Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 451+000- км 454+000, Волинська область (коригування).
Reconstruction of the highway of state importance M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (in the city of Lublin) on the section km 451 + 000- km 454 + 000, Volyn region (adjustment).
Очікувана вартість
268 423 579,00 UAH
UA-2020-10-22-005961-a 4fc2e930536a4c65a9514f77157bcd32
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:54
Очікувана вартість: 268 423 579,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 684 235,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1342117.9 UAH
Publication date: 22 жовтня 2020 12:29
Enquiries until: 12 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 268 423 579 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 684 236 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, що не буде відповідати умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше ніж 140 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк в разі продовження строку дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії, не може бути визначене учасником, як конфіденційна інформація. В іншому разі – тендерна пропозиція буде відхилена Замовником. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам цієї тендерної документації відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, the customer is provided with a certificate from the Bank on the full cash coverage for the entire term of the guarantee and a bank statement confirming the crediting of cash coverage to the coverage account the seal of the bank of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Bank of the Guarantor with the confirmation of the powers of such authorized person from the bank-guarantor. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide a guarantee on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The bank guarantee must contain a statement of fulfillment of obligations to pay the relevant funds to the Customer in case of non-compliance with the conditions provided for in part three of Article 25 of the Law. The bank guarantee that will not meet the conditions of this tender documentation will be rejected by the Customer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable and must contain details of the name of the procurement and its number on the web portal of the Authorized Body. The term of securing the tender offer must be extended by the bidder for the relevant term in case of extension of the tender offer. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder. Securing a tender offer in the form of an original bank guarantee cannot be identified by the bidder as confidential information. Otherwise - the tender offer will be rejected by the Customer. Tender proposals that do not contain documentary evidence of the submission of the tender offer security, or the tender offer security that does not meet the conditions of this tender documentation shall be rejected by the Customer.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 451+000- км 454+000, Волинська область (коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Reconstruction of the highway of state importance M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (in the city of Lublin) on the section km 451 + 000- km 454 + 000, Volyn region (adjustment).
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення розрахунків здійснюється на підставі актів прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:36
ТД Рек М-07 км 451+000- км 454+000 Нова редакція.doc
13 листопада 2020 13:36
Зміни_Рек 451 - 454.doc
13 листопада 2020 13:36
Додаток 3_Реконструкція М-07 км 451+000 - км 454+000.bsdu
22 жовтня 2020 12:26
ТД Рек М-07 км 451+000- км 454+000.doc
13 листопада 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:36
ТД Рек М-07 км 451+000- км 454+000 Нова редакція.doc
13 листопада 2020 13:36
Зміни_Рек 451 - 454.doc
13 листопада 2020 13:36
Додаток 3_Реконструкція М-07 км 451+000 - км 454+000.bsdu
22 жовтня 2020 12:35
Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км451+000 - км 454+000.bsdu
22 жовтня 2020 12:26
ТД Рек М-07 км 451+000- км 454+000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо кваліфікації
Дата подання: 11 листопада 2020 17:34
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:44
- у п. 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати довідку щодо наявності техніки, виходячи із мінімальної кількості, в т.ч.: крани автомобільні, в/п 10 т., бортові автомашини або автосамоскиди, в/п 20 т , автосамоскиди, в/п 18 т . У звязку з цим просимо Вас надати відповідь на таке питання. 1. Що саме мається на увазі під скороченням В/п ? 2. Чи може бути вантежепідйомність техніки бути меншою чи більшою ніж вказана у техзавданні? (наприклад в/п конктретної техніки але усереднено відповідає вимогам документації ). 3 чи можна використовувати в/п яка має більшу в/п ніж вимагається тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Під скороченням в/п слід розуміти вантажопідйомність транспортного засобу
2. Вантажопідйомність техніки не може бути меншою ніж вимагається тендерною документацією.
