Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм багаторазовий 3, 6 клас захисту)
Очікувана вартість
19 543 700,00 UAH
UA-2020-10-22-014730-a d253ee8167b84d14a89aafe6b51621d1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Технічних, якісних та інших характеристик засобів індивідуального захисту, які є предметом закупівлі: Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання (Костюм біологічного захисту/комбінезон) (Код згідно з УКТЗЕД 3926 20 00 00, 4818 50 00 00, 6210 10 92 00, 6210 10 98 00)

Загальна кількість продукції до закупівлі 21 800шт.
Розподіл по розмірам в межах загальної кількості:
- розмір S – 20%,
- розмір M – 70%,
- розмір L –10%.
10% одягу захисного від інфекційних агентів, в разі необхідності, можна змінювати за розміром.
ДП «Медзакупівлі України» самостійно визначає кількість процедур, які необхідно провести для забезпечення закупівлі повної очікуваної кількості товару.
1) Продукція, яка пропонується до закупівлі, повинна бути новою та такою, що не була у використанні.
2) Термін придатності на момент поставки повинен бути не меншим, ніж 75% від загального терміну придатності.
3) Продукція повинна бути введена в обіг та/або експлуатацію відповідно до законодавства України. Ця вимога засвідчується копією декларації та сертифікату відповідності предмету закупівлі вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2008 №761 та/або Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 №771.
4) Продукція повинна відповідати ДСТУ EN 14126:2008 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування:
не нижче 6 класу по класифікації опору до проникнення зараженими рідинами під гідростатичним тиском;
не нижче 6 класу по класифікації опору до проникнення інфекційних агентів під час механічного контактування з матеріалами, що містять заражені рідини;
не нижче 3 класу по класифікації опору до проникання заражених рідких аерозолів;
не нижче 3 класу по класифікації опору до проникання заражених твердих частинок.
Ця вимога підтверджується копією документу, виданого лабораторією або органом з оцінки відповідності, які акредитовані у встановленому законодавством порядку, у спосіб, визначений чинним законодавством України.
5) Товар має бути багаторазового використання (від 5 циклів обробки/стерилізації), нестерильним та/або стерильним, виготовлений з нетканого матеріалу. Тип застібки: замок-блискавка та/або блискавка з захисним клапаном або з клапаном на липучці. Тип костюма: комбінезон з капюшоном, еластична тасьма та/або резинка по краю капюшона, рукавів та штанів, яка забезпечує щільне прилягання. Шви мають бути проклеєні або пропаяні.
Учасник надає копію інструкції з використання, настанови, рекламного проспекту виробника або технічний опис або інший пояснювальний (стосовно характеристик запропонованого предмету закупівлі) документ українською мовою, що свідчать про відповідність запропонованого товару Учасника технічним вимогам Замовника.
6) Упаковка продукції повинна забезпечувати збереження продукції під час транспортування, навантаження, розвантаження та зберігання.
7) Умови постачання – DDP (Інкотермс 2010), м. Київ або Київська обл. Точна адреса визначається замовником.
8) Терміни постачання – 60 днів з моменту укладання договору (дозволяється постачання окремими партіями).
9) Учасник, який, за оцінкою ДП «Медзакупівлі України», надав найвигіднішу пропозицію, до моменту заключення договору має надати ДП «Медзакупівлі України» 1 зразок запропонованої продукції для візуального ознайомлення. У випадку надходження заперечень щодо закупівлі, Замовник залишає за собою право
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21800 штуки
ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм багаторазовий 3, 6 клас захисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, Каштанова 66 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

22 жовтня 2020 21:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВГУМА"
#35115248
Переможець 19 543 700,00
UAH
22 жовтня 2020 21:09

Документи

22 жовтня 2020 21:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 23:34
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ скасування.docx укладений
01 грудня 2020 23:31
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 21:11
Договір костюм багаторазовий 6 к.pdf укладений
22 жовтня 2020 21:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм багаторазовий 3, 6 клас захисту) 21800 штуки 896,50
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 17:26
896 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
02 листопада 2020 16:37
896 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
05 листопада 2020 15:17
2 689 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
05 листопада 2020 15:17
2 689 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
13 листопада 2020 11:55
3 496 350,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
23 листопада 2020 11:42
2 689 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
08 грудня 2020 11:23
2 689 500,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений
14 грудня 2020 15:08
3 496 350,00 UAH UA028201720343220004000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA483808050000000026001543122
ТОВ "Київгума"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Закупівлю вважати недійсною. У зв’язку з відсутністю технічної можливості в електронній системі закупівель скасувати вищезазначену закупівлю або провести звітування про виконаний договір про закупівлю з зазначенням в графі фактична оплата нуль (0) грн. прийнято рішення для можливості завантаження відповідного протокольного рішення за допомогою технічного функціоналу «розірвати договір».