Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук) за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-22-006797-a 5508a447e82f4affa08bbc285acb811e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Негрич

+380961814008 mtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мишинська гімназія Нижньовербізької сільської ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 20566560
Місцезнаходження: 78280, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський район, село Мишин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 96
Контактна особа: Дарія Негрич
+380961814008
mtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 23:59
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:41
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78280, Україна, Івано-Франківська область, Мишин, Січових Стрільців, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:11
проект договору.docx
22 жовтня 2020 13:11
оголош..docx
22 жовтня 2020 13:11
Додаток 3 відом про учасника.docx
22 жовтня 2020 13:11
Додаток 2 тех. харак.docx
22 жовтня 2020 13:11
Додаток 1 квалафік.вим..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:09
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 20:02
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, щиро вдячні вам за ваші рекомендації.
Тендерна документація
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:19
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 20:04
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн та офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистриб'ютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинна обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дуже вдячні вам за ваші рекомендації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА 43 100,00
UAH з ПДВ
43 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ. ГРУПП." 53 880,00
UAH з ПДВ
47 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 55 200,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 71 424,00
UAH з ПДВ
71 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 78 900,00
UAH з ПДВ
78 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 01:16
Електронний підпис
03 листопада 2020 23:08
Сертифікати.pdf
03 листопада 2020 23:08
Сертифікати завірені.pdf
03 листопада 2020 23:08
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 23:08
Порівняльна таблиця.pdf
03 листопада 2020 23:08
Паспорт + ІПН Інна Яременко.pdf
03 листопада 2020 23:08
Лист-пояснення печатка.pdf
03 листопада 2020 23:08
Довідка правомочність.pdf
03 листопада 2020 23:08
Довідка оподаткування.pdf
03 листопада 2020 23:08
Довідка неплатник ПДВ.pdf
03 листопада 2020 23:08
Довідка 24 місяці.pdf
03 листопада 2020 23:08
Гарантійний лист санкції.pdf
03 листопада 2020 23:08
Гарантійний лист гарантія.pdf
03 листопада 2020 23:08
Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2020 23:08
Витяг Інна Яременко.pdf
03 листопада 2020 23:08
Виписка Інна Яременко.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 18:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:04
Копія Статуту.pdf
04 листопада 2020 18:04
Gaoke (санепід).pdf
04 листопада 2020 18:04
Gaoke - сертифікат.pdf
04 листопада 2020 18:04
GAOKE - Декларація.pdf
04 листопада 2020 18:04
GAOKE - ISO.pdf
04 листопада 2020 18:04
Gaoke - hangzhou.pdf
04 листопада 2020 18:04
16. Проект договору.pdf
04 листопада 2020 18:04
05.3. Відгук - школа 322.pdf
04 листопада 2020 18:04
02. Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2020 18:04
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:49
27.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
04 листопада 2020 17:49
26.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
04 листопада 2020 17:49
23.ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 4.pdf
04 листопада 2020 17:49
11.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
04 листопада 2020 17:49
9.ДОВІДКА ПРО ПІДПРИЄМСТВО.pdf
04 листопада 2020 17:49
17.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
04 листопада 2020 17:49
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
04 листопада 2020 17:49
6.НАКАЗ.pdf
04 листопада 2020 17:49
13.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
04 листопада 2020 17:49
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
04 листопада 2020 17:49
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 14:55
Установчі документи.pdf
04 листопада 2020 14:55
Уповноважена особа.pdf
04 листопада 2020 14:55
Технічні вимоги згода.pdf
04 листопада 2020 14:55
Таблиця відповідності.pdf
04 листопада 2020 14:55
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:55
Згода на обробку ПД.pdf
04 листопада 2020 14:55
Загальні відомості.pdf
04 листопада 2020 14:55
Документи якості.pdf
04 листопада 2020 14:55
Довідка ліцензування.pdf
04 листопада 2020 14:55
Довідка досвід.pdf
04 листопада 2020 14:55
Довідка довкілля.pdf
04 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист санкції.pdf
04 листопада 2020 14:55
Гарантійний лист гарантія.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 20:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:32
6. СЕРТИФІКАТИ.rar
04 листопада 2020 20:32
4 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.rar
04 листопада 2020 20:32
2 ПОВНОВАЖЕННЯ ПІДПИСАНТА.rar
04 листопада 2020 20:32
1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.rar
04 листопада 2020 20:32
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
04 листопада 2020 20:32
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 листопада 2020 20:32
0.2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
04 листопада 2020 20:31
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ "АВ. ГРУПП."

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ПП "Снік-Гал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
Переможець 43 100,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 10:03

Документи

10 листопада 2020 10:03
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:01
протокол 16 мультим1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2672712965
43 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 10:03
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:01
протокол 16 мультим1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:39
мультим дог1.pdf укладений
24 листопада 2020 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 100,00
UAH