Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-10-22-007380-c 6755541e96b2421e9d50b4d6d8aae750
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:48
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Мова викладення пропозицій - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78000 літр
Нафта і дистиляти
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 (дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо); бензин А-92 (091320000-3 – бензин); бензин А-95 (09132000-3 – бензин)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, м. Київ, м. Київ, Броварський проспект, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
02 листопада 2020 14:52
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
22 жовтня 2020 16:59
Додаток 6.docx
22 жовтня 2020 16:59
Додаток 5.Відомості про підприємствоdocx.docx
22 жовтня 2020 16:59
Додаток 4. Проект договору.docx
22 жовтня 2020 16:59
Додаток 3.Технічні вимоги до предмета закупівліdocx.docx
22 жовтня 2020 16:58
Додаток 1.Тендерна пропозиція.docx
22 жовтня 2020 16:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 жовтня 2020 16:58
ТД паливо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація Ліцензія зберігання, нафтобаза
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:40
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:54
Згідно з пунктом 10 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлюються вимоги, що мають дискримінаційний характер, а саме : копію ліцензії Учасника на зберігання пального Дана вимога очевидно є дискримінаційними та обмежують коло учасників. Ліцензія на право зберігання надається власникам місць зберігання (або орендодавцям). Зазначаємо, що згідно з пунктом 1 Додатку 2 Учасник має право мати місце зберігання нафтопродуктів за договором зберігання з нафтобазою. У такому випадку, ліцензія на право зберігання пального повинна бути у ВЛАСНИКА (орендодавця) бази ПММ, а не в Учасника. Учаснику достатньо мати право на оптову торгівлю пального, при цьому надавши ліцензію на право зберігання від власника (орендодавця) бази ПММ, з яким є договір зберігання! Крім того, умовами Документації, у т.ч. в проекті договору, відсутні умови для зберігання палива у резервуарах нафтобази Учасника, а лише поставка транспортом Учасника на територію Замовника або талонами через мережу АЗС. Повідомляємо, що умовами закупівлі передбачається надання послуг з ПОСТАЧАННЯ палива, а наявність нафтобази свідчить про надання послуг зі ЗБЕРІГАННЯ палива, що являється іншим видом закупівлі. Таким чином, вимога ЗАМОВНИКА щодо наявності нафтобази для зберігання ПММ, а відповідно Ліцензії на зберігання від Учасника, немає законності у Тендерній документації та ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Зазначаємо, що під час кваліфікації Замовник, згідно Закону, має право звернутися із запитом до різних установ та перевірити у відкритих реєстрах інформацію про наявність у Нафтобази (терміналу) Ліцензії зберігання. Тому вимога очевидно є дискримінаційною.  Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині ліцензії «копію ліцензії Учасника на зберігання пального.» та додати ліцензію Учасника або контрагента на зберігання пального або усунути вимогу щодо наявності нафтобази та ліцензії на зберігання. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на зауваження Замовником були внесені зміни стосовно ліцензії на зберігання пального.
Дискримінація кількість АЗС, радіус та район розташування
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:58
Дата відповіді: 02 листопада 2020 13:10
Згідно з пунктом 10 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлюються вимоги, що мають дискримінаційний характер, а саме : перелік АЗС/АЗК, що розташовані в межах Дніпровського району (не менше 3-х) в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х) Дані вимоги очевидно є дискримінаційними та обмежують коло учасників. Повідомляємо про те, що МЕРЕЖА АЗС – це наявність БІЛЬШЕ 1 (однієї) АЗС, а отже учасник, який має мережу партнерських АЗС у Дніпровському районі м. Києва і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до Документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Крім того, у документації Замовника відсутні законні підстави обґрунтування обмеження по кількості АЗС та саме на території Дніпровського району м. Києва, що відповідали б принципам статті 5 Закону щодо недискримінації учасників, економії коштів та ефективності тощо. У статті 5 Закону відсутній принцип «Зручність», на що може наполягати Замовник. