Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв'язку АТ «Укрпошта» м.Черкаси
Collection of cash proceeds in post offices of SC "Ukrposhta" Cherkasy
Очікувана вартість
1 577 825,00 UAH
UA-2020-10-22-008164-a 571b45a126a44c758120b5b6303ca3da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі черкаської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21389969
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Віктор Катренко
+380504009401
katrenko-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi cherkaskoi dyrektsii
National ID: 21389969
Contact point: Tatiana Sviderska
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Additional contacts: Віктор Катренко
+380504009401
katrenko-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 577 825,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 889,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 жовтня 2020 14:13
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 577 825 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 7 889 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні Учасники! Під час використання електронної системи закупівель дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Розгорнути Згорнути
Dear Participants! When using the electronic procurement system, data are created and submitted taking into account the requirements of the laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management" and "On electronic trust services". You can create and sign an electronic document with a qualified electronic signature using public software packages, for example: https://acskidd.gov.ua/sign.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12960 послуга
Послуги з перевезення (доставка та збирання валютних цінностей (Головна каса – відділення Замовника або відділення - Головна каса)), кількість заїздів за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Transportation services (delivery and collection of currency values (Main box office - Customer's branch or branch - Main box office)), number of arrivals for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
480 послуга
Послуги з інкасації (переміщення валютних цінностей (Головна каса – Банк, або Банк – Головна каса), кількість заїздів за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Collection services (transfer of currency values ​​(Main box office - Bank, or Bank - Main box office)), number of arrivals for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ «Укрпошта» в особі Черкаської дирекції АТ «Укрпошта». Місцезнаходження закупівельника: 18001, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34. ЄДРПОУ закупівельника: 21389969. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:50
Перелік змін 19.11.2020.docx (1).p7s
19 листопада 2020 15:50
Перелік змін 19.11.2020.docx
19 листопада 2020 15:50
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx
19 листопада 2020 15:50
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx (1).p7s
19 листопада 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:50
Перелік змін 19.11.2020.docx (1).p7s
19 листопада 2020 15:15
Перелік змін 19.11.2020.docx.p7s
11 листопада 2020 22:02
Перелік змін 11.11.2020.docx.p7s
19 листопада 2020 15:50
Перелік змін 19.11.2020.docx
19 листопада 2020 15:15
Перелік змін 19.11.2020.docx
11 листопада 2020 22:02
Перелік змін 11.11.2020.docx
19 листопада 2020 15:50
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx
19 листопада 2020 15:15
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx
11 листопада 2020 22:02
ТД інкасація ЧД нова редакція від 11.11.20.docx
22 жовтня 2020 14:13
ТД інкасація ЧД.docx
19 листопада 2020 15:50
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx (1).p7s
19 листопада 2020 15:15
ТД інкасація ЧД нова редакція від 19.11.20.docx.p7s
11 листопада 2020 22:02
ТД інкасація ЧД нова редакція від 11.11.20.docx.p7s
22 жовтня 2020 14:13
ТД інкасація ЧД.docx.p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендеру
Дата подання: 11 листопада 2020 12:30
Дата відповіді: 11 листопада 2020 17:53
Загальна сума тендеру не відповідає реальній вартості надання послуг. Сума тендеру повинна становити не менше 2 000 000,00 гривень.
Відповідь: Доброго дня! Формування очікуваної вартості послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей здійснено на підставі аналізу аналогічних послуг на ринку. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Щодо тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2020 12:31
Дата відповіді: 11 листопада 2020 16:21
Виключити умову страхування з тендерної документації. Час доставки підкріплення продовжити з 8.00 до 12.00.
Відповідь: Доброго дня! Щодо умов страхування до Тендерної документації будуть внесені зміни. Змінити години доставки підкріплення не можливо у зв'зку із тим, що це призвиде до порушення технологічного процесу підприємства, оскільки це суперечить графіку роботи листонош. Дякуємо за активну участь у закупівлі!

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій