Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2020-10-22-007900-c ● 4e453f02ee674e05bdbdc7efd2b644a9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький ліцей №15 імені Олександра Співачука |
Код ЄДРПОУ: | 22765625 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 125/1 |
Контактна особа: |
Андриянцев Сергій Олексійович +380382716267 holkinalila@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2020 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 29 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 125/1; Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Проскурівського Підпілля, 125/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 18:12 |
Додаток 4 лист згода.docx | |
22 жовтня 2020 18:12 |
Додаток 3 цінова пропозиція.docx | |
22 жовтня 2020 18:12 |
Проект договору.docx | |
22 жовтня 2020 18:12 |
Додаток 1 техвимоги.docx | |
22 жовтня 2020 18:12 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:22
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 13:40
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не вважає за доцільне додавати ці вимоги, оскільки ним зазначено, що предмет закупівлі має відповідати вимогам чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-22-007900-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:21337459
Дата подання: 09 листопада 2020 15:12
невідповідність документації
Доброго дня, шановний Замовник! Компанія ТОВ Корвет під час попередньої співпрації зарекомендувала себе як надійного постачальника, тому ми з поваги до Вас хочемо уточнити чи зможе учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА дійсно протягом 3-х годин здійснити виїзд за вимогою Замовника та виконати гарантійний ремонт, а також підтвердити наявність сервісного центру у м.Хмельницький?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 12:26
Підстав для відхилення замовник не має, оскільки вимогу надати гарантійний лист про наявність сервісного центру та можливість виїзду спеціаліста для усунення дрібних неполадок протягом 3-х годин від моменту заявки учасником виконано.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА #2672712965 |
Переможець |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 13:36
|
Договір | укладений |
23 листопада 2020 13:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 грудня 2020 11:04
|
27 500,00 UAH | UA828201720344211001170051002 Хмельницький ліцей №15 ім.О.Співачука |
UA663206490000026003052761171 ФОП Яременко Iнна Анатолiївна |
Оплачений |