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію замовника на певного учасника. Таким чином, вимога про кількість АЗС значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника, що свідчить про відсутність у Замовника законних підстав на дану вимогу. А також, у документації Замовника не надані законні пояснення щодо вимоги про наявність АЗС у конкретному районі м. Київ. Також, вимога щодо у АЗС у Дніпровському районі суперечить вимозі щодо «в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х)», так як виробнича база Замовника (Дніпровський район) межує з Деснянським районом, АЗС якого також розміщуються у радіусі 5 км від виробничої бази Замовника та ближче, ніж деякі АЗС у Дніпровському районі. Таким чином, Замовник цілеспрямовано встановив дискримінаційні вимоги щодо кількості АЗС, радіусу та району, що дає підстави вважати схильність Замовника до певного учасника.  Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині «кількості АЗС, радіусу та району розташування». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання пояснюємо, що автотранспорт Замовника переміщується на пальному, яке закуповується за бюджетні кошти. Отже, вимога щодо розташування АЗС Учасника в Дніпровському районі обумовлена виключно принципом економії бюджетних коштів, для якої автотранспорт Замовника заправляється на АЗС в тому районі, де й виконує роботи згідно Статуту підприємства та мети його створення. Транспорт Замовника не повинен залишати межі району через необхідність дістатися АЗС, на яких Учасник взмозі запропонувати здійснювати заправку техніки Замовника, витрачаюти при цьому придбане за бюджетні кошти пальне, при наявності АЗС багатьох мереж в радіусі, зазначеному в тендерній документації та в Дніпровському районі вцілому. Учаснику не заборонено укладати партнерські договори на співпрацю з декількома мережами АЗС, що робить його конкуретноспроможнім. Вважаємо, що дана вимога обґрунтована та недискримінаційна.
Проект договору
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:30
Дата відповіді: 02 листопада 2020 12:58
Відповідно до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ потрібно надати : "Не пізніше наступного робочого дня після укладання цього Договору, Постачальник зобов’язується надати Покупцеві оригінал довідки, виданої уповноваженим на це органом про ціну за одиницю (літр) Товару, що станом на дату укладання цього Договору склалась на ринку мережі АЗС, у якій здійснюється отримання відповідного найменування Товару за талонами, що поставляються Постачальником Покупцеві за цим Договором." Дана вимога зобов'язує Учасника отримати Довідку про ціну з уповноваженого органу за 1 день, що суперечить офіційно встановленим строком надання довідок протгом 7 робочих днів ( https://dzi.gov.ua/services/ekspertiza-tsinovih-umov-dlya-pidgotovki-tsinovoyi-dovidki-na-tovar/). Відсутня інформації про строки надання термінової довідки. Замовник має право керуватися офіційними відкрити ресурсами Міністерства фінансів України щодо рівня ціни на пальне на АЗС (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/). Надання даної довідки необхідне лише у разі внесення змін відповідно до п.2. частини 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, терміновість надання даної довідки не має законного підтвердження та свідчить про намір Замовника навмисне завдати значних збитків учаснику-переможцю після укладення договору. Вимагаємо усунути дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання пояснюємо, що учаснику-переможцю не обов'язково отримувати найдорожчу довідку в ДП "Держзовнішінформ". Можливо також отримати інформацію в будь-якої філії Торгово-промислової палати. Це не призведе до значних збитків, не призведе до відхилення вже визначеного учасника-переможця але попередить неправомірне підвищення ціни за одиницю товару у разі необґрунтованого пониження ціни пропозиції учасника під час аукціону. До того ж, усі витрати, у тому числі й на довідки, які вимагаються Замовником, повинні бути враховані Учасником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 1 647 660,00
UAH з ПДВ
1 647 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 1 649 880,00
UAH з ПДВ
1 649 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:33
Банківська гарантія.rar.zip
09 листопада 2020 17:33
Інші документи.rar.zip
09 листопада 2020 17:33
Паспорти та сертифікати.rar.zip
09 листопада 2020 17:33
Установчі.rar.zip

