Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
бензин марки А-95
Очікувана вартість
107 943,00 UAH
UA-2020-10-22-008987-a 66161b3a742f4e64a88e294f0086ce70
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442993565 budchenko@land.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442993565
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 107 943,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Народного Ополчення, будинок 3 (талони). на умовах FCA (завантажуеться в автомобiльний транспорт Замовника з резервуарів на AЗС мережі «WOG») відповідно до Міжнародних правил тлумачення комерційних термінів (ІНКОТЕРМС) в редакції 2010 року (пальне)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару і Талонів шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар і Талони здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-008987-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41915030
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:50
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, в подальшому Замовник, оголошено закупівлю ID UA-2020-10-22-008987-a предмет закупівлі - бензин марки А-95 (код за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»)
ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41915030), в подальшому Товариство, має намір прийняти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі. Однак Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, що суперечить ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
1. Проте, в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначена Вимогами до предмета закупівлі «ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 22 жовтня 2020 року № ___» визначено: «Учасник повинен здійснювати відвантаження Товару окремими партіями по бланках внутрішнього обігу (Талони) шляхом їх обміну на стаціонарних АЗС мережі WOG, що призначені для заправки автомобільних транспортних засобів моторним паливом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами».
Учасник повинен відвантажувати Товар (забезпечувати заправку автомобілів Замовника бензином) окремими партіями по Талонах на стаціонарних АЗС мережі WOG, які обслуговують Талони Постачальника одразу після пред’явлення представником Замовника таких Талонів.»
2. В п.7 Додаток 2 вимог до предмета закупівлі Перелік документів, які надаються учасником у складі пропозиції для підтвердження його відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі визначено вимогу надати : «7. Гарантійний лист (довідку, тощо), складений в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким гарантується Замовнику можливість обміну Талонів Постачальника на Товар на стаціонарних АЗС мережі WOG для заправки автотранспорту»
3.В Додатку 3 вимог до предмета закупівлі Форма «Пропозиція» Замовник вимагає від учасника надати гарантію: «Ми гарантуємо, що у вартість Товару включені витрати, пов’язані із його доставкою за адресами стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі «WOG» (далі – АЗС), а також навантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язані із постачанням Товару і Талонів.»
4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ * «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 22 жовтня 2020 року № ____ також містить значні дискримінаційні вимоги, а саме
4.1.«п. 1.3. У вартість Товару включені витрати, пов’язані із його доставкою за адресами стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі «WOG» (далі – АЗС), а також навантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язані із постачанням Товару і Талонів.»
4.2.«п.2.4. Постачальник здійснює продаж Товару через стаціонарні АЗС мережі WOG, що призначені для заправки автомобільних транспортних засобів моторним паливом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами».»
4.3.«п.5.3. Передача Товару Замовнику здійснюється цілодобово окремими партіями шляхом його обміну на Талони Постачальника, що є підставою для відвантаження Товару з АЗС, які обслуговують Талони Постачальника. Постачальник зобов’язаний відвантажити Товар одразу після пред’явлення представником Замовника Талонів на АЗС мережі WOG.»
4.4.«п.5.4. Місце поставки Товару: на умовах FCA (завантажуеться в автомобiльний транспорт Замовника з резервуарів AЗС мережі «WOG») відповідно до Міжнародних правил тлумачення комерційних термінів (ІНКОТЕРМС) в редакції 2010 року, в частині, що не суперечить умовам цього Договору.»
4.5.«п.6.2.5. Цілодобово звертатися до АЗС мережі WOG для відвантаження Товару.»
4.6.«12.2. Невід’ємною частиною цього Договору є Додаток 2 – «Перелік стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі «WOG».»
4.7.«Додаток 2 до договору на постачання товару від ___ _____________ 2020 р. № __
Перелік стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі «WOG»»
Варто зауважити, що встановлення партнерських відносин з таким суб’єктом господарювання здійснюється лише за його згодою, тому можливість взяти участь у Процедурі закупівлі прямо залежить від волі вичерпного кола осіб, а саме власників мережі «WOG», що в свою чергу суттєво обмежує конкуренцію між потенційними учасниками.
Вищезазначеними вимогами Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають АЗС, під іншими Брендами.
У разі вилучення дискримінаційної вимоги, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не може прийняти участь у закупівлі.
Вважаємо, що зазначені умови є дискримінаційними по відношенню до Товариства.

Зазначені вимоги, що дискримінують Учасників торгів, обмежують їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів.

АМКУ також вважає такі умови дискримінаційними, що підтверджуються Рекомендаціями від 09 квітня 2020 року № 17-рк наданими АМКУ Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України:


Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.1, п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з тендерної документації, дискримінаційні вимоги та викласти вищезазначені пункти Тендерної документації в наступній редакції :

1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначена Вимогами до предмета закупівлі «ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 22 жовтня 2020 року № ___» : «Учасник повинен здійснювати відвантаження Товару окремими партіями по бланках внутрішнього обігу (Талони) шляхом їх обміну на стаціонарних АЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника, що призначені для заправки автомобільних транспортних засобів моторним паливом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами».
Учасник повинен відвантажувати Товар (забезпечувати заправку автомобілів Замовника бензином) окремими партіями по Талонах на стаціонарних АЗС мережі які обслуговують Талони Постачальника одразу після пред’явлення представником Замовника таких Талонів.»
2. п.7 Додаток 2 вимог до предмета закупівлі Перелік документів, які надаються учасником у складі пропозиції для підтвердження його відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі : «7. Гарантійний лист (довідку, тощо), складений в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким гарантується Замовнику можливість обміну Талонів Постачальника на Товар на стаціонарних АЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника для заправки автотранспорту»
3. Додаток 3 вимог до предмета закупівлі Форма «Пропозиція»: «Ми гарантуємо, що у вартість Товару включені витрати, пов’язані із його доставкою за адресами стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі, що обслуговують Талони Учасника (далі – АЗС), а також навантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язані із постачанням Товару і Талонів.»
4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ * «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 22 жовтня 2020 року № ____
4.1.«п. 1.3. У вартість Товару включені витрати, пов’язані із його доставкою за адресами стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі, що обслуговують Талони Учасника (далі – АЗС), а також навантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язані із постачанням Товару і Талонів.»
4.2.«п.2.4. Постачальник здійснює продаж Товару через стаціонарні АЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника, що призначені для заправки автомобільних транспортних засобів моторним паливом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами».»
4.3.«п.5.3. Передача Товару Замовнику здійснюється цілодобово окремими партіями шляхом його обміну на Талони Постачальника, що є підставою для відвантаження Товару з АЗС, які обслуговують Талони Постачальника. Постачальник зобов’язаний відвантажити Товар одразу після пред’явлення представником Замовника Талонів на АЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника».
4.4.«п.5.4. Місце поставки Товару: на умовах FCA (завантажується в автомобільний транспорт Замовника з резервуарів AЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника) відповідно до Міжнародних правил тлумачення комерційних термінів (ІНКОТЕРМС) в редакції 2010 року, в частині, що не суперечить умовам цього Договору.»
4.5.«п.6.2.5. Цілодобово звертатися до АЗС мережі, що обслуговують Талони Учасника для відвантаження Товару.»
4.6.«12.2. Невід’ємною частиною цього Договору є Додаток 2 – «Перелік стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі, що обслуговують Талони Учасника.»
4.7.«Додаток 2 до договору на постачання товару від ___ _____________ 2020 р. № __
Перелік стаціонарних автоматичних заправних станцій мережі, що обслуговують Талони Учасника.

5.Оскільки ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», та ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 не передбачає позначення кліматичного періоду на Бензини дані позначення передбачені лише для дизельного палива, що не є предметом даної Закупівлі ВИМАГАЄМО також виключити вищезазначені вимоги, як такі що протирічать чинному законодавству України, з Додатку 3 вимог до предмета закупівлі Форма «Пропозиція» абзац «Ми гарантуємо, що Товар, запропонований нами, буде літнім або зимовим, відповідно до сезону.» та п. 2.3. «Товар повинен бути літнім або зимовим, відповідно до сезону.» ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ * «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 22 жовтня 2020 року № ____.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 16:43
Шановний учасник
Спрощена закупівля по Предмету закупівлі здійснюється Замовником шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Керуючись статтею 14 Закону, при проведені допорогових/спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи зазначене та метою економії витрат часу та палива для заправки автомобіля (відстань до АЗК адміністративної будівлі замовника становить менше 1 км) Замовником прийнято рішення щодо закупівлі пального у зазначеній мережі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

26 жовтня 2020 14:50
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 91 440,00
UAH з ПДВ
91 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 91 440,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:08

Документи

06 листопада 2020 16:08
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
91 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 16:08
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 листопада 2020 16:25
Договір 71-Г.pdf укладений
19 листопада 2020 16:17

Актуальні тендери

До пошуку