Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
148 800,00 UAH
UA-2020-10-22-012057-a 0d568a8afbbe4338bd893a8393bc19db
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Совєтнікова

+380936531092 sovetnikova.olya30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Код ЄДРПОУ: 05417058
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м. Київ , Голосіївський проспект, 3
Контактна особа: Ольга Совєтнікова
+380936531092
sovetnikova.olya30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 148 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 744,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інші умови: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Папір офісний, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%. Строк поставки товару протягом 10 календарних днів з моменту підписання договору. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 2 – Проект договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1220 пачка
Папір офісний А4, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Голосіївський проспект, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
320 пачка
Папір офісний А3,код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Голосіївський проспект, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється Замовником за фактично поставлений Товар відповідно до розрахунків визначених Сторонами у Специфікації протягом 7 банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій