Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інвентар для господарської діяльності : Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (вогнегасники, покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу 2×2 ), здійснення заходів, пов’язаних із забезпеченням пожежної безпеки. ДК 021:2015 код 35110000 - 8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-10-22-008026-a ● 3f63854e4e1144619c26cf4ee7087b22
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136100 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5 |
Контактна особа: |
Олена Виблова +380971293257 osvita02136100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
згідно Постанови КМУ від 14 січня 2015 р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) за рахунок залишків освітньої субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 штуки
Вогнегасники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
215 штуки
Вогнегасники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
212 штуки
Покривало з негорючего теплоізоляційного матеріалу 2×2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 14:08 |
ТД 2020 .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-22-008026-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 23 листопада 2020 18:37
Про скасування незаконного рішення
Шановний Замовнику торгів! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасника ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" (надалі Учасник) по закупівлі UA-2020-10-22-008026-a, протоколом №№76 від 13.11.2020 Тендерного комітету Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області відхилена неправомірно.
1. У складі пропозиції Учасника надано лист-підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, в якій чітко зазначено що наша пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, отже і відповідає вимозі Замовника щодо технічних та якісних характеристик. Щодо назви предмету закупівлі «Кошма протипожежна», зазначаємо що відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», запропонований нами продукт є еквівалентом продукції, яка зазначена у Документації, та повністю відповідає вимогам Замовника.
2. Пунктом 2 Протоколу Замовник зазначив, що не надано узгоджений проект договору – тільки гарантійний лист. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що Тендерна документація (затверджена протоколом №70 від 21.10.2020) взагалі не містить вимоги щодо погодження з проектом запропонованого Договору, проте нами у складі пропозиції було надано згоду з договором, задля уникнення непорозумінь.
Відхиливши нашу пропозицію, Вами грубо було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», тому залишаємо за собою право звертатись в контролюючі органи (АМКУ та Держаудитслужба) для оскарження даного рішення, та проведення перевірки даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця, та повернутись до розгляду пропозиції, яка визначена системою найбільш економічно вигідною, та відповідає усім вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. У складі пропозиції Учасника надано лист-підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, в якій чітко зазначено що наша пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, отже і відповідає вимозі Замовника щодо технічних та якісних характеристик. Щодо назви предмету закупівлі «Кошма протипожежна», зазначаємо що відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», запропонований нами продукт є еквівалентом продукції, яка зазначена у Документації, та повністю відповідає вимогам Замовника.
2. Пунктом 2 Протоколу Замовник зазначив, що не надано узгоджений проект договору – тільки гарантійний лист. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що Тендерна документація (затверджена протоколом №70 від 21.10.2020) взагалі не містить вимоги щодо погодження з проектом запропонованого Договору, проте нами у складі пропозиції було надано згоду з договором, задля уникнення непорозумінь.
Відхиливши нашу пропозицію, Вами грубо було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», тому залишаємо за собою право звертатись в контролюючі органи (АМКУ та Держаудитслужба) для оскарження даного рішення, та проведення перевірки даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця, та повернутись до розгляду пропозиції, яка визначена системою найбільш економічно вигідною, та відповідає усім вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 14:20
У тендерній документації було заявлено закупівлю товару: «Покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу 2×2 м», що відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України (Наказ МОН України від 15.08.2016 № 974, додаток 2 «Перелік норм первинних засобів пожежогасіння для закладів та установ (з урахуванням НАПБ 03.001-2004)).
У п.6 РІІІ ТД вимагалось: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;
6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».»"
Учасником ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" не наданно жодних технічних посилань (паспорту) на товар «Кошма протипожежна», з негорючого теплоізоляційного матеріалу 2х2" відповідно він не може бути обраним переможцем
Переможець ТОВ "СК" надав свої пропозиції (паспорт якості товару), які відповідають заявленим вимогам щодо закупівлі «Покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу 2×2 м», відповідно п.6 Р.ІІІ ТД
Номер вимоги: UA-2020-10-22-008026-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 28 листопада 2020 23:29
Про скасування незаконних рішень
Шановний Замовнику торгів! Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» ознайомилось з Вашими рішеннями щодо відхилення нашої пропозиції та визнання пропозиції ТОВ "СК" (надалі Учасник) і повідомляє Вам про те, що зазначені рішення суперечать чинному законодавству.
Вами порушено принципи здійснення закупівель, встановлені Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасників ТОВ "СК" по закупівлі UA-2020-10-22-008026-a, не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - Документація).
