Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 669 029,60 UAH
UA-2020-10-22-006685-c 43c2974fe2254824a1b57763cdba5317
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:14
Очікувана вартість: 7 669 029,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:11
Тендерна документація.doc
22 жовтня 2020 16:11
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
22 жовтня 2020 16:11
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000063 ● a915a177bb26461b929713bd052b815c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-10-22-006685-c 22.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 11:49:09

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 7 669 029,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-22-006685-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначена вартість робіт та матеріалів на здійснення капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-04 13:08:47

Пояснення

Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання Вашого запиту про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі закупівель ProZorro 03.12.2020, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 7 669 029,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-22-006685-c) повідомляє наступне.
1) Очікувана вартість закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, по якій відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, від експертної організації отримано позитивний експертний звіт, який додається. Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
2) Вартість робіт та матеріалів на здійснення капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сержа Лифаря, ПВ-5016, ПВ-5978, ПВ-5246 у Деснянському районі м.Києва визначена з врахуванням вимог Закону України «Про будівельні норми», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та на підставі діючих норм та розцінок.
Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
- ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі».
- СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи МЕРЕЖІ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ»
- ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції»
- ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»).
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», який додається.
Додаток: на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 7 413 801,83
UAH з ПДВ
7 413 801,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 7 669 029,60
UAH з ПДВ
7 669 029,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:16
Кваліфікаційні переможця
12 листопада 2020 10:11
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:10
Кваліфікаційні переможця
06 листопада 2020 13:12
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:12
Garantiya_38 000_00.zip
06 листопада 2020 13:12
Технічні.rar
06 листопада 2020 13:12
Кваліфікація 3.rar
06 листопада 2020 13:12
Кваліфікація 2.rar
06 листопада 2020 13:12
Кваліфікація 1.rar

Публічні документи

06 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:39
28. Протокол 110720..pdf
06 листопада 2020 09:39
27. Довідка правомочності..pdf
06 листопада 2020 09:39
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
06 листопада 2020 09:39
2.2. Посвідчення, свідоцтва.pdf
06 листопада 2020 09:39
1.2. ДОВІДКА про техніку..pdf
06 листопада 2020 09:39
1.1. Договір Кемського.pdf
06 листопада 2020 09:39
1.1. Договір Вишневе.pdf
06 листопада 2020 09:39
7. ДОВІДКА про Учасника..pdf
06 листопада 2020 09:39
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК.pdf
06 листопада 2020 09:39
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 7 413 801,83
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
7 413 801,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:50
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:26
ДУ №2 до Дог. №96-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:26
повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:42
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:38
ДУ №1 без АВАНСУ №96-КР.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:38
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:21
Договір підряду №96-КР від 24.11.2020.pdf укладений
25 листопада 2020 16:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2020 12:47
3 044 944,51 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA503806340000026008143201001
ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС"
Оплачений
30 грудня 2020 13:06
198 374,38 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA503806340000026008143201001
ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС"
Оплачений
30 грудня 2020 14:02
4 124 773,94 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA503806340000026008143201001
ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №96-КР від 24.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «24» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 96-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 7368092,83 (Сім мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев'яносто дві грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1228015,47 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч п'ятнадцять грн. 47 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить суму 7368092,83 (Сім мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев'яносто дві грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1228015,47 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч п'ятнадцять грн. 47 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 28.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 96-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 368 092,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 228 015,47 UAH)