Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарного покриття (благоустрій) парку Небесної Сотні з облаштуванням відпочинкової зони в смт.Жвирка по вул. Б. Хмельницького, Сокальського району, Львівської області»
Очікувана вартість
927 749,40 UAH
UA-2020-10-22-007202-a 331a81484a4a43968ea5ce9b9296b274
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куровець Руслана Вікторівна

+380325774664 zvyrkagkh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКГ Жвирківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 30953849
Місцезнаходження: 80040, Україна , Львівська обл., смт Жвирка, вул. Мазепи 49/1
Контактна особа: Куровець Руслана Вікторівна
+380325774664
zvyrkagkh@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 927 749,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 638,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт тротуарного покриття (благоустрій) парку Небесної Сотні з облаштуванням відпочинкової зони в смт.Жвирка по вул. Б. Хмельницького, Сокальського району, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:32
Оголошення.docx
22 жовтня 2020 13:32
Додаток 4 Проект договору.docx
22 жовтня 2020 13:32
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
22 жовтня 2020 13:32
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 жовтня 2020 13:32
Додаток 1 Пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колтаков Олександр Михайлович 912 776,00
UAH з ПДВ
912 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:01
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колтаков Олександр Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Колтаков Олександр Михайлович
#3051105937
Переможець 912 776,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 12:47

Документи

02 листопада 2020 12:47
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:45
протокол
02 листопада 2020 12:45
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Колтаков Олександр Михайлович
#3051105937
912 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 12:47
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:45
протокол
02 листопада 2020 12:45
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 12:46
Підписаний договір укладений
05 листопада 2020 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 912 776,00
UAH