Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electric power
Очікувана вартість
4 959 388,00 UAH
UA-2020-10-22-010704-a fcf7b21863584c219aa26d84330369d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радоуцька Ольга Вікторівна

+380516155471 perv.osvitatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська область обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Контактна особа: Радоуцька Ольга Вікторівна
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Корінна Оксана Вадимівна
+380689035027
perv.osvitatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: "MANAGEMENT OF FORMATION OF PERVOMAYSKOY OF CITY ADVICE"
National ID: 02144996
Contact point: Radoytska Olga Viktorivna
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Additional contacts: Korinna Oksana Vadymivna
+380689035027
perv.osvitatender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 14:38
Очікувана вартість: 4 959 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 796,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 148000 UAH
Publication date: 22 жовтня 2020 15:36
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 959 388 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 797 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1960000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, Заклади управління освіти
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric power
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості електричної енергії здійснюється Споживачем у безготівковому вигляді, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, зазначений у Договорі. Оплата за електричну енергію здійснюється споживачем у формі попередньої оплати з остаточним розрахунком, що проводиться за фактично відпущену електричну енергію згідно з даними комерційного обліку. Попередня оплата має бути здійснена Споживачем протягом розрахункового періоду до 20 числа поточного місяця у розмірі 80 % обсягу очікуваного споживання електричної енергії поточного розрахункового періоду. Остаточна оплата має бути здійснена Споживачем не пізніше 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим періодом відповідно до вартості за фактично спожиту електроенергію. Аванс 20 Календарні 80
Поставка товару Оплата вартості електричної енергії здійснюється Споживачем у безготівковому вигляді, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, зазначений у Договорі. Оплата за електричну енергію здійснюється споживачем у формі попередньої оплати з остаточним розрахунком, що проводиться за фактично відпущену електричну енергію згідно з даними комерційного обліку. Попередня оплата має бути здійснена Споживачем протягом розрахункового періоду до 20 числа поточного місяця у розмірі 80 % обсягу очікуваного споживання електричної енергії поточного розрахункового періоду. Остаточна оплата має бути здійснена Споживачем не пізніше 10-го числа місяця, наступного за розрахунковим періодом відповідно до вартості за фактично спожиту електроенергію. Пiсляоплата 10 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 11:38
ТД-ел.ен._2021_мiжнар._торги._нова_версiя .pdf
19 листопада 2020 11:38
Зміни до тд .pdf
06 листопада 2020 16:16
ТД-ел.ен._2021_нова редакція_.pdf
06 листопада 2020 16:16
Зміни до тд.pdf
22 жовтня 2020 15:37
ТД-ел.ен._2021_.pdf
19 листопада 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 11:38
ТД-ел.ен._2021_мiжнар._торги._нова_версiя .pdf
19 листопада 2020 10:08
ТД-ел.ен._2021_мiжнар._торги._нова_версiя .pdf
19 листопада 2020 11:38
Зміни до тд .pdf
19 листопада 2020 10:08
Зміни до тд.pdf
06 листопада 2020 16:16
ТД-ел.ен._2021_нова редакція_.pdf
06 листопада 2020 16:16
Зміни до тд.pdf
22 жовтня 2020 15:37
ТД-ел.ен._2021_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формула закупівлі
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:36
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 13:59
Доброго дня. Прояснить будь ласка, формулу визначену у Проекті договору. Перше. "Ц прогн. рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить - 1,08365 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за жовтень місяць 2020 року – 1,36744 за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх учасників в розмірі 10 %)." Що мається на увазі, якщо Середньозважена РДН за жовтень 1,36744, то як при коливанні у 10% вона встановлена ра рівні 1,08365 для данної закупівлі? Друге. Якщо в Комерційної пропозиції стоїть формула Р=∑ (Ni план * Ц прогн. рдн. * (1 + М/100) + Nі план * Т пер. + Wрозп. 1 клас * Nі план 1 клас + Wрозп. 2 клас * Nі план 2 клас) * 1,2 грн. та визначені вартість Wрозп для 1 класу та для 2 класу електроенергії, то як у пункті нижче зазначено «Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії самостійно» Третє. У технічних вимогах до тендерної документації зазначається, що «Замовник відноситься до 2 класу споживачів електричної енергії». Навіщо тоді у формулі у проекті договору зазначати обсяг и вартість розподілу по 1-му класу електричної енергії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дана формула застосовується для розрахунку маржі, яку Ви закладаєте у вартість товару (електричної енергії) та використовується Замовнико з метою недопущення демпінгу ціни на аукціоні. Оскільки Замовник відноситься до 2 класу споживачів електричної енергії, то показник Nі план 1 клас дорівнює нулю.
ціна РДН
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:07
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:23
Ціна РДН для усіх учасників - 1,08365 за 1 кВт*год без ПДВ Вірно?
Відповідь: Так.
Послуги з розподілу електричної енергії
Дата подання: 23 жовтня 2020 22:18
Дата відповіді: 24 жовтня 2020 11:53
Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії самостійно напряму оператору системи розподілу?
Відповідь: Шановний Учаснику, в документації вказано, що Споживач здійснює оплату за послуги з розподілу ( передачі) електричної енергії самостійно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-010704-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 06 листопада 2020 10:36
Новий тариф на передачу
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.9.1 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 307, оплата за послуги з передачі здійснюється Оператору системи передачі (ОСП) через учасника ринку (Електропостачальника).
У пункті 5 ст. 33 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що оплата послуг з передачі електричної енергії здійснюється за тарифами, які визначаються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики.
Таким чином, складовою вартості електричної енергії та, відповідно, очікуваної вартості закупівлі є регульований тариф на послуги з передачі.
Постановою НКРЕКП 04.11.2020 № 1998 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» встановлені нові тарифи на послуги з передачі з 01.12.2020 року в розмірі 312,76 грн./МВт*год (0,31276 грн./кВт*год) замість попередньо чинних 240,23 грн./МВт*год (0,24023 грн./кВт*год).
У п. 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, викладені рекомендації щодо визначення очікуваної вартості закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), згідно яких вона визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом.
У пункті 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи суттєве підвищення вартості електричної енергії внаслідок підвищення вартості регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01.12.2020 року, задля недопущення дискримінації або різних умов для учасників внаслідок формування учасниками цінових пропозицій з різними складовими, просимо внести зміни в тендерну документацію, у яких викласти, що учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати у ціну пропозиції тариф на послуги з передачі, встановлений Постановою НКРЕКП 04.11.2020 № 1998 «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» з 01.12.2020 року в розмірі 312,76 грн./МВт*год (0,31276 грн./кВт*год).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2020 15:38
Дякуємо, Ваше зауваження буде враховано.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-22-010704-afcf7b21863584c219aa26d84330369d8
Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна, Миколаївська область обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 14:10
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 14:10

Документи

27 листопада 2020 04:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:10
74. Банківська гарантія.zip
26 листопада 2020 16:04
43. Довідка МТБ_ обладнання.pdf
26 листопада 2020 16:04
41. Довідки з банків 23.11.2020.zip
26 листопада 2020 16:04
39. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2020 16:02
60. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:02
59. Довідка п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:02
58. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
57. Довідка п. 11 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
56. Довідка п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
73. Проєкт договору.pdf
26 листопада 2020 16:01
55. Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
72. Довідка про ненадання.pdf
26 листопада 2020 16:01
54. Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
71. Довідка відкриті реєстри.pdf
26 листопада 2020 16:01
53. Довідка п. 7 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
52. Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
70. Лист про ліцензію.pdf
26 листопада 2020 16:01
51. Довідка п. 5 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
50. Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
49. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
48. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
47. Довідка п. 1 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
46. Довідка ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
45. Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2020 16:01
3. Копія витягу з ЄДР.pdf
26 листопада 2020 16:00
2. Копія Витягу ПДВ.pdf
26 листопада 2020 16:00
1. Витяг ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надана фінансова звітність за два останніх звітних періоди не у повному обсязі. Так, відповідно до п.1 Розділу ІІ Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. У складі тендерної пропозиції відсутня фінансова звітність за 2018 р., примітки до фінансової звітності за 2019 р. та відсутні пояснення щодо причин неподання зазначених документів. - на виконання вимог пп.2 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації учасник надає відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. У порушення вимог Додатку 6 у полі «Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість» відсутня інформація щодо кількості предмету закупівлі. У порушення вимог Додатку 6 у полі «Номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору)» невірно вказаний номер закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції копії фінансової звітності за два останніх звітних періоди або фінансову звітність за два останніх звітних періоди; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій; - п.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації учасник надає відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності за 2018 р. та примітки до фінансової звітності за 2019 р. У разі, якщо відповідно до положень пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації учасник є новоствореною особою і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій; - Додаток 6 тендерної документації, який повинен підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору.

Документи

27 листопада 2020 04:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:12
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:12
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:06
5668-Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 15:06
5670-Уповноважена особа.pdf
24 грудня 2020 15:06
5669-Ліцензія.pdf
24 грудня 2020 15:06
document.pdf
24 грудня 2020 15:06
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:06
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:42
5667-Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 11:42
Довідка з податкової.pdf
09 грудня 2020 13:18
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:18
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:17
4485-Реєстр документів.pdf
09 грудня 2020 13:17
Баланс за 2018 рік.pdf
26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:31
Статут.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Статут.pdf
26 листопада 2020 16:31
Договір Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:31
Договір Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Сертифікація.pdf
26 листопада 2020 16:31
Постанова.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Наказ АК.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Паспорт Лінченко ID-1.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Паспорт Лінченко ID-1.pdf
26 листопада 2020 16:31
Опис.pdf
26 листопада 2020 16:31
Наказ директор.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Антикорупційна програма.pdf
26 листопада 2020 16:31
Відгук Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Відгук Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:31
Відгук.pdf
26 листопада 2020 16:31
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Виписка ЄДР.pdf
26 листопада 2020 16:30
Антикорупційна програма.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Виписка ЄДР.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Акти Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Баланс 3 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 3 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Баланс 2 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 1 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Акти Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 1 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Довідка Ощадбанк рахунок.pdf
26 листопада 2020 16:30
Довідка Ощадбанк кредит.pdf
26 листопада 2020 16:30
Приват кредит.pdf
26 листопада 2020 16:30
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:30
Підписаний_G1120-6501-GL_tender.pdf
26 листопада 2020 16:30
3521-Матеріальна база.pdf
26 листопада 2020 16:30
3525-Працівники.pdf
26 листопада 2020 16:30
3527-Стаття 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3522-Достовірність даних.pdf
26 листопада 2020 16:30
3516-Реєстри.pdf
26 листопада 2020 16:30
3520-Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 16:30
3518-Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 16:30
3517-Якість.pdf
26 листопада 2020 16:30
3516-Реєстри.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3518-Аналогічний договір.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3506-Договір.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3519-Фінансова спроможність.pdf
26 листопада 2020 16:30
3515-Ліцензія.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3515-Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 16:30
3514-Захист довкілля.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3505-Санкції.pdf
26 листопада 2020 16:30
3506-Договір.pdf
26 листопада 2020 16:30
3512-Код доступу.pdf
26 листопада 2020 16:30
3511-Уповноважена особа.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3505-Санкції.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3509-Бенефіціар.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3507-Дійсність ТП.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3504-Платник податку.pdf
26 листопада 2020 16:29
3498-Реєстр документів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3507-Дійсність ТП.pdf
26 листопада 2020 16:29
3499-Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2020 16:29
3503-Не включення розподілу.pdf
26 листопада 2020 16:29
3500-Згода з техумовами.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3523-Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2020 16:29
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:29
Постанова.pdf
26 листопада 2020 16:29
Сертифікація.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Наказ АК.pdf
26 листопада 2020 16:29
Опис.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Наказ директор.pdf
26 листопада 2020 16:29
Баланс за 2019 рік.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук Арсенал новий.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук Арсенал новий.pdf
26 листопада 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 16:29
Баланс 2 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Баланс за 2019 рік.pdf
26 листопада 2020 16:29
восток рахунки.pdf
26 листопада 2020 16:29
Приват рахунок.pdf
26 листопада 2020 16:29
восток кредит.pdf
26 листопада 2020 16:29
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:29
3521-Матеріальна база.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3526-Технічна база.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3527-Стаття 17.pdf
26 листопада 2020 16:29
3526-Технічна база.pdf
26 листопада 2020 16:29
3520-Тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3525-Працівники.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3521-Згода акціонерів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3522-Достовірність даних.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3521-Згода акціонерів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3517-Якість.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3512-Код доступу.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3513-Згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2020 16:29
3514-Захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 16:29
3508-Ненадання документів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3511-Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2020 16:28
3509-Бенефіціар.pdf
26 листопада 2020 16:28
3508-Ненадання документів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3504-Платник податку.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3498-Реєстр документів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3500-Згода з техумовами.pdf
26 листопада 2020 16:28
3499-Згода на обробку даних.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3523-Технічні вимоги.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:28
Підписаний_G1120-6501-GL_tender.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надана фінансова звітність за два останніх звітних періоди не у повному обсязі. Так, відповідно до п.1 Розділу ІІ Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 07.02.2013 № 73, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. У складі тендерної пропозиції відсутні звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до фінансової звітності за 2018 р., примітки до фінансової звітності за 2019 р. та відсутні пояснення щодо причин неподання зазначених документів. - на виконання вимог пп.2 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації учасник надає відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копю(ії) накладної(их)/копю(ії) іншого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або оригінал(и) відгуку(ів) про належне виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), кількість предмету закупівлі, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. У порушення вимог п.3.1. Додатку 2 учасником надано копію аналогічного договору загальною вартістю 1 999 998,00 грн. та акти про приймання передачу електричної енергії інформація в яких свідчить про виконання договору на суму 1 819 715,50 грн. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції копії фінансової звітності за два останніх звітних періоди або фінансову звітність за два останніх звітних періоди; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій; - п.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації учасник надає відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір на постачання товару, що належтть до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір на постачання електричної енергії. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копю(ії) накладної(их)/копю(ії) іншого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, Або оригінал(и) відгуку(ів) про належне виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), кількість предмету закупівлі, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до фінансової звітності за 2018 р., примітки до фінансової звітності за 2019 р. У разі, якщо відповідно до положень пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації учасник є новоствореною особою і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій; - Додаток 6 тендерної документації, який повинен підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору із зазначенням інформації фактичного виконання договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

27 листопада 2020 04:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Реєстр.pdf
26 листопада 2020 18:55
7. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
26 листопада 2020 18:55
6. Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 18:55
5. Витяг з ЄДР.PDF
26 листопада 2020 18:55
18. Проект договору.PDF
26 листопада 2020 18:55
17028-87 ТОВ УКР ГАЗ РЕСУРС p7s.zip
26 листопада 2020 18:55
17. Довідки з банків.pdf
26 листопада 2020 18:55
15. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 18:55
12. Установчі документи.PDF
26 листопада 2020 18:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 3 390 800,00
UAH з ПДВ
3 366 003,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 3 439 829,75
UAH з ПДВ
3 390 799,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 4 037 600,00
UAH з ПДВ
4 037 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:12
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:12
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 15:06
5668-Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 15:06
5670-Уповноважена особа.pdf
24 грудня 2020 15:06
5669-Ліцензія.pdf
24 грудня 2020 15:06
document.pdf
24 грудня 2020 15:06
Довідка.pdf
24 грудня 2020 15:06
Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:42
5667-Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 11:42
Довідка з податкової.pdf
09 грудня 2020 13:18
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:18
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:17
4485-Реєстр документів.pdf
09 грудня 2020 13:17
Баланс за 2018 рік.pdf
26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:31
Статут.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Статут.pdf
26 листопада 2020 16:31
Договір Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:31
Договір Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Сертифікація.pdf
26 листопада 2020 16:31
Постанова.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Наказ АК.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Паспорт Лінченко ID-1.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Паспорт Лінченко ID-1.pdf
26 листопада 2020 16:31
Опис.pdf
26 листопада 2020 16:31
Наказ директор.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Антикорупційна програма.pdf
26 листопада 2020 16:31
Відгук Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:31
Відгук Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:31
Відгук.pdf
26 листопада 2020 16:31
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Виписка ЄДР.pdf
26 листопада 2020 16:30
Антикорупційна програма.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Виписка ЄДР.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Акти Арсенал.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Баланс 3 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 3 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Баланс 2 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 1 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
Акти Арсенал.pdf
26 листопада 2020 16:30
Баланс 1 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 16:30
Довідка Ощадбанк рахунок.pdf
26 листопада 2020 16:30
Довідка Ощадбанк кредит.pdf
26 листопада 2020 16:30
Приват кредит.pdf
26 листопада 2020 16:30
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:30
Підписаний_G1120-6501-GL_tender.pdf
26 листопада 2020 16:30
3521-Матеріальна база.pdf
26 листопада 2020 16:30
3525-Працівники.pdf
26 листопада 2020 16:30
3527-Стаття 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3522-Достовірність даних.pdf
26 листопада 2020 16:30
3516-Реєстри.pdf
26 листопада 2020 16:30
3520-Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 16:30
3518-Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2020 16:30
3517-Якість.pdf
26 листопада 2020 16:30
3516-Реєстри.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3518-Аналогічний договір.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3506-Договір.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3519-Фінансова спроможність.pdf
26 листопада 2020 16:30
3515-Ліцензія.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3515-Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 16:30
3514-Захист довкілля.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:30
3505-Санкції.pdf
26 листопада 2020 16:30
3506-Договір.pdf
26 листопада 2020 16:30
3512-Код доступу.pdf
26 листопада 2020 16:30
3511-Уповноважена особа.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3505-Санкції.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3509-Бенефіціар.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3507-Дійсність ТП.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3504-Платник податку.pdf
26 листопада 2020 16:29
3498-Реєстр документів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3507-Дійсність ТП.pdf
26 листопада 2020 16:29
3499-Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2020 16:29
3503-Не включення розподілу.pdf
26 листопада 2020 16:29
3500-Згода з техумовами.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3523-Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2020 16:29
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:29
Постанова.pdf
26 листопада 2020 16:29
Сертифікація.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Наказ АК.pdf
26 листопада 2020 16:29
Опис.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Наказ директор.pdf
26 листопада 2020 16:29
Баланс за 2019 рік.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук Арсенал новий.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Відгук Арсенал новий.pdf
26 листопада 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 16:29
Баланс 2 квартал 2020.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
Баланс за 2019 рік.pdf
26 листопада 2020 16:29
восток рахунки.pdf
26 листопада 2020 16:29
Приват рахунок.pdf
26 листопада 2020 16:29
восток кредит.pdf
26 листопада 2020 16:29
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:29
3521-Матеріальна база.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3526-Технічна база.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3527-Стаття 17.pdf
26 листопада 2020 16:29
3526-Технічна база.pdf
26 листопада 2020 16:29
3520-Тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3525-Працівники.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3521-Згода акціонерів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3522-Достовірність даних.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3521-Згода акціонерів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3517-Якість.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3512-Код доступу.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:29
3513-Згода з умовами договору.pdf
26 листопада 2020 16:29
3514-Захист довкілля.pdf
26 листопада 2020 16:29
3508-Ненадання документів.pdf
26 листопада 2020 16:29
3511-Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2020 16:28
3509-Бенефіціар.pdf
26 листопада 2020 16:28
3508-Ненадання документів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3504-Платник податку.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3498-Реєстр документів.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3500-Згода з техумовами.pdf
26 листопада 2020 16:28
3499-Згода на обробку даних.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
3523-Технічні вимоги.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:28
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
26 листопада 2020 16:28
Підписаний_G1120-6501-GL_tender.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:10
74. Банківська гарантія.zip
26 листопада 2020 16:04
43. Довідка МТБ_ обладнання.pdf
26 листопада 2020 16:04
41. Довідки з банків 23.11.2020.zip
26 листопада 2020 16:04
39. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2020 16:02
60. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:02
59. Довідка п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:02
58. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
57. Довідка п. 11 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
56. Довідка п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
73. Проєкт договору.pdf
26 листопада 2020 16:01
55. Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
72. Довідка про ненадання.pdf
26 листопада 2020 16:01
54. Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
71. Довідка відкриті реєстри.pdf
26 листопада 2020 16:01
53. Довідка п. 7 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
52. Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
70. Лист про ліцензію.pdf
26 листопада 2020 16:01
51. Довідка п. 5 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
50. Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
49. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
48. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
47. Довідка п. 1 ч. 1 ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
46. Довідка ст. 17.pdf
26 листопада 2020 16:01
45. Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2020 16:01
3. Копія витягу з ЄДР.pdf
26 листопада 2020 16:00
2. Копія Витягу ПДВ.pdf
26 листопада 2020 16:00
1. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:55
Реєстр.pdf
26 листопада 2020 18:55
7. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
26 листопада 2020 18:55
6. Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 18:55
5. Витяг з ЄДР.PDF
26 листопада 2020 18:55
18. Проект договору.PDF
26 листопада 2020 18:55
17028-87 ТОВ УКР ГАЗ РЕСУРС p7s.zip
26 листопада 2020 18:55
17. Довідки з банків.pdf
26 листопада 2020 18:55
15. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 18:55
12. Установчі документи.PDF
26 листопада 2020 18:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
Переможець 3 366 003,06
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
3 366 003,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:15
звіт укладений
25 січня 2022 13:13
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 09:16
7.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 15:05
6.PDF зміни до договору
25 жовтня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 11:46
5.PDF зміни до договору
20 вересня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 08:50
4.PDF зміни до договору
07 вересня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:06
3.PDF зміни до договору
14 липня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:01
2.PDF зміни до договору
02 червня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 09:01
1.PDF зміни до договору
26 березня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:26
договір укладений
31 грудня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії на 5,8% та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії на 4,85 % та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів споживання
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії на 5,81 % та внести зміни до Договору про постачання електричної енергії споживачу від «31» грудня 2020 р. № 56/86
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із підвищенням ціни на електричну енергію, керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшити ціну електричної енергії на 9,9 % та внести зміни до Договору про постачання електричної енергії споживачу від «31» грудня 2020 р. № 56/86
Номер договору про закупівлю: 56/86/528
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 872 653,06
UAH (в тому числі ПДВ 478 775,51 UAH)