Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

плакати, згідно з ДК 021:2015 код 22460000-2 «Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники»
Очікувана вартість
1 750,00 UAH
UA-2020-10-22-006158-c 91edbd490f3b422a97a5ac4a4d055578
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Інна Анатоліївна

+380953054363 umto_spets@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38652962
Вебсайт: https://dn.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Ішкова Інна Анатоліївна
+380953054363
umto_spets@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


згідно умов замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
плакати, згідно з ДК 021:2015 код 22460000-2 «Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Митрополитська,175
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами проводяться в безготівковому порядку після підписання Договору, отримання товару та накладної протягом 30 календарних днів, але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аванті-арт"
#37426435
Переможець 1 750,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:40

Документи

22 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 15:41
договір №46 від 22.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 15:41
звіт.pdf укладений
22 жовтня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 291,67 UAH)