Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі на умовах співфінансування житлового будинку за адресою: вул. Смілянська, 8 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
165 695,64 UAH
UA-2020-10-22-006581-c fc6c8a0053e5462fac83dd8bfda1a0a6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 165 695,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до оголошення, що додаєтьсчя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі на умовах співфінансування житлового будинку за адресою: вул. Смілянська, 8 у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.19 додатку 3 документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:33
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:52
п.19 Додатку 3 Оголошення вимагається надання Сертифікатів відповідності та протоколів випробувань на матеріали. 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 втратив чинність Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 N 192Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На даний час відсутня обов'язкова сертифікація в Україні тому вимагання сертифікатів відповідності та протоколів випробувань на матеріали є дискримінаційною вимогою та обмежує конкуренцію учасників, що суперечить п.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо привести документацію до вимог чинного законодавства України та виключити даний пункт з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п. 3 до тендерної документації якщо форми вдокументів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
п.18 додатку 3 до документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:39
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:50
п.18 додатку 3 до документації вимагає надання акту огляду, погодженого з обслуговуючою організацією та житлово-експлуатаційною дільницею, або лише з обслуговуючою організацією, якщо об’єкт відноситься до некомунальної форми власності із зазначенням розмірів. В Документації не надано ПІБ та контактних телефонів обслуговуючої організації та житлово-експлуатаційної дільниці будинку за адресою: вул. Смілянська, 8, що унеможливлює підписання акту огляду. Просимо надати дану контактну інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. ЖЕД-902 "Чоколівське", Приймальня: 242-00-21, Начальник ЖЕКу: Євчук Анатолій Михайлович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фасад ХХІ" 160 972,68
UAH з ПДВ
160 972,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:16
свідоцтво ПДВ.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Договір аренди.pdf
29 жовтня 2020 11:16
витяг ПДВ.PDF
29 жовтня 2020 11:16
статут.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Сертификат ТН до 2022.pdf
29 жовтня 2020 11:16
фінансова звітність.PDF
29 жовтня 2020 11:16
технічні умови.PDF
29 жовтня 2020 11:16
проект договору.PDF
29 жовтня 2020 11:16
накази про пр.на роб.rar
29 жовтня 2020 11:16
рішення.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Перелік документів.PDF
29 жовтня 2020 11:16
наказ.PDF
29 жовтня 2020 11:16
лист-підтверження.PDF
29 жовтня 2020 11:16
лист-гарантія ст.17.PDF
29 жовтня 2020 11:16
лист ДСТУ.PDF
29 жовтня 2020 11:16
лист-відгук.PDF
29 жовтня 2020 11:16
календарний графік.PDF
29 жовтня 2020 11:16
дозвіл.PDF
29 жовтня 2020 11:16
довідка субпідряд.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Акт+договір.pdf
29 жовтня 2020 11:16
Витяг.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Довідка обладнання.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Довідка корупція.PDF
29 жовтня 2020 11:16
довідка мвс.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Довідка з податкової.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Витяг ЄДРПОУ.PDF
29 жовтня 2020 11:16
довідка ліцензія.PDF
29 жовтня 2020 11:16
акт огляду.PDF
29 жовтня 2020 11:16
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Фасад ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Фасад ХХІ"
#31108090
Переможець 160 972,68
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 11:41

Документи

04 листопада 2020 11:38
Смілянська, 8.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фасад ХХІ"
#31108090
160 972,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 11:38
Смілянська, 8.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:26
протокол техпомилка.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 09:11
17-п-сф.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 09:08
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 15:46
16-п-сф.PDF укладений
05 листопада 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка, а саме: невірно зазначено номер договору. Вірним слід вважати № 17-п-сф від 05.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 16-п/сф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 875,41
UAH (в тому числі ПДВ 24 145,90 UAH)