Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліпшення технічного стану та благоустрій ставка в парку «Міський сад» в м. Кременчуці (коригування)
Очікувана вартість
4 488 323,00 UAH
UA-2020-10-22-007429-a 5ead445eeae34c71bff8d433aeaee6ae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бугаєнко

+380673008165 ukbkremen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва»
Код ЄДРПОУ: 04057617
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12
Контактна особа: Олександр Бугаєнко
+380673008165
ukbkremen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 23:00
Очікувана вартість: 4 488 323,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 441,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поліпшення технічного стану та благоустрій ставка в парку «Міський сад» в м. Кременчуці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, Чкалова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:43
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:55
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 14:50
Шановний Замовнику! Просимо Вас розглянути наше питання та уніфікувати вимоги тендерної документації в частині загального досвіду роботи учасника. П. 5.2.3 ТД містить умову - не менше 2-х років такого досвііду, в той час, коли в п. 5.2.4 ТД міститься вимога надання фінансової звітності за останні 4 роки. То яким чином компанія, в якої 2 роки будівельного досвіду зможе надати звітність за 4? Особливо враховуючи той фактор, що вона взагалі не була створена. Заздалегідь вдячні за відповідь та співпрацю!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання, щодо вимоги тендерної документації (далі -ТД) в частині загального досвіду роботи учасника, повідомляємо наступне. П. 5.2.3 ТД містить умову про те, що загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 2-х років, поряд з цим, у п. 5.2.4 ТД міститься вимога про надання суб’єктами малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. У разі якщо Учасником є компанія, яка бмає 2 роки будівельного досвіду і була створена не раніше двох років тому, такий Учасник подає копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та два попередні роки.
Щодо уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:58
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 15:10
Шановний замовнику! Просимо розшитрити трактування вимог до листів-відгуків за аналогічними договорами (п. 5.2.3 ТД). Що саме Ви маєте на увазі під "зазначенням інформації про введення в експлуатацію об'єкту"? Заздалегідь вдячні за відповідь та співпрацю!
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання, щодо зазначення у листах-відгуках про виконання аналогічних договорів інформації про введення об’єктів в експлуатацію , повідомляємо наступне. Інформація про введення в експлуатацію об’єкту зазначається у листах-відгуках контрагентів, вказаних у довідці про виконання аналогічних договорів, і перевіряється наявністю зареєстрованої декларації про готовність обєкта до експлуатації, або сертифікату на сайті ДАБІ України.
Щодо уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:13
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:07
Шановний Замовнику! Просимо роз'яснити, що саме мається на увазі під "іншими реєстраційними документами" обладнання в п. 5.2.1 ТД? За законодавством України як раз технічний паспорт на авто і є таким документом... Заздалегідь вдячні за відповідь та співпрацю!
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання, щодо надання реєстраційних документів, повідомляємо наступне. Під "іншими реєстраційними документами" мається на увазі, наприклад свідоцтво про реєстрацію спецтехніки, або інший документ, що підтверджуює реєстрацію техніки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" 4 329 203,90
UAH з ПДВ
4 329 203,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:33
10. Декларація.pdf
06 листопада 2020 16:33
9. Ліцензія дозвіл.pdf
06 листопада 2020 16:33
8. Довідка.pdf
06 листопада 2020 16:33
6. Проект договору.pdf
06 листопада 2020 16:33
Лист.pdf
06 листопада 2020 16:33
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №1961.pdf
06 листопада 2020 16:33
5. Субпідряд.pdf
06 листопада 2020 16:33
4. Статут.pdf
06 листопада 2020 16:33
3. Повноваження.pdf
06 листопада 2020 16:33
89.bsdu
06 листопада 2020 16:33
2. Договірна ціна.pdf
06 листопада 2020 16:33
2. ст.17.pdf
06 листопада 2020 16:33
Фінансова спроможність.pdf
06 листопада 2020 16:33
Лист відгук Благоустрій.jpg
06 листопада 2020 16:33
Лист відгук ДЖКГ.pdf
06 листопада 2020 16:33
2 Акт.pdf
06 листопада 2020 16:33
1Акт.pdf
06 листопада 2020 16:33
2Аналогічний договір.pdf
06 листопада 2020 16:33
1Аналогічний договір.pdf
06 листопада 2020 16:33
Накази на працівників.pdf
06 листопада 2020 16:33
Наказ і штатний розпис.pdf
06 листопада 2020 16:33
Довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 16:33
Обладнання.pdf
06 листопада 2020 16:33
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій