Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників.
Очікувана вартість
14 400 000,00 UAH
UA-2020-10-22-007520-c ed60da8f112b4155bda6e85a8f5fc63b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сак Ірина Сергіївна

380445929423 info@uied.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут розвитку освіти"
Код ЄДРПОУ: 43296244
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Василя Липківського, 36
Контактна особа: Сак Ірина Сергіївна
380445929423
info@uied.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: враховуючи наявність умов абзацу 1 частини 2 пункту 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
1. Підтверджено Протоколом позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від «24» вересня 2020 року № 33, а саме п. 2, а саме: щодо здійснення протягом 2020/21 навчального року заходів у сфері освіти, спрямованих на забезпечення належного рівня організації освітнього процесу в умовах карантину, запровадження посилення протиепідемічних заходів на території із зазначеним поширенням COVID-19, та з метою подолання наслідків надзвичайних ситуацій.
2. Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та на виконання пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із зазначеним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом Sars-CoV-2».
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. №131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №958 від 13.10.2020).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 17:33
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80420000-4: Послуги у сфері електронної освіти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 80420000-4 — Послуги у сфері електронної освіти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює попередню оплату Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору, відповідно до Календарного плану надання Послуг (Додаток 1 до Договору), Технічного завдання (Додаток 3 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. З дати отримання Виконавцем коштів у розмірі 25 % від вартості від ціни Договору на його поточний рахунок, Виконавець приступає до надання Послуг Замовнику, якщо в Календарному плані надання Послуг будуть вказані інші строки надання Послуг, в цьому випадку Виконавець не несе відповідальності за затримку надання Послуг згідно Календарного плану надання Послуг. Строк надання Послуг відстрочується на строк затримки перерахування Замовником попередньої оплати Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору. Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 25
Надання послуг Замовник здійснює попередню оплату Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору, відповідно до Календарного плану надання Послуг (Додаток 1 до Договору), Технічного завдання (Додаток 3 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. З дати отримання Виконавцем коштів у розмірі 25 % від вартості від ціни Договору на його поточний рахунок, Виконавець приступає до надання Послуг Замовнику, якщо в Календарному плані надання Послуг будуть вказані інші строки надання Послуг, в цьому випадку Виконавець не несе відповідальності за затримку надання Послуг згідно Календарного плану надання Послуг. Строк надання Послуг відстрочується на строк затримки перерахування Замовником попередньої оплати Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору. Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту прийняття-передачі результату Послуг - об’єкту інтелектуальної власності за відповідним етапом надання Послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 75

Тендерна документація

22 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Громадська спілка "Освіторія"
#38945154
Переможець 14 351 708,74
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 17:33

Документи

22 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:31
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 17:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Громадська спілка "Освіторія"
#38945154
14 351 708,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:31
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 13:14
додаткова угода 2 43-2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:11
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 17:05
дод уг 1 43 2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:01
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:44
дог 43-2020 .pdf укладений
30 жовтня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю ГРОМАДСЬКІЙ СПІЛЦІ «ОСВІТОРІЯ» відкриття рахунку в органах Державної' казначейської служби України відповідно до пункту 11.1. Договору Сторони погодилися внести - до Договору наступні зміни та викласти розділ 13 «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №43-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №43-2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності з 11.1 розділу 11 Договору про надання послуг з розроблення (створення), придбання, супроводження та розміщення в інформаційно-телекомунікаційних системах дистанційних курсів для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників (далі - Договір) від 30 жовтня 2020 року № 43-2020 Сторони домовились: 1.1.Враховуючи те, що Сторонами, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2020 р. № 956 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641, наказом директора Державної установи «Український інститут розвитку освіти» від 13 жовтня 2020 року № 55-аг «Про організацію роботи державної установи «Український інститут розвитку освіти» впроваджено дистанційний режим роботи працівників, що спричинило обмеження проведення робочих зустрічей із залученням усіх відповідальних осіб Виконавця, а також користуючись правом, передбаченим нормами п. 5 частини четвертої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діє з 19 квітня 2020 року) внести зміни у Додаток 1 до Договору "Календарний план", виклавши його в редакції, що додається. 1.2. Внести зміни у пункт 3.1 розділу 3 виклавши викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна даного Договору становить: 14 351 708 грн. 74 коп. (чотирнадцять мільйонів триста п'ятдесят одна тисяча сімсот вісім грн. 74 коп.), в тому числі ПДВ - 2 391 951 грн. 46 коп. (два мільйони триста дев’ятсот одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 46 коп.). Ціна Договору включає в себе всі витрати, пов’язані з підготовкою, наданням Послуг, а також всіх можливих податків, зборів та інших обов’язкових платежів. Замовник здійснює оплату фактично наданих Послуг поетапно. Вартість кожного етапу надання Послуг відображається в Календарному плані (Додаток 1 до Договору). Ціна Договору розрахована згідно Додатку 2 «Кошторис витрат до закупівлі послуг» до цього Договору. Сторони домовилися про те, що Замовник, керуючись постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04 грудня 2019 р. № 1070, здійснює попередню оплату Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору, що становить 3 587 927 грн. 18 коп. з ПДВ (три мільйони п'ятсот вісімдесят сім тисяч дев'ятсот двадцять сім гри., 18 коп.), в т.ч. ПДВ, що становить 597 987 грн. 86 коп. (п'ятсот дев'яносто сім тисяч дев'ятсот вісімдесят сім гри., 86 коп.) за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунку Замовника. Замовник здійснює попередню оплату Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору, відповідно до пункту 3.1 цього Договору, на підставі оригіналу рахунку-фактури. З дати отримання Виконавцем коштів у розмірі 25 % від ціни Договору на його поточний рахунок, Виконавець приступає до надання Послуг Замовнику, якщо в Календарному плані будуть вказані інші строки надання Послуг, в цьому випадку Виконавець не несе відповідальності за затримку надання Послуг згідно Календарного плану. Строк надання Послуг відстрочується на строк затримки перерахування Замовником попередньої оплати Послуг у розмірі 25 % від ціни Договору. На термін відстрочки строку надання послуг на дату першого етапу визначеного Календарним планом складається проміжний акт приймання-передачі наданих послуг.».
Номер договору про закупівлю: №43-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 351 708,74
UAH (в тому числі ПДВ 2 391 951,46 UAH)