Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)
Очікувана вартість
490 760,00 UAH
UA-2020-10-23-000726-b 822fd1e561a6421f9aa4416022bd9745
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 10:20
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:51
Очікувана вартість: 490 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 907,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14722.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 11:37
перелік змін.docx
02 листопада 2020 11:37
ТД прибирання - нова редакція -2.doc
27 жовтня 2020 16:34
протокол зміни.pdf
27 жовтня 2020 16:34
ТД прибирання - нова редакція.doc
23 жовтня 2020 10:16
ТД прибирання.pdf
02 листопада 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 11:37
перелік змін.docx
02 листопада 2020 11:37
ТД прибирання - нова редакція -2.doc
27 жовтня 2020 16:34
протокол зміни.pdf
27 жовтня 2020 16:34
ТД прибирання - нова редакція.doc
23 жовтня 2020 10:16
ТД прибирання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:14
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:37
Доброго дня! Прсимо Вас прибрати дискримінаційні умови, стосовно наявності у штаті робітника або майста з обслугоування будівель, адже основними напрямами діяльності робітника є: Підтримування в робочому стані систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, газо- і енергопостачання, теплопостачання, вентиляції, кондиціонування повітря, водостоків та іншого обладнання. Проведення поточних ремонтних робіт різного профілю. Тендерною документацію передбачено виключно надання послуг з прибирання, до надання яких залучають прибиральників службових/виробничих примішень, а не робітника або майста з обслугоування будівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено відповідні зміни
Щодо формату Тендерної документації та додатків до неї, а також щодо терміну дії договору, який буде укладено з переможцем торгів
Дата подання: 26 жовтня 2020 17:22
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 09:21
Доброго дня шановний Замовнику! Для коректної підготовки тендерної пропозиції, прошу завантажити тендерну документацію та додатки до неї у форматі Word з можливістю копіювання документів. Крім того, прошу роз'яснити на який термін буде укладено договір з переможцем закупівлі: з 01.01.2021 чи з грудня 2020 року, тобто на 12 місяців чи на 13 місяців ? Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена повторна публікація тендерної документації, Ви можете звернутися на електрону адресу, зазаначену в ТД
Для вирішення Вашого питання пропонуємо, наприклад, ознайомитися із статтею: «ТОП-10 лучших бесплатных программ для преобразования PDF в Word» https://pdf.iskysoft.com/ru/pdf-converter/best-pdf-to-word-converter.html. Закупівля проводиться на 2021 рік
дискримінаційні умови
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:19
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:37
Доброго дня! Просимо в порядку встановленому підпунктом 3 частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни до Тендерної документації шляхом викладення останньої у машинозчитувальному форматі (з можливістю копіювання документів з метою підготовки тендерної пропозиції). Не внесення таких змін до тендерної документації є дискримінацією учасника та порушення права останнього на безперешкодний доступ до документів замовника та порушення права волевиявлення учасника щодо взятя участі у процедурі публічних закупівель. Крім того, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхлом виключення з останньої дискримінаційних умов щодо обов'язкової наявності у штаті робітника або майста з обслуговування будівель до обов'язків якого включено підтримування в робочому стані систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, газо- і енергопостачання, теплопостачання, вентиляції, кондиціонування повітря, водостоків та іншого обладнання, проведення поточних ремонтних робіт різного профілю, тощо, оскільки предметом закупівлі згідно ДК 025:2015 “90910000-9 є послуги з прибирання. Натомість означені послуги відносяться до ПОСЛУГ З УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМІСТЮ НАДАВАНІ НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ ЧИ НА ДОГОВІРНИХ ЗАСАДАХ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 70330000-3, а відтак не можуть бути предметом закупівлі послуг з прибирання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-000726-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 17 листопада 2020 16:57
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
пропозиція неправомірно відхилена
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:12
рішення тендерного комітету від 17.11.2020 № 84 є законним, а вимога – безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Документи

20 листопада 2020 13:12
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-000726-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 20 листопада 2020 16:21
Скарга №2260/11/20
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Відхилено ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Відхилено ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Відхилено ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Відхилено Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Відхилено За результатами аукцiону, учасником, який запропонував найнижчу цiнову пропозицiю електронною системою визначено Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" . За результатами розгляду Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №84 від 17.11.2020 р.), що тендерна пропозицiя ТОВ "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї, а саме: не надано гарантiю щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї (стор.3 абз.2 ТД); не надано пiдтвердження того, що вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть наданої iнформації в своїй пропозицiї несе Учасник (стор. б абзац 3 ТД). При цьому, керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в Протоколі № 84 від 17.11.2020 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». 1) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визнав пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. А саме: «Не надано гарантiю щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї (стор.3 абз.2 ТД)». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до стор.3 абз.2 ТД тендерної документації: «….Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.» ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Тобто, згідно стор.3 абз.2 ТД – ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЛОСЬ надати гарантію щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї. При цьому, відповідно до ч.1 розділу II Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (ст.2 абз.1) чітко вказано наступне: «Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону; відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником; подання пропозиції, означає, що Учасник згоден з усіма умовами цієї тендерної документації». 2) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визнав пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. А саме: «Не надано пiдтвердження того, що вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть наданої iнформації в своїй пропозицiї несе Учасник (стор. б абзац 3 ТД). ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до стор.6 абзац 3 ТД тендерної документації: «….Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник..» ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Тобто, згідно стор.6 абзац 3 ТД – ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЛОСЬ надати довідку/будь-який інший документ, щодо достовірності наданої iнформації в своїй пропозицiї. При цьому, відповідно до ч.1 розділу II Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (ст.2 абз.1) чітко вказано наступне: «Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону; відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником; подання пропозиції, означає, що Учасник згоден з усіма умовами цієї тендерної документації». Просимо звернути увагу, що Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi - керуючись п.1.ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча п.1 в ч.2 ст. 31 фактично не існує. Зокрема, ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Отже, на основі п.1.ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, зокрема порушено права учасників та порушено - ст. 5, 22, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. 5, 22, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника від 17.11.2020 р. (Протокол №84 від 17.11.20 р.) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (Протокол № 84 від 17.11.20 р.) щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таке, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. 3) Розглянути скаргу в терміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 19:52
рішення від 24.11.2020№21749+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 19:52
рішення від 03.12.2020№22436.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення скасовано,
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 16:43
Номер скарги: UA-2020-10-23-000726-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 16 грудня 2020 17:33
Скарга
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване Відхилено ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Очікує рішення ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Рішення скасовано За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 20.11.2020 р., РІШЕННЯМ №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b В подальшому, 09.12.2020 р. Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради - виконано рішення №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 Антимонопольного комітету України. Проте, за результатами ПОВТОРНОГО розгляду Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.), що тендерна пропозицiя ТОВ "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї, а саме: За результатами розгляду встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» наявнi пiдстави, передбаченi пунктом дев'ятим частини першої статтi 17 Закону, зокрема, у єдиному державному реєстрі юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань стосовно ТОВ «IМПЕJI ГРIФФIН СЕРВІС» вiдсутня iнформацiя, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Керуючись п. l ч. 1 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, в якій наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в ПРОТОКОЛОМ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.), щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 11, 21 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 1) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 1 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, в якій наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. А саме: «вiдсутня iнформацiя, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону), Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством (таблиця 3 Додаток №2); Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасником в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається Замовником. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції (2 Інша частина), інші умови тендерної документації: усі питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. НАДАНО УЧАСНИКОМ: Відповідно до таблиця 3 Додаток №2, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано Довідку № UA-2020-10-23-000726-b/2 від 09.11.2020 р. (інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: - Відповідно до таблиця 3 Додаток №2, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» підтвердили кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Щодо відсутності інформації, а саме дати народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи у відкритих єдиних державних реєстрах – НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ДІЙСНІСТЮ. Відповідно до ст.11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі – оприлюднюють з дотриманням ЗУ "Про доступ до публічної інформації". Оскільки дата народження – НЕ є публічною інформацію про фізичну особу, в Єдиному державному реєстрі дана інформаціє НЕ ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ у загальному доступі (у реєстратора наявна інформація про дату народження бенефіціара). Інформація в обов’язковому порядку (в тому числі дата народження, ідентифікаційний код, паспорт бенефіціара) подається – реєстратору, відповідно до норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Просимо взяти до уваги, що відповідно до ст.11 ЗУ «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Тобто, на основі п.1.ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», оскільки ми, як учасник підтвердили кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) – наявна. У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, порушено права учасника та порушено - ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 11, 21 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Керуючись ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.) щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таку, що не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї. 3) Розглянути скаргу в терміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 12:02
рішення від 18.12.2020 №23430+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 12:02
рішення від 30.12.2020 №24185.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано рішення ТК скасовано
Дата виконання рішення замовником: 06 січня 2021 13:36
Номер скарги: UA-2020-10-23-000726-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 січня 2021 18:47
Скарга
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасовано ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Очікує рішення ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Відхилено За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 20.11.2020 р., РІШЕННЯМ №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 16.12.2020 р., РІШЕННЯМ №24185-р/пк-пз від 30.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. На виконання рішень Антимонопольного комітету України – Замовник Протоколом тендерного комітету від 14.01.2021 р. №11 ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» визнано переможцем вищезазначеної закупівлі. Проте, в ТРЕТЄ Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р.) відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» з предмету: 90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв) ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-23-000-726-b, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. В ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р. ВКАЗАНО - Відповідно до абзацу 2 п. 3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений і тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність, підстав, установлених статтею 17 Закону. Керуючись абз.2 п.3 ч.1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі», головою тендерного комітету Ужвою А.А. внесена пропозиція відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку , що не відповідає умовам тендерної документації. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 26, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що Замовник порушує порядок проведення закупівлі. ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» В ПРОТОКОЛІ №14 від 22.01.2021 р. замовник вказав наступне : «…переможцем закупівлі, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», в порушення умов тендерної документації завантажено: - Електронна Довідка про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язковим платежам); - Електронна Довідка про, те що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. Тендерною документацією передбачено надання скан-копії довідки з оригіналу документа відповідного уповноваженого органу. Тобто надання електронних довідок не передбачено тендерною документацією. Крім того, довідка від 06.11.2020 № 130198 не засвідчена електронним підписом. Відповідно до статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюється законом. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняного до власноручного підпису відповідно до ЗУ «Про електронний цифровий підпис» (частина перша статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається Учасником в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається Замовником. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) окремими файлами у сканованому з оригіналу документа у форматі PDF документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та другої статті 17 (Додаток №1 розділ 4 для Переможця) в електронному вигляді.». Акцентуємо увагу Вашу увагу, Додаток № 1 Тендерної документації – ЦЕ ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ, розділ 4 взагалі відсутній в Додатку № 1). Проте, відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 Тендерної документації - Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону 1. Інформація уповноваженого органу щодо відсутності відомостей про юридичну особу - переможця у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення 2. Документ (скан-копія з оригіналу документа) який містить відомості про відсутність судимості, виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУ МВС, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками. 3. Довідка (скан-копія з оригіналу документа) відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам(обов'язковим платежам), дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками. 4. Довідка у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. НАДАНО УЧАСНИКОМ: Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 надано: - Інформаційна довідка з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 13.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 22.10.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 13.12.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам (обов'язковим платежам) від 13.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам(обов'язковим платежам), дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками від 06.11.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка ПІБ Каримов М.Р з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка ПІБ Каримов М.Р з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.12.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (лист №UA-2020-10-23-000726-выд 19.01.2021 р.) . у форматі PDF (в електронному вигляді). ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Відповідно до Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» повністю підтвердили відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону – та надано ВСІ Довідки у форматі PDF (в електронному вигляді) з оригіналів Документу. При цьому, акцентую увагу НЕ ВИМАГАЛОСЬ довідку про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам від 06.11.2020 № 130198 - засвідчувати електронним підписом. Зокрема, Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам від 06.11.2020 № 130198 видана ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» відповідно до «Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». А саме, Довідку ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» отримали у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначаємо, поняття “оригінал електронного документу” в файловій структурі позбавлене сенсу, оскільки будь-які копії одного і того ж електронного документу (файлу) завжди будуть абсолютно ідентичні. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на історію кваліфікації. 14.01.2021 р. – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» визнано переможцем. 22.01.2021 – Нас відхилено та закрита можливість ще підтверджувати відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю має право подавати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», оскільки ми, як учасник ПІДТВЕРДИЛИ відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та другої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, порушено права учасника та порушено - ст. 5, 22, 26, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі. Керуючись ст. 5, 22, 26, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 14 від 22.01.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 14 від 22.01.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таку, що не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї. Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 19:21
рішення від 02.02.2021 №1774+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 19:19
рішення від 10.02.2021№2398.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 18:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано, рішення тендерного комітету скасовано
Дата виконання рішення замовником: 16 лютого 2021 16:04

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 14:39
Скарга.PDF

Документи подані замовником

01 грудня 2020 16:42
відповідь на скаргу
09 грудня 2020 16:42
протокол

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 15:54
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

22 грудня 2020 09:57
відповідь на скаргу
06 січня 2021 13:34
протокол

Документи подані скаржником

29 січня 2021 17:40
Скарга (3).pdf

Документи подані замовником

04 лютого 2021 16:06
відповідь на скаргу
16 лютого 2021 15:41
протокол
16 лютого 2021 15:57
протокол

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-23-000007 • 2b36e3132548488481e06fd83699d6d9
Автор звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс»
Дата створення звернення: 2021-02-23 16:58
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Дата 23.02.2021 р. ЗВЕРНЕННЯ ТОВ «ІММПЕЛ ГРІФФН СЕВІС» просить перевірити правомірність проведення процедури закупівлі. Суть звернення. ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» брали участь у відкритих торгах,ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступав - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій. Замовник безпідставно ТРИ рази відхиляв тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 20.11.2020 р., РІШЕННЯМ №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 16.12.2020 р., РІШЕННЯМ №24185-р/пк-пз від 30.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 29.01.2021 р., РІШЕННЯМ №2398-р/пк-пз від 10.02.2021 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на історію кваліфікації по результатам розгляду третьої скарги ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». 14.01.2021 р. – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» визнано переможцем. 22.01.2021 – Нас відхилено та закрита можливість ще підтверджувати відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю має право подавати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник не мав права ТРИ рази відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». В подальшому, Замовником 16.02.2021 року – Відмінено процедуру, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, порушено права учасника та порушено - ст. 5, 22, 26, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі. ПРОСИМО: 1) Здійснювати контроль за дотриманням законодавства про закупівлі; 2) Перевірити правомірність проведення процедури закупівлі (UA-2020-10-23-000726-b); 3) Вжити заходи відповідно до повноважень ДАСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 421 315,20
UAH з ПДВ
416 404,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 428 060,16
UAH з ПДВ
420 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 459 720,86
UAH з ПДВ
421 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00
UAH з ПДВ
439 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60
UAH з ПДВ
489 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 16:42
Електронний підпис
21 січня 2021 16:40
корупция юр. лицо.zip
21 січня 2021 16:40
Корупция Каримов.zip
21 січня 2021 16:40
Банкрутство.pdf
19 січня 2021 13:19
Електронний підпис
19 січня 2021 13:14
МВС.zip
19 січня 2021 13:14
корупція.pdf
19 січня 2021 13:14
банкрутство.pdf
19 січня 2021 13:14
2 стаття 17.pdf.zip
19 січня 2021 13:14
1.пропозиція.pdf.zip
10 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:08
Fwd Гарантія.zip
10 листопада 2020 10:08
13.Витяг з реєстру ПДВ.PDF.zip
10 листопада 2020 10:08
10. довідка субпідрядники.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
8.5посвідчення №280-18 2.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
8.4лист-відгук.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
8.2. Аналогічний Договір.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
5.1.довідка код доступу.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
2 стаття 17.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
1-1. форма пропозиції.pdf.zip
10 листопада 2020 10:08
1.пропозиція.docx.pdf.zip

