівний доступ до усієї необхідної інформації усім учасникам таких закупівель.
Що відсутності інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (позитивного досвіду)».
В частині 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник в даному випадку вимагав надати інформацію, що підтверджується документально, перелік конкретних документів Замовником не встановлювалося. Більш того, статтею 16 Закону України не передбачені вимога про яку йдеться у Висновку, а саме про необхідність вимагати від учасників способу підтвердження кваліфікаційного критерію. Також звертаємо увагу на те, що учасниками процедури закупівлі не направлялися Замовнику будь-які уточнення чи запитання стосовно змісту тендерної документації у період уточнень, що говорить про усвідомлення змісту тендерної документації та вимог, викладених у ній.
Щодо відсутності розрахунку вартості дерев
Не погоджуємося з даним висновком, у зв`язку з тим, що розрахунок вартості деревини наявний в учасника, а саме міститься у додатку 1 до документа «проект договору та лист-згода з його умовами PDF ».
Щодо надання у складі пропозиції копії договору оренди приміщення (гаражу) від 01 січня 2020 зі строком дії до 31 жовтня 2021
Замовник, аналізуючи вказаний вище договір учасника, керувався п. 10.3. Договору, згідно якого строк договору починає свій перебіг 01 січня 2020 та закінчується 31.12.2021. Отже, із зазначеного випливає висновок про те, що учасником було подано договір, який на момент подання тендерної пропозиції підтверджував факт наявності орендованого приміщення. На жаль, Південний офіс Держаудитслужби взяв до уваги лише інформацію, викладену у п. 4.1 Договору, не надаючи аргументованих пояснень такого рішення. Більш того, ні Замовником у тендерній документації не ставилися вимоги щодо строку дії подібних документів, ні нормами чинного законодавства не передбачено такого обов’язку для Замовника.
Щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей яке не містить посилання на вимогу тендерної документації
Також не погоджуємося з даним зауваженням у зв’язку з тим, що в повідомленні про усунення невідповідностей конкретно процитована вимога тендерної документації із зазначенням, що саме вимагалося Замовником, що не було надано Учасником, і що потрібно надати для усунення даних невідповідностей.
На підставі вищевикладеного, вважаємо Висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-001166-a від 23 червня 2021 безпідставним та таким, що не підлягає задоволенню

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-07-02 11:34:06

Відповідь на "Звернення за роз'ясненням щодо висновку"

У зв’язку з розміщенням 01.07.2021 Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі - Замовник) в електронній системі закупівель інформації під заголовком «Звернення за роз’ясненням щодо висновку», керуючись частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області повідомляє наступне.
По суті викладеного, вказана Змовником інформація за змістом є запереченнями до висновку, які згідно з частиною восьмою статті 8 Закону не передбачають надання роз’яснень з боку органу державного фінансового контролю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що Замовником були здійснені заходи на усунення виявлених у висновку порушень

2021-07-08 11:21:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог абзаців п’ятого та сьомого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та (або) документах тендерної пропозиції, яке не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог абзаців п’ятого та сьомого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та (або) документах тендерної пропозиції, яке не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності) • усунуто

-

2021-07-14 16:09:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тертиченко Олег Миколайович 3 100 000,00
UAH з ПДВ
2 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІОРОСТ" 3 617 605,20
UAH з ПДВ
2 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП» 3 650 000,00
UAH з ПДВ
3 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 3 650 000,00
UAH з ПДВ
3 612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 16:20
Електронний підпис
15 січня 2021 16:18
Електронний підпис
15 січня 2021 16:14
3 001.pdf
15 січня 2021 16:14
Довідка.zip
15 січня 2021 16:13
1 001.pdf
15 січня 2021 16:13
2 001 (1).pdf
14 січня 2021 12:47
Електронний підпис
14 січня 2021 12:44
2 001.jpg
14 січня 2021 12:44
1 001.jpg
12 січня 2021 14:52
Електронний підпис
12 січня 2021 14:51
Електронний підпис
12 січня 2021 14:43
скан 202111.PDF
12 січня 2021 14:38
скан 202111.PDF
09 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 19:39
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
09 листопада 2020 17:53
договір з озеленювачем.PDF
09 листопада 2020 17:53
ст. 16.PDF
09 листопада 2020 17:53
довідки.PDF
09 листопада 2020 17:53
гарантійні листи.PDF
09 листопада 2020 17:53
відомості про учасника.PDF
09 листопада 2020 17:53
реєстр.PDF
09 листопада 2020 17:53
ст. 17.PDF

Публічні документи

09 листопада 2020 22:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 22:48
Паспорт Демьяненко.pdf
09 листопада 2020 22:48
Договір 567 від 04.07.2019.pdf
09 листопада 2020 22:48
Акти до договору 567.pdf
09 листопада 2020 22:48
Устав Скан.pdf
09 листопада 2020 22:48
Рішення засновника.pdf
09 листопада 2020 22:48
Рішення щодо повноважень.pdf
09 листопада 2020 22:48
Паспорт Спінатій О.О.pdf
09 листопада 2020 22:48
Виписка з ЄДР Арника - нова.pdf
09 листопада 2020 22:48
Опись.pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Спінатій О.В..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Постнікова І.С..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Ланяк А.С..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Коч Р.Г..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Дворак М.В..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Зубарев О.В..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Гостєва О.В..pdf
09 листопада 2020 22:48
Наказ Гостєв В.В..pdf
09 листопада 2020 22:48
1.Дог. на оренду приміщ.pdf
09 листопада 2020 22:48
3.Дог.Ескроу автоподьемник.pdf
09 листопада 2020 22:48
2.Дог. Кос.pdf
09 листопада 2020 22:48
2.3.Техпаспорт 3062 Кос.pdf
09 листопада 2020 22:48
2.4.Тех.паспорт 0253 Кос.pdf
09 листопада 2020 22:48
2.2.Техпаспорт 4281 Кос.pdf
09 листопада 2020 22:48
2.1.Техпаспорт 09468 Кос.pdf
09 листопада 2020 22:48
Відгук.pdf
09 листопада 2020 22:48
7. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 22:48
Лист про рахунок.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 06:31
Електронний підпис
10 листопада 2020 06:28
цп.pdf
10 листопада 2020 06:28
Договір оренди.pdf
10 листопада 2020 06:28
довідка техн б.pdf
10 листопада 2020 06:28
довідка досвід.pdf
10 листопада 2020 06:28
техника орион сп.pdf.p7s
10 листопада 2020 06:28
техника орион сп.pdf
10 листопада 2020 06:28
пилесос SCMIDT SWIN 60200 50740ве.pdf.p7s
10 листопада 2020 06:28
техника 1.pdf
10 листопада 2020 06:28
техника 1.pdf.p7s
10 листопада 2020 06:28
ДЖКГ відгук.pdf
10 листопада 2020 06:28
Довідка достовірність.pdf
10 листопада 2020 06:28
аналог договір.pdf
10 листопада 2020 06:28
аналог дог вік.pdf
10 листопада 2020 06:28
аналог дог.pdf
10 листопада 2020 06:28
Довідки.pdf
10 листопада 2020 06:28
персонал тов.pdf.p7s
10 листопада 2020 06:28
персонал тов.pdf
10 листопада 2020 06:28
Довідка ст. 17.pdf
10 листопада 2020 06:28
11518330000.pdf
10 листопада 2020 06:28
AA121600007924101~~AKD_CREDIT~11518330000~~.ZIP
10 листопада 2020 06:28
доверенность.PDF
10 листопада 2020 06:28
ліцен.pdf
10 листопада 2020 06:28
справка.pdf
10 листопада 2020 06:27
наказ, протокол.pdf
10 листопада 2020 06:27
витяг051120 укрбиорост.pdf.p7s
10 листопада 2020 06:27
Статут УКБІОРОСТ 14.02.2020.pdf
10 листопада 2020 06:27
протокол 8 тендер.pdf
10 листопада 2020 06:27
витяг051120 укрбиорост.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 13:11
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:10
Статут нов.ред..pdf
09 листопада 2020 13:10
Протокол (ориг).PDF
09 листопада 2020 13:10
Наказ директор (оригінал).pdf
09 листопада 2020 13:10
Статистика.pdf
09 листопада 2020 13:10
ПДВ.PDF
09 листопада 2020 13:10
Пропозиція.pdf
09 листопада 2020 13:10
Витяг Форвардгрупп 28.09.20.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 04:56
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 04:56
Додаток 1.pdf
10 листопада 2020 04:56
Реєстр.pdf
10 листопада 2020 04:56
Відомості про учасника 1.pdf
10 листопада 2020 04:56
Довідка працівники.pdf
10 листопада 2020 04:56
Озеленювач.pdf
10 листопада 2020 04:56
обладнання.pdf
10 листопада 2020 04:56
Ст.17.pdf
10 листопада 2020 04:56
Протокол, наказ, витяг.pdf
10 листопада 2020 04:56
Технічні якісні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тертиченко Олег Миколайович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІОРОСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП»

ТОВ "УКРФОРМДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Тертиченко Олег Миколайович
#2794524292
Рішення скасоване 2 695 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 10:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг"
#39711494
Рішення скасоване 2 700 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 10:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІОРОСТ"
#36954586
Рішення скасоване 2 835 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 10:48
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП»
#40966016
Рішення скасоване 3 610 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 10:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН"
#36512601
Рішення скасоване 3 612 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 10:48
ФОП Тертиченко Олег Миколайович
#2794524292
Переможець 2 695 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 16:44

Документи

04 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:33
протокол
17 листопада 2020 15:36
протокол
11 листопада 2020 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:38
протокол

Документи

04 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:44
протокол

Документи

04 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:49
протокол

Документи

04 грудня 2020 15:01
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:59
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відкриті торги на закупівлю товару: 77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів- вул.Турбінна-вул.Новозаводська) пропозиції учасника: ФОП Тертиченко Олег Миколайович На виконання вимог ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам необхідно виправити невідповідність в інформації та або/документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - не надано документи, що підтверджують наявність не менше 1 одиниці вантажної техніки (автомобіль або трактор); Учасник подає копії документів, що підтверджують наявність у нього або його право користування вантажною технікою (автомобілем або трактором), необхідними для надання послуг. Голова тендерного комітету А.А.Ужва

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тертиченко Олег Миколайович
#2794524292
2 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 16:54
додаткова угода 1.1. виправлення технічної помилки в розрахунку вартості послуг.pdf зміни до договору
12 липня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 17:41
додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
07 липня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:23
додаткова угода № 1 зміни до договору
25 січня 2021 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Задля виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 23 червня 2021 про результати монтіторингу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, допущеної у додатковій угоді № 1 від 06.07.2021 (п. 3.2)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 787 787,37
UAH