Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкового електричного обладнання ОСББ «ЖК Воскресенський», Вул. Петра Запорожця, 26-А. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
175 684,00 UAH
UA-2020-10-22-013627-a b63ad1086e534723838b7e0fd99d31b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:29
Очікувана вартість: 175 684,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 879,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: Вул. Петра Запорожця, 26-А
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт до 10.12.2020
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкового електричного обладнання ОСББ «ЖК Воскресенський», Вул. Петра Запорожця, 26-А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, Київ, вул. Петра Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:44
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 17:44
ЕТР.pdf
22 жовтня 2020 17:44
2 ТД- Воскресенський Петра Запорожця.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес» 175 500,00
UAH з ПДВ
175 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 175 684,00
UAH з ПДВ
175 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:15
Пояснювальна записка.PDF
11 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
07 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
07 листопада 2020 15:00
11. Правомічність.zip
07 листопада 2020 15:00
2.1.2. Акти Деметра.PDF
07 листопада 2020 15:00
2.3.1. Договір Деміївська.pdf
07 листопада 2020 15:00
2.2.1. Договір Лисогірська.pdf
07 листопада 2020 15:00
4. Персонал.zip
07 листопада 2020 15:00
3. МТБ.zip
07 листопада 2020 15:00
Локальний кошторис.PDF
07 листопада 2020 15:00
Модель розрахунку.imd
07 листопада 2020 15:00
Цінова пропозиція.PDF
07 листопада 2020 15:00
23. Будівельна ліцензія.PDF
07 листопада 2020 15:00
Антикорупційна Араксбуд.zip
07 листопада 2020 15:00
12. Довідка гарантія 10 років.PDF
07 листопада 2020 15:00
6. Лист гарантія ОП і ТБ.PDF
07 листопада 2020 15:00
5. Фінансова спроможність.zip
07 листопада 2020 15:00
2.3.2. Акти Деміївська.PDF
07 листопада 2020 15:00
2.2.2. Акт Лисогірська.PDF
07 листопада 2020 15:00
2.1.3. Лист-відгук Деметра.pdf
07 листопада 2020 15:00
2.3.3. Лист-відгук Деміївська.PDF

Публічні документи

07 листопада 2020 15:42
Розрахунок АВК.imd
07 листопада 2020 15:42
ІВР.rtf
07 листопада 2020 15:42
Локальний кошторис.rtf

Публічні документи

07 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
07 листопада 2020 13:42
Пропозиція.pdf
07 листопада 2020 13:42
Аналогічні договори.pdf
07 листопада 2020 13:42
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю « Будівельна компанія « Кортес»

ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД"
#41071827
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 16:43

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник не надав в повному обсязі копії повідомлень про прийняття працівників на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку) (підпункт 2.5 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації ). - Учасник не надав копії позитивних листів-відгуків від Балансоутримувачів (або Власників) за кожним аналогічним договором, вказаним Учасником у Довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних робіт (підпункт 3.3 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації). - Відсутній підпис головного бухгалтера (бухгалтера) на довідці, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників інженерно-технічної кваліфікації та кваліфікованих робітників (підпункти 2.1 та 2.2 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації ). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога п.п. 2.1, 2.2, 2.5 п. 2, п.п. 3.3 п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати копії повідомлень про прийняття працівників на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку; - надати копії позитивних листів-відгуків від Балансоутримувачів (або Власників) за кожним аналогічним договором, вказаним Учасником у Довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних робіт або надати пояснення, що Замовник та Балансоутримувач - одна й та ж сама юридична особа; - надати довідки, що містять інформацію про наявність у Учасника працівників інженерно-технічної кваліфікації та кваліфікованих робітників з підписом головного бухгалтера (бухгалтера) та керівником підприємства (або уповноваженою особою) або надати пояснення відсутності підпису головного бухгалтера (бухгалтера).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД"
#41071827
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:14
Додаткова угода №2 від 23.11.2020- зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 17:52
ДУ 1 від 03.12.2020 до дог 159 Араксбуд календ план.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 12:49
159-Г-БМ-70-30 Араксбуд ЖК Воскресенський електро.pdf укладений
23 листопада 2020 12:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 грудня 2020 12:38
173 980,92 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA283808050000000026004610234
ТОВ "Араксбуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: виявлення симптомів коронавірусу COVID-19 в кількох співробітників та їх вихід на тимчасову самоізоляцію (відповідно до постанови КМУ від 22.07.2020 № 641), що спричинило уповільнення проведення монтажних робіт, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 159-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення витрат матеріальних та трудових ресурсів (при влаштуванні відкосів не використовувались люльки, підіймачі будівельні та частина опоряджувального розчину), які неможливо передбачити на стадії укладання договору, що обумовило необхідність корегування договірної ціни. Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 159-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 980,92
UAH (в тому числі ПДВ 28 996,82 UAH)