Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт покрівлі житлового будинку №26 по вул. Римського-Корсакова, м. Суми
Очікувана вартість
662 889,60 UAH
UA-2020-10-23-000703-c 997e0eed33d24d889ab682daa5ad57ba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 13:19
Очікувана вартість: 662 889,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 314,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького, 21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт покрівлі житлового будинку №26 по вул. Римського-Корсакова, м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок №26 по вул. Римського-Корсакова, м. Суми.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 15.12.2020 р.
• Умови оплати: . Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 662 889,60 грн. (з ПДВ). Ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 р. складає 270 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 29.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 03.11.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 3 314 грн. 45 коп. (0,5%).
• Інша інформація:
• Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:201 3: на повну суму та суму фінансування 2020 року:
 Пояснювальна записка;
 Локальні кошториси;
 Підсумкова відомість ресурсів;
 Розрахунок загально - виробничих витрат;
 Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
 Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до цієї документації);
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену в довідці:
- для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок;
- для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів.
Копії відповідних посвідчень:
- копії дипломів для інженерних професій та керівного складу;
- свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, відповідно до технологічної спрямованості предмету закупівлі (наявність верхолазів та покрівельників);

- дозвіл на виконання висотних та зварювальних, газополум`яних робіт.
• З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах м. Суми на час виконання послуг із зазначенням адреси та підтверджуючі документи (договори оренди, свідоцтва про право власності або інші документи).
• Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору:

- копія (ї) договору (ів) зазначеного(-них) в гарантійному листі;
- позитивний лист – відгук замовника про належне виконання учасником аналогічного договору;
- копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3);
- копії актів виконаних робіт (форма КБ-2).
Примітка: * аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту покрівлі житлового будинку, в якому учасник виступав в якості виконавця.


Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт покрівлі житлового будинку №26 по вул. Римського-Корсакова, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 09:38
Додаток №2.docx
23 жовтня 2020 09:38
Оголошення.doc
23 жовтня 2020 09:38
Додаток №1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік фінансування
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:25
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 17:02
Одним з Додатків до договору є Графік фінансування. В документації до тендеру вказаного графіка не надано.
Відповідь: Даний додаток-є документом Департаменту інфраструктури, а тому Учаснику на потрібно його складати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС" 662 839,00
UAH з ПДВ
662 839,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 21:31
Електронний підпис
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат СЕС.pdf
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат Паспорт якості.pdf
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат Європейський.pdf
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат відповідності.pdf
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат випробування.pdf
03 листопада 2020 21:30
Сертифікат Вища Проба.pdf
03 листопада 2020 20:50
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:49
Форма 18 Довідка Статут.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 17 Право підпису.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 16-Б Робітники.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 16-А Керівний склад.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 8 Техніка.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 5 Досвід.pdf
03 листопада 2020 20:49
форма 4 Загальні відомості.pdf
03 листопада 2020 20:49
Форма 1 Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 20:49
Дозвіл на виконання робіт.pdf
03 листопада 2020 20:49
Рекомендаційний Лист.pdf
03 листопада 2020 20:49
Проект договору підряду.pdf
03 листопада 2020 20:49
Перелік об'єктів.docx
03 листопада 2020 20:49
Освіта.pdf
03 листопада 2020 20:49
Копія паспорту.pdf
03 листопада 2020 20:49
Копія квітанції ЄСВ.pdf
03 листопада 2020 20:49
копія картки (інд . код).pdf
03 листопада 2020 20:49
Графік виконнаня робіт.pdf
03 листопада 2020 20:49
Витяг з РПЄП.pdf
03 листопада 2020 20:49
Витяг з ЕДР 2020.pdf
03 листопада 2020 20:49
Витяг ЄДР.pdf
03 листопада 2020 20:49
Виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2020 20:49
Key-6.dat

Публічні документи

03 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:55
договір і додатки.PDF
03 листопада 2020 17:28
штатний і освіта.PDF
03 листопада 2020 17:28
кошторис фіін ціна.PDF
03 листопада 2020 17:28
кошторис договірна ціна.PDF
03 листопада 2020 17:28
технічні і якісні показн.PDF
03 листопада 2020 17:28
дозвіл посудини.PDF
03 листопада 2020 17:28
договора на обладн і авто.PDF
03 листопада 2020 17:28
статут.PDF
03 листопада 2020 17:28
договір покрівля.PDF
03 листопада 2020 17:28
договір і додатки.PDF
03 листопада 2020 17:28
довідки.PDF
03 листопада 2020 17:28
довідка працівники.PDF
03 листопада 2020 17:28
декларація зварюв.PDF
03 листопада 2020 17:28
декларація балони.PDF
03 листопада 2020 17:28
декларація висота.PDF
03 листопада 2020 17:28
гарантійні листи.PDF
03 листопада 2020 17:28
протокол.PDF
03 листопада 2020 17:28
відсутність підстав 17.PDF
03 листопада 2020 17:28
пояснювальна зап дог ціна.PDF
03 листопада 2020 17:28
відгук ДІМ.PDF
03 листопада 2020 17:28
пояснюв зап фіін ціна.PDF
03 листопада 2020 17:28
витяг.PDF
03 листопада 2020 17:28
виписка.PDF
03 листопада 2020 17:28
накази.PDF
03 листопада 2020 17:28
акт договір покрівля.PDF
03 листопада 2020 17:28
наказ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2279604278
Відхилено 640 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:35
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС"
#37845869
Переможець 662 839,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:39

Документи

04 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:34
Протокол №626_0001.pdf

Документи

04 листопада 2020 15:38
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:38
Протокол №628_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС"
#37845869
662 839,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 15:38
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:38
Протокол №628_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:42
Додаткова угода №5_0001.pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:42
Договір №843-к_0001.pdf укладений
19 листопада 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме листа Департаменту фінансів, економіки та інвестицій СМР «Про фінансування видатків спеціального та загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ» щодо недопущення утворення кредиторської заборгованості головними розпорядниками бюджетних коштів та відповідно до службової записки начальниці відділу ремонту житлово – комунального господарства Н. МАРЮХНИ, виникла необхідність внесення змін до договору № 843-к в частині продовження строку дії договору до 31.12.2021 р. та строку виконання робіт до 01.06.2021 року у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, таке продовження не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 843-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми Договору №843-к від 19.11.2020 р. на 397507 грн. 00 коп. у зв"язку із зменшенням видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 843-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 265 332,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 222,00 UAH)