Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
681 680,00 UAH
UA-2020-10-22-014088-a b9e36365a57641b1bdecdd984274b3e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 13:46
Очікувана вартість: 681 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 816,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Киїів, вул. Різницька, 13/15 (літера А)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту службових приміщень та місць загального користування адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013; 45454100-5 Відновлювальні роботи Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 18:48
Проєкт договору.docx
22 жовтня 2020 18:48
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ 646 140,26
UAH з ПДВ
646 140,26
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" 681 297,74
UAH з ПДВ
681 297,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:04
Договір.pdf
24 листопада 2020 10:04
ОПИС (Зміна власника).pdf
24 листопада 2020 10:04
ОПИС (Статут).pdf
24 листопада 2020 10:04
РІШЕННЯ.pdf
24 листопада 2020 10:04
СТАТУТ.pdf
24 листопада 2020 10:01
Довідки.pdf
20 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:00
Довідка ДПС.pdf
20 листопада 2020 10:00
Довідка МВС.pdf
20 листопада 2020 10:00
Довідка право підпису.pdf
20 листопада 2020 09:59
ліцензія.pdf
13 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:59
Аналогічний договір.pdf
06 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:34
55.imd
06 листопада 2020 14:34
АКТ огляду об'єкта.pdf
06 листопада 2020 14:32
Виписка.pdf
06 листопада 2020 14:32
Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2020 14:32
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2020 14:31
Довідка довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:31
Довідка субпідряд.pdf
06 листопада 2020 14:30
Договір №24.pdf
06 листопада 2020 14:23
Кошторисна документація.pdf
06 листопада 2020 14:21
ліцензія.pdf
06 листопада 2020 14:20
Право підпису.pdf
06 листопада 2020 14:20
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 14:19
СТАТУТ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:45
4. Довiдка_(персонал).docx.pdf
06 листопада 2020 13:45
8. Довідка (аналог.договір).pdf
06 листопада 2020 13:44
1. УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
06 листопада 2020 13:44
Кошторисна документація.pdf
06 листопада 2020 13:43
Відгук.pdf
06 листопада 2020 13:43
7. Лiцензiя.docx.pdf
06 листопада 2020 13:43
3. Довiдка_(мат-техн._база).docx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕКТОР-АТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВЕКТОР-АТ
#42387147
Переможець 646 140,26
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 13:14

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – предметом аналогічного договору від 10.05.2019 № 24/19 є капітальний ремонт приміщень для розміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по просп. Голосіївський, 88, який не відповідає встановленим вимогам до предмету аналогічного договору, а саме: послуги з поточного ремонту службових приміщень; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей – 1. оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше одного аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; номер та дата договору; предмет договору; сума договору; строк виконання договору (виконаний договір). На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх 2 (двох) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з поточного ремонту службових приміщень. У разі подання Учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ
#42387147
646 140,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:57
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:25
Договір.PDF укладений
30 листопада 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/20-25
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 625 689,38
UAH (в тому числі ПДВ 104 281,56 UAH)