Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні" (Готова до вживання їжа)
Очікувана вартість
313 900,00 UAH
UA-2020-10-22-013801-a 3eac0d492b094497b62f668a98f99d60
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 21:00
Очікувана вартість: 313 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 569,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7928 штуки
Готова до вживання їжа (кошти державного бюджету, загальний фонд, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Вінниця та Вінницька область за адресами ізоляторів тимчасового тримання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок продавця за фактично наданий товар згідно з накладними в повному обсязі на протязі 7-ми банківських днів після його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зразків продуктових наборів
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:23
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:55
Доброго дня! В Додатку 2 Тендерної документації міститься наступна вимога: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - на всі запропоновані блюда Учасник повинен надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи досліджень, видані акредитованою лабораторією; - на всі запропоновані блюда Учасник повинен надати калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів; - учасник повинен надати зразки продуктових наборів, з яких складається триденне меню.". Зразки продуктових наборів не є документами, а тому не можуть бути подані в складі тендерної пропозиції та розміщені в електронній системі закупівель. Однак, далі в Додатку 2 Тендерної документації вказується наступне: "Зразки готової до вживання їжі (набори у м’якому пакуванні), які плануються до постачання відповідно до зразків триденних меню, надаються Замовнику для огляду на відповідність вимогам, заявленим в Тендерній документації, до 18:00 год. дня, наступного після дня проведення електронного аукціону.". Адреса відправки зразки не вказана. Просимо надати роз'яснення коли та на яку адресу мають бути надіслані зразки продуктових наборів, а також усунути невідповідності у тексті Додатку 2 Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за слушні зауваження. Вони будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації, які очікуйте найближчим часом. З повагою, Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 313 900,00
UAH з ПДВ
313 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:49
Статут.pdf
05 листопада 2020 11:49
Лист - гарантія про санкції.pdf
05 листопада 2020 11:49
Документи щодо повноважень.pdf
05 листопада 2020 11:49
Довідка щодо ст. 17 Закону.pdf
05 листопада 2020 11:49
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 11:49
ISO 9001 та 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2020 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій