Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Оброшинської дитячої музичної школи Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
830 370,00 UAH
UA-2020-10-22-012614-a 55c53ec5ab3c4faaa366072f79b561b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Галина Петрівна

+380322278835 kulturaviddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, молоді та спорту Пустомитівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02229340
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15
Контактна особа: Панчук Галина Петрівна
+380322278835
kulturaviddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:03
Очікувана вартість: 830 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 151,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт визначений Технічною специфікацією. Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Оброшинської дитячої музичної школи Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, вул. Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:45
Оголошення.docx
22 жовтня 2020 16:45
Додаток 4 Проект договору.docx
22 жовтня 2020 16:45
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
22 жовтня 2020 16:45
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx
22 жовтня 2020 16:45
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-012614-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА", Код ЄДРПОУ:42318775
Дата подання: 10 листопада 2020 10:58
Неправомірне визначення переможця закупівлі ПП Віоліка
Вимога на відхилення неправомірно визначеного переможця учасника ПП Віоліка.

1. Оголошенням закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозицій
1.Зміст і порядок подання пропозицій
Вимагалося, що:
3. Кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
3.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована та додатково надана у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- локальний(-і) кошторис(-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
Порушення Учасником ПП «Віоліка»
У відповідності до умов оголошення усі документи мають бути подані для доступного перегляду файлів у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7- Zip). Перегляд файлів у будь-який інший спосіб забороняється.
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації.
кошторисної документації. Тобто окрім програми АВК є і інші програми для складання кошторисної документації це є Смета, яка взаємодіє в частині передачі(зчитування)

УЧАСНИКОМ ЗАВАНТАЖЕНО В СТИСНУТОМУ ФОРМАТІ WinRAR КОШТОРИСНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ФАЙЛ bsdu, ЯКИЙ МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ ТІЛЬКИ В ПРОГРАМНОМУ КОМПЛЕКСІ АВК ЧИ ІНШОМУ ПРОГРАМНОМУ КОМПЛЕКСІ СМЕТА ЯКИЙ ВЗАЄМОДІЄ В ЧАСТИНІ ПЕРЕДАЧІ (ЗЧИТУВАННЯ) КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Тобто учасником завантажено кошторисну документацію у стиснутому форматі WinRAR ФАЙЛИ BSDU, ЯКІ БЕЗ ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ НЕ МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ ЩО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ УМОВАМИ ОГОЛОШЕННЯ ПРЕГЛЯД ЦИХ ФАЙЛІВ У БУДЬ ЯКИЙ ІНШИЙ СПОСІБ.

Нами було переглянуто кошторисну документацію учасника файл bsdu, який складений в програмному комплексі не АВК, а Смета, що взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації.

Договірна ціна ПП Віоліка не відповідає сумі поданій його пропозиції, що є меншою від ціни пропозиції учасника.

У відповідності до оголошення локальні кошториси мали бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу. Технічна специфікація дотримана, технологічні процеси не враховано.

2. Оголошенням закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозицій
1.Зміст і порядок подання пропозицій
3.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимагалося надати :
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі;

Порушення Учасником ПП «Віоліка», надано гарантійний лист про виконані роботи якісно та терміни встановлені замовником без посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі;



3. Оголошенням закупівлі вимагалося: Розділ 6. Результати спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю.
6.3. Проект договору Додатково Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.

Порушення Учасником ПП «Віоліка» , не подано гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.

4. Оголошенням закупівлі вимагалося: Розділ 6. Результати спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю

6.5. Забезпечення виконання договору. Керуючись ст.27 Закону Замовник має право вимагати від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії, про згоду з чим у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист

Порушення Учасником ПП «Віоліка» , не подано гарантійний лист про згоду надати не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання договору, у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії .

Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ПП Віоліка, як такого що не відповідає умовам Оголошення відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі".

З повагою ТОВ «Укрбуд Галичина»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 12:44
Ваше зауваження взято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Віоліка 757 777,00
UAH з ПДВ
757 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:19
Штатнийрозпис.pdf
03 листопада 2020 13:19
Ціновапропозиція.pdf
03 листопада 2020 13:19
Фзвітністьзарплата.pdf
03 листопада 2020 13:19
Технічнадокументація.pdf
03 листопада 2020 13:19
Статут.pdf
03 листопада 2020 13:19
Сідоцтвопрореєстрацію.pdf
03 листопада 2020 13:19
Свідоцтвофорд.pdf
03 листопада 2020 13:19
Свідоцтвоєдиногоподатку.pdf
03 листопада 2020 13:19
Рішеннязасновника.pdf
03 листопада 2020 13:19
Протоколвиміруо.п..pdf
03 листопада 2020 13:19
Проектдоговору.pdf
03 листопада 2020 13:19
працівники_трудові.pdf
03 листопада 2020 13:19
Підписанезавдання.pdf
03 листопада 2020 13:19
паспорт.pdf
03 листопада 2020 13:19
Охоронапраці.pdf
03 листопада 2020 13:19
Оброшино.rar
03 листопада 2020 13:19
Наказпризначення.pdf
03 листопада 2020 13:19
Наказ (робітники).pdf
03 листопада 2020 13:19
Ліцензіясубпідряду.jpg
03 листопада 2020 13:19
Ліцензія зі всім.pdf
03 листопада 2020 13:19
Листзгодасубпідряд.pdf
03 листопада 2020 13:19
ЛистБілик.pdf
03 листопада 2020 13:19
Лист17ст.pdf
03 листопада 2020 13:19
Згодазумовами.pdf
03 листопада 2020 13:19
Дозвілнанебезпечніроботи.pdf
03 листопада 2020 13:19
Договірорендиофіс.pdf
03 листопада 2020 13:19
Договірорендиавто.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкаустаткуванняівитяг.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкасубпідряд.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкастатистики_1-ПВ.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкарухкоштів.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкаробітники.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкаподаткова.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкапідпис.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкаперсональні.pdf
03 листопада 2020 13:19
ДовідкаПДВ.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкаоборот.pdf
03 листопада 2020 13:19
ДовідкаІТР.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкадовкілля.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкабухгалтер.pdf
03 листопада 2020 13:19
Довідкааналогічнідоговори.pdf
03 листопада 2020 13:19
ДипломиІТР.pdf
03 листопада 2020 13:19
Дипломбухг.pdf
03 листопада 2020 13:19
Графік.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантія.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійнийякість.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійнийціна.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійнийтерміни.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійнийдостовірність.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійнийдемпінг.pdf
03 листопада 2020 13:19
Гарантійний16ст.pdf
03 листопада 2020 13:19
Відомостіпроучасника.pdf
03 листопада 2020 13:19
Відгуки.pdf
03 листопада 2020 13:19
БалансіЗвіт.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:55
ДЦ_ОПР.pdf
03 листопада 2020 16:55
ДЦ_ЛС.pdf
03 листопада 2020 16:55
ДЦ_ИВР.pdf
03 листопада 2020 16:55
ДЦ_ДЦ.pdf
03 листопада 2020 16:55
31.Скан копія СТАТУТ.pdf
03 листопада 2020 16:55
29.Копія паспорт.pdf
03 листопада 2020 16:55
27.Копія Витяг ПДВ.pdf
03 листопада 2020 16:55
25.Копія Ліцензія.pdf
03 листопада 2020 16:55
17.Проект договору (Додаток4).pdf
03 листопада 2020 16:55
16.Довідка зразок підпису.pdf
03 листопада 2020 16:55
15.Гарантійний лист відходи.pdf
03 листопада 2020 16:55
14.Довідка Довкілля.pdf
03 листопада 2020 16:55
10.Гарантійний лист якість.pdf
03 листопада 2020 16:55
9.Гарантійний лист строки.pdf
03 листопада 2020 16:55
7.Лист-гарантія відмови ст.17.pdf
03 листопада 2020 16:55
6.Копія фінансова звітність.pdf
03 листопада 2020 16:55
6.5.Довідка банку рахунок.pdf
03 листопада 2020 16:55
6.4. Довідка банку кредити.pdf
03 листопада 2020 16:55
6.3.ДПС.pdf
03 листопада 2020 16:55
5.5.Лист-відгугук Пустомити.pdf
03 листопада 2020 16:55
5.4.Копія КБ3 Зимна Вода.pdf
03 листопада 2020 16:55
5.1.Копія Договір Зимна Вода.PDF
03 листопада 2020 16:55
4.9.Довідка статистики.pdf
03 листопада 2020 16:55
4.7.Робітники.pdf
03 листопада 2020 16:55
4.6. Штатний розпис -3 2020.pdf
03 листопада 2020 16:55
4.3.Копія звіту ЄСВ.pdf
03 листопада 2020 16:55
4.2. Квитанція.pdf
03 листопада 2020 16:55
4.1. Копія Звіт 1ДФ.pdf
03 листопада 2020 16:55
3.7.Посвідчення ст.2.jpg
03 листопада 2020 16:55
3.6.Посвідчення.jpg
03 листопада 2020 16:55
3.5.Витяг Протоколу.jpg
03 листопада 2020 16:55
3.4.Копія диплому 2.jpg
03 листопада 2020 16:55
3.3.Копія диплом 1.jpg
03 листопада 2020 16:55
3.2.Копія наказ Величко.pdf
03 листопада 2020 16:55
3.1.Копія наказ Бач.pdf
03 листопада 2020 16:55
2.2.Копія Договір оренди.pdf
03 листопада 2020 16:55
1.Пропозиція (Додаток 1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Віоліка

ТОВ "УКРБУД ГАЛИЧИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Віоліка
#33618309
Переможець 757 777,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 14:05

Документи

06 листопада 2020 14:05
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Віоліка
#33618309
757 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 14:05
IMG_0001.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 листопада 2020 12:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Пропозиція учасників не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Документи:
12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:51
Протокол