1. Пункт 9 Додатку 4 до Документації вказано, що: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, документи від учасників не вимагаються. Звертаємо Вашу увагу, що ці дані містяться на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, де відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «СК».
2. п. 2.5 Додатку 5 Документації передбачено, що Учасником подається копія ліцензії (дозволу) на провадження певного виду діяльності. У складі пропозиції ТОВ «СК» відсутня копія вищезазначеної ліцензії, або ж обґрунтування її відсутності.
3. У Додатку 6 Документації вимагається від Учасника надати паспорт, гарантійний талон. Проте, у складі пропозиції ТОВ «СК» відсутні паспорти якості/гарантійні талони на продукцію ВВК-1,4, ВВК-3,5, ВП-5, що грубо суперечить вимогам Документації. Особливо цікаво зрозуміти, Шановний Замовнику, де Ваше дотримання принципу неупередженого визначення переможця процедури закупівлі – Ви відхиляєте учасника-переможця аукціону через відсутність документів на кошму і не помічаєте у призначеного Вами «переможця» відсутність паспортів якості/гарантійних талонів на продукцію ВВК-1,4, ВВК-3,5, ВП-5.
4. У протоколі №76 від 13.11.2020 Тендерного комітету Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, в частині відхилення ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» зазначено, що у пропозиції Учасника не надано узгоджений проект договору – тільки гарантійний лист. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що у ТОВ «СК» відсутній не тільки узгоджений проект договору, а й гарантійний лист щодо згоди з договором!
Замовником при кваліфікації, грубо порушено статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що такі дії підпадають під санкцію статті 164-14 КУпАП, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вище наведене, пропозиція даного Учасника повинна бути відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Закупівлі, та відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо Вами не буде скасовано незаконні рішення вважатимемо своїм обов’язком звернутися до Держаудитслужби для того, щоб Вашим діям була надана компетентна оцінка.
Розгорнути
Згорнути
Вами порушено принципи здійснення закупівель, встановлені Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасників ТОВ "СК" по закупівлі UA-2020-10-22-008026-a, не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - Документація).
1. Пункт 9 Додатку 4 до Документації вказано, що: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, документи від учасників не вимагаються. Звертаємо Вашу увагу, що ці дані містяться на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, де відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «СК».
2. п. 2.5 Додатку 5 Документації передбачено, що Учасником подається копія ліцензії (дозволу) на провадження певного виду діяльності. У складі пропозиції ТОВ «СК» відсутня копія вищезазначеної ліцензії, або ж обґрунтування її відсутності.
3. У Додатку 6 Документації вимагається від Учасника надати паспорт, гарантійний талон. Проте, у складі пропозиції ТОВ «СК» відсутні паспорти якості/гарантійні талони на продукцію ВВК-1,4, ВВК-3,5, ВП-5, що грубо суперечить вимогам Документації. Особливо цікаво зрозуміти, Шановний Замовнику, де Ваше дотримання принципу неупередженого визначення переможця процедури закупівлі – Ви відхиляєте учасника-переможця аукціону через відсутність документів на кошму і не помічаєте у призначеного Вами «переможця» відсутність паспортів якості/гарантійних талонів на продукцію ВВК-1,4, ВВК-3,5, ВП-5.
4. У протоколі №76 від 13.11.2020 Тендерного комітету Відділу освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, в частині відхилення ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» зазначено, що у пропозиції Учасника не надано узгоджений проект договору – тільки гарантійний лист. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що у ТОВ «СК» відсутній не тільки узгоджений проект договору, а й гарантійний лист щодо згоди з договором!
Замовником при кваліфікації, грубо порушено статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що такі дії підпадають під санкцію статті 164-14 КУпАП, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вище наведене, пропозиція даного Учасника повинна бути відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Закупівлі, та відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо Вами не буде скасовано незаконні рішення вважатимемо своїм обов’язком звернутися до Держаудитслужби для того, щоб Вашим діям була надана компетентна оцінка.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" #37398817 |
Відхилено |
162 900,00
UAH
|
13 листопада 2020 13:41
|
ТОВ "БЕЗПЕКА" #25216209 |
Відхилено |
167 999,00
UAH
|
16 листопада 2020 07:17
|
ТОВ "СК" #32518369 |
Переможець |
186 000,00
UAH
|
18 листопада 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:17
|
img334.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 08:16
|
img334.pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | д.у. № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |