Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної) у м.Львові» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
40 344 962,00 UAH
UA-2020-10-22-007859-c 6e5d29fad23e4a229995adfba2d90fc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2017 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2017-09-28-000445-c, були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної) у м.Львові» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
За результатами даних торгів, 06.02.2018 р. з учасником переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (код ЄДРПОУ 32851616) був укладений договір № 06/02/18 на загальну суму 84 476 020,00 грн. (вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят шість тисяч двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
В ході виконання робіт вносилися зміни до договору, шляхом підписання додаткових угод, проте загальна вартість робіт при цьому не змінювалася. Тому на сьогоднішній день, загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за договором, становить 84 476 020,00 грн. (з ПДВ).
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ДП ДІПМ «Містопроект», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реконструкції об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної) у м.Львові» (Коригування), яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом № 14-0825-20 від 12.10.2020. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 40 344 962,00 грн. (сорок мільйонів триста сорок чотири тисячі дев’ятсот шістдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ».
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, в тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної) у м.Львові» (Коригування) за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 18:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор",зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної) у м.Львові» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Замарстинівська (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

22 жовтня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 40 344 962,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 18:17

Документи

22 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 18:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
40 344 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 17:27
ДУ № 8 від 31.01.2024.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 17:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2022 09:54
ДУ №6 від 30.12.22.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:37
Додатковий договір №5 від 29.06.2021 Замарстинівська.pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:07
дод. дог. 1 замарстинівська дод роботи.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:06
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:43
Замарстинівська_договір_12_11_20.pdf укладений
12 листопада 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, у зв'язку із чим сторони вирішили внести зміни до п. 2.1., п. 5.2., та п. 14.1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 12/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 12/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML