Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
55 350,00 UAH
UA-2020-10-22-006239-a 0af51aa7d60c46deb90e9505d3209a8e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Фірстова

+380675840798 hospital.buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991429
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Європейська, буд. 52
Контактна особа: Надія Фірстова
+380675840798
hospital.buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:59
Очікувана вартість: 55 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6150 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Європейська,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару та підписання накладних. Післяоплата – 100% Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 12:41
Картопля(2).rtf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2020 16:08
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
29 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:08
№291020 від 29.10.20 Відміна СЗ картопля.pdf