Публічні документи

20 листопада 2020 07:42
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:38
Довідки ст.17.pdf
19 листопада 2020 17:37
Довідка МВС.pdf
19 листопада 2020 17:37
Довідка з ДПС.pdf
18 листопада 2020 09:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:46
Договір УТН+ГКУ.pdf
09 листопада 2020 14:46
ч.2 ст.17 +.pdf
09 листопада 2020 14:46
Фін звітність 31.12.2019р.pdf
09 листопада 2020 14:46
тех паспорти..pdf
09 листопада 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 14:46
ст.17 по дод..pdf
09 листопада 2020 14:46
сканирование.pdf.p7s.zip
09 листопада 2020 14:46
сканирование.pdf.p7s
09 листопада 2020 14:46
сканирование.pdf
09 листопада 2020 14:46
Паспорт Бойчук В.В_.pdf
09 листопада 2020 14:46
МОЗИРЬ ДП-Л (оригінал).pdf
09 листопада 2020 14:46
МОЗИРЬ ДП-З (оригінал).pdf
09 листопада 2020 14:46
МОЗИРЬ А-95 (оригінал).pdf
09 листопада 2020 14:46
МОЗИРЬ А-92 (оригінал).pdf
09 листопада 2020 14:46
Ліцензія ГКУ опт до 01.07.2021р..pdf
09 листопада 2020 14:46
Ліцензії Дніпровський р-н..pdf
09 листопада 2020 14:46
Інші довідки.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка юр.ос.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка чисті активи.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка супідрядники.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка про об'єднання.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка перелік АЗС.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка МТБ.pdf
09 листопада 2020 14:46
Довідка захист довкілля.pdf
09 листопада 2020 14:46
Декларації.pdf
09 листопада 2020 14:46
Відповідність ст.17.pdf
09 листопада 2020 14:46
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 14:46
Витяг ЄДР 06.10.2020р..pdf
09 листопада 2020 14:46
Nakaz.zip
09 листопада 2020 14:46
Dovirenist_Nazarenko.zip
09 листопада 2020 14:46
Bank_licenzia.zip
09 листопада 2020 14:46
201826_19_39_259_45_000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛІС ОІЛ"
#40813124
Відхилено 1 647 660,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 11:39
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 1 649 880,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 09:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:55

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - не надано копію технічних паспортів разом із договором перевезення на транспорт для перевезення нафтопродуктів; - не надано копії чинних свідоцтв, що видані уповноваженим органом, про допущення до перевезення небезпечних вантажів транспортних засобів, вказаних в довідці (власного та за договором перевезення); - оригінал листа Учасника або відповідного контрагента з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2020 року за талонами зразка Учасника не містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію технічних паспортів разом із договором перевезення на транспорт для перевезення нафтопродуктів; - копії чинних свідоцтв, що видані уповноваженим органом, про допущення до перевезення небезпечних вантажів транспортних засобів, вказаних в довідці (власного та за договором перевезення); - оригінал листа Учасника або відповідного контрагента з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2020 року за талонами зразка Учасника, що містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП.

Документи

17 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Не наданий весь перелік необхідних документів на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасника, а саме: звіт про власний капітал за 2019р. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації: учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - звіт про власний капітал за 2019р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
1 649 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:57
ДУ 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:54
ДУ 3.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:54
Довідка ТПП.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 16:54
Лист-звернення.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:41
ДУ 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:44
Договір.pdf укладений
30 листопада 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 649 880,00 грн. Обсяг - 78 000 літрів.
Номер договору про закупівлю: 48/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 649 880,00 грн. Обсяг - 78 000 літрів.
Номер договору про закупівлю: 48/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок коливання ціни на ринку палива, яке перевищило 3% (підтвердження Висновок ТПП від 09.12.2020р. №251), ціна за одиницю товару збільшилася відповідно та склала 18,78 грн. Що не перевищує середній рівень цін. Сума договору - 1 649 880,00 грн. Обсяг товару - 77 120,35144 л.
Номер договору про закупівлю: 48/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 649 880,00 грн. Обсяг товару - 77 120,35144 л.
Номер договору про закупівлю: 48/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 649 050,20
UAH (в тому числі ПДВ 274 841,70 UAH)