Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2020 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 6 871 288,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 15:59 |
Тендерна документація.doc | |
22 жовтня 2020 15:59 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
22 жовтня 2020 15:59 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000071 ● 44649270def449cb99e4928887ba61f1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-10-22-006506-c 22.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 11:41:38
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Хоткевича, ПВ-5356, ПВ-5614, ПВ-5719, ПВ-5020, ПВ-5172 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 6 871 288,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-22-006506-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначена вартість робіт та матеріалів на здійснення капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Хоткевича, ПВ-5356, ПВ-5614, ПВ-5719, ПВ-5020, ПВ-5172 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-04 13:01:39
Пояснення
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання Вашого запиту про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі закупівель ProZorro 03.12.2020, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Хоткевича, ПВ-5356, ПВ-5614, ПВ-5719, ПВ-5020, ПВ-5172 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 6 871 288,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-22-006506-c) повідомляє наступне.
1) Очікувана вартість закупівлі робіт з капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Хоткевича, ПВ-5356, ПВ-5614, ПВ-5719, ПВ-5020, ПВ-5172 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, по якій відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, від експертної організації отримано позитивний експертний звіт, який додається. Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
2) Вартість робіт та матеріалів на здійснення капiтального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Гната Хоткевича, ПВ-5356, ПВ-5614, ПВ-5719, ПВ-5020, ПВ-5172 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва визначена з врахуванням вимог Закону України «Про будівельні норми», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та на підставі діючих норм та розцінок.
Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
- ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі».
- СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи МЕРЕЖІ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ»
- ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції»
- ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»).
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», який додається.
Додаток: на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС |
6 598 267,97
UAH з ПДВ
|
6 598 267,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" |
6 871 288,60
UAH з ПДВ
|
6 871 288,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС #43177650 |
Переможець |
6 598 267,97
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:24
|
ЗВІТ про виконаний договір.pdf | укладений |
15 січня 2021 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:21
|
ДУ №2 до Дог. №97-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:20
|
повідомлення про внесення змін 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 16:54
|
повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 16:53
|
ДУ №1 без АВАНСУ 97-КР.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 16:37
|
Договір підряду №97-КР від 24.11.2020.pdf | укладений |
25 листопада 2020 16:24
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2020 12:19
|
1 901 780,26 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA503806340000026008143201001 ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС" |
Оплачений |
30 грудня 2020 12:54
|
119 802,91 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA503806340000026008143201001 ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС" |
Оплачений |
30 грудня 2020 14:03
|
4 492 674,48 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA503806340000026008143201001 ТОВ "БУДГРУП АЛЬЯНС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №97-КР від 24.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «24» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 97-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6514257,65 (Шість мільйонів п'ятсот чотирнадцять тисяч двісті п'ятдесят сім грн. 65 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1085709,61 (Один мільйон вісімдесят п'ять тисяч сімсот дев'ять грн. 61 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить суму 6514257,65 (Шість мільйонів п'ятсот чотирнадцять тисяч двісті п'ятдесят сім грн. 65 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1085709,61 (Один мільйон вісімдесят п'ять тисяч сімсот дев'ять грн. 61 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 28.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 97-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 листопада 2020 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
6 514 257,65
UAH (в тому числі ПДВ 1 085 709,61 UAH)
|