Публічні документи

06 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:45
Гарантия 19730.zip
06 листопада 2020 16:45
Довіреність 111_завірена.zip
06 листопада 2020 16:45
Ліцензія.zip
06 листопада 2020 16:45
Довідка про покриття.pdf
05 листопада 2020 15:48
18_довідка субпідрядники.pdf
05 листопада 2020 15:48
23_довідка_щодо витягу_ЄП.pdf
05 листопада 2020 15:48
22_ПДВ витяг ПП.pdf
05 листопада 2020 15:48
21_довідка щодо підписанта.pdf
05 листопада 2020 15:48
20_гарантія істотні умови.pdf
05 листопада 2020 15:48
19_гарантія щодо демпінгу.pdf
05 листопада 2020 15:48
15_відгук.pdf
05 листопада 2020 15:48
9_довідка код доступу.pdf
05 листопада 2020 15:48
8_Опис.pdf
05 листопада 2020 15:48
7_Статут _.pdf
05 листопада 2020 15:48
5_проект договору.pdf
05 листопада 2020 15:48
4_гарантія надання послуг.pdf
05 листопада 2020 15:48
3_інфр. про тех. х-ки.pdf
05 листопада 2020 15:48
1_тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:25
5. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
09 листопада 2020 18:25
17. Скан договору.pdf
09 листопада 2020 18:25
22. Протокол.pdf
09 листопада 2020 18:25
23. Посвідчення Давидович.pdf
09 листопада 2020 18:25
21. Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 18:25
2. Довідки 17 ст.pdf
09 листопада 2020 18:25
19. Скан Акт.pdf
09 листопада 2020 18:25
18. Лист відгук.pdf
09 листопада 2020 18:25
15. Довідка персонал.pdf
09 листопада 2020 18:25
14. Кошторис.pdf
09 листопада 2020 18:25
9. Протокол 56.pdf
09 листопада 2020 18:25
10. Гарантійний лист.pdf
09 листопада 2020 18:25
8. ПРОТОКОЛ.pdf
09 листопада 2020 18:25
3. Довідка тех завдання.pdf
09 листопада 2020 18:25
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 18:25
6. Опис статут Інвайт 09.02.19.pdf
09 листопада 2020 18:25
7. Наказ 14-К.pdf
09 листопада 2020 18:25
_21942_ІНВАЙТ_Гарантія_09_11_2020.rar

Публічні документи

09 листопада 2020 23:41
Електронний підпис
09 листопада 2020 23:29
Статут.pdf
09 листопада 2020 23:29
Ст 17 з.pdf
09 листопада 2020 23:29
Протокол зборів.pdf
09 листопада 2020 23:29
Пропозиція Додаток 1.pdf
09 листопада 2020 23:29
Посвідчення навч.pdf
09 листопада 2020 23:29
Погодження щодо участі.pdf
09 листопада 2020 23:29
Наказ.pdf
09 листопада 2020 23:29
Згода з проектом (додаток 4).pdf
09 листопада 2020 23:29
Додаток 5.pdf
09 листопада 2020 23:29
Додаток 1.1.pdf
09 листопада 2020 23:29
Договір зап додаток 3.pdf
09 листопада 2020 23:29
Договір додаток3.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довіреність.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка щодо демпінгу.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка уповноважених.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка ст 17.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка працівників.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка інструктажу.pdf
09 листопада 2020 23:29
Довідка аналог договір.pdf
09 листопада 2020 23:29
Гарантія достовірності.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 01:10
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 01:10
Технічні якісні.pdf
10 листопада 2020 01:10
Ст.17.pdf
10 листопада 2020 01:10
Таблиця вартості.pdf
10 листопада 2020 01:10
Пропозиція.pdf
10 листопада 2020 01:10
Виписка по рахунку.pdf
10 листопада 2020 01:10
Статут та описи.pdf
10 листопада 2020 01:09
Реєстр.pdf
10 листопада 2020 01:09
Протокол, наказ, витяг.pdf
10 листопада 2020 01:09
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "І Н В А Й Т"

ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"

ТОВ "УКРФОРМДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 416 404,80
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:43
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 420 900,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:43
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Рішення скасоване 421 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:43
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
Рішення скасоване 439 800,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН"
#36512601
Рішення скасоване 489 999,60
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:43
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 416 404,80
UAH з ПДВ
06 січня 2021 13:36
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 420 900,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 13:36
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 416 404,80
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:00
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Очікує рішення 416 404,80
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:04
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 416 404,80
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:04
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 420 900,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:04

Документи

17 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:05
протокол
11 листопада 2020 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 14:09
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:07
протокол
17 листопада 2020 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:11
протокол
17 листопада 2020 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 листопада 2020 14:13
протокол

Документи

17 листопада 2020 14:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:16
протокол
17 листопада 2020 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 грудня 2020 14:55
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:51
протокол

Документи

Документи

Документи

22 січня 2021 17:00
Електронний підпис

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 16:11
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 27 лютого 2021 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: при підготовці технічного завдання не було враховано послуги з прибирання прилеглої території до адміністративної будівлі та очищення урн від сміття, тому потреба в закупівлі послуг саме за таким видом та таким змістом, як зазначено в процедурі закупівлі - 90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв), відсутня
Документи:
16 лютого 2021 16:10
Електронний підпис
16 лютого 2021 16:08
протокол