Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту станції «Проспект Свободи». Усунення протікань по колійних стінах та їх сполученнях із склепінням станції
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-10-22-006606-a 1eb0e9f3f3374ebbaa1512e51e090e15
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Валеріївна Скорнякова

+380504825501
+380567786340
metro_ndv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927215
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8
Контактна особа: Олена Валеріївна Скорнякова
+380504825501,+380567786340
metro_ndv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:01
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту станції «Проспект Свободи». Усунення протікань по колійних стінах та їх сполученнях із склепінням станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Новокодацька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:00
ТД- Пр. Свободи. Гідроізоляційні роботи.docx
22 жовтня 2020 13:00
ПД- Пр. Свободи. Гідроізоляційні роботи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГІДРОБУДМОНТАЖ 3 479 934,00
UAH з ПДВ
3 479 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМІУС" 3 494 539,20
UAH з ПДВ
3 494 539,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:20
Дніпро Метро політен ПДФ.rar
02 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:35
Дніпро Метро політен ПДФ.rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:22
11-Довідка Держстат.PDF
30 жовтня 2020 16:22
3-Проект Договору.PDF
30 жовтня 2020 16:22
1-Анкета підприємства.PDF
30 жовтня 2020 16:22
2-Тендерна пропозиція.PDF
30 жовтня 2020 16:22
6-Наказ на директора.PDF
30 жовтня 2020 16:22
5-Статут копія.PDF
30 жовтня 2020 16:22
9-ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГІДРОБУДМОНТАЖ

ТОВ "ДОМІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГІДРОБУДМОНТАЖ
#34679886
Переможець 3 479 934,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:58

Документи

04 листопада 2020 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГІДРОБУДМОНТАЖ
#34679886
3 479 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:40
проток усунен протік.doc зміни до договору
21 січня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:08
ДУ усун протік.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 09:40
НДВ-170 усун протікань.pdf укладений
18 листопада 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: НДВ-170/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічного збою
Номер договору про закупівлю: НДВ-170/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправлення технічного збою
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 432 195,99
UAH (в тому числі ПДВ 572 032,66 UAH)