3. Учасник може використовувати техніку, яка має більшу вантажопідйомність ніж вимагається тендерною документацією
технічне завдання
Дата подання: 11 листопада 2020 17:35
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:45
- в тендерній документації наявні посилання на Додаток 3, однак такий документ в системі електронних закупівель ProZorro відсутній. Просимо уточнити стосовно порядку надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, викладених в Додатку № 3 (р.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції). Якщо ж файл під назвою « Відомість обсягів робіт» ( Додаток Д (Е) довідковий до ДБН А 2.2-3:2014 затверджений Наказом Мінрегбуду України від 04.06.2014 № 163 (в документі Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км 474+000-км478+000.bsdu, розміщеному системі електронних закупівель ProZorro) визначатиметься як Додаток 3, то виникає питання щодо можливості заміни зазначених в технічному завданні машин, механізмів та матеріалів, при складанні учасником тендерної пропозиції, на еквівалентні машини, механізми та матеріали згідно характеристик, які зазначені в ДБН, ДСТУ, ГБН, СОУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано, до тендерної документації буде внесено зміни
гарантія
Дата подання: 11 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:45
в тендерній документації розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений у розмірі - 1 342 117,90 грн., однак при цьому в системі електронних закупівель ProZorro зазначено що розмір забезпечення складає - 1 579 070,20 грн. Просимо внести виправлення і виправити цю невідповідність
Відповідь: в тендерній документації та в системі електронних закупівель ProZorro зазначено розмір забезпечення 1 342 117,90 грн.
кошторисна частина
Дата подання: 11 листопада 2020 17:37
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:46
- Відповідно до п. 1.11. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначення вартості послуг проводиться згідно із СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту», а Учасники повинні провести розрахунки вартості робіт з реконструкції автомобільної дороги. Просимо уточнення щодо нормування дорожніх робіт для визначення вартості послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано, до тендерної документації буде внесено зміни
кошторисна частина
Дата подання: 11 листопада 2020 22:18
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:47
В тендерній документації відсутній Додаток 3. Чи можна вважати файл «Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км451+000 - км 454+000.bsdu» даним додатком? Із розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro документації розрахунки договірної ціни можливі до здійснення на підставі даних файлу під назвою « Відомість обсягів робіт» ( Додаток Д (Е), що міститься в документі « Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км451+000 - км 454+000.bsdu». Після детального аналізу документації виник ряд запитань, в зв’язку з чим просимо надати наступні роз’яснення/уточнити: 1) надати роз’яснення , щодо умов виконання робіт : при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу . Чи це передбачено проектом ? 2) уточнити товщину шарів дорожнього одягу та усіх типів покриття у розцінках, де є слова «при зміні товщини на кожні 1 см додавати або виключати» або «на кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або вилучати. Тобто до якої товщини потрібно зменшити або збільшити попередні розцінки, проставленням відповідних коефіцієнтів. 3) уточнити відстань переміщення грунта бульдозером у розцінках , де вказано « додавати на кожнi наступнi 10 м перемiщення грунту [понад 10 м]», при її розробці. 4)Уточнити, які саме роботи повинні виконуватись згідно розцінки Е30-54-3(це монтажні , чи демонтажні) ? 5)уточнити розцінки ЕН27-60-2, ЕН27-60-3(до якої глибини додавати або виключати ) холодне фрезерування асфальтобетонного покриття.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Файл «Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км 451+000 - км 454+000.bsdu» є Додатком 3 до тендерної документації. Ваші зауваження враховано, до тендерної документації буде внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-22-005961-a4fc2e930536a4c65a9514f77157bcd32
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 листопада 2020 00:06
Звіт з ЄДР (припинено)
22 листопада 2020 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:15
ДЦ узгоджена М-07 451-454.rar
10 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:04
Довідка МВС.pdf
10 грудня 2020 16:04
Довідка ГУ ДПС.rar
10 грудня 2020 16:03
Гар.лист п.12.ч.1ст.17 451_454.pdf
10 грудня 2020 16:03
Гар. лист ч.2. ст. 17 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:50
4. Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 21:50
3. Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
20 листопада 2020 21:50
13. Проєкт договору М-07 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:50
1. Гарантійний лист М-07 451-454.pdf
20 листопада 2020 21:50
16.Договірна ціна М-07 451_454.rar
20 листопада 2020 21:50
2.6. Таб. 5.6. Тр. схема М-07 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:50
2.5.Ч.2 АБЗ та під. документи.rar

Документи

22 листопада 2020 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2020 01:01
Електронний підпис
21 листопада 2020 01:01
Електронний підпис
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_водії_4.pdf
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_ІТП.pdf
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_водії_3.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч3.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.2.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.5.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.6.pdf
21 листопада 2020 00:53
Кошторисні документи_ч.1.pdf
21 листопада 2020 00:53
Трудові книжки_водії_1.pdf
21 листопада 2020 00:53
Трудові книжки_водії_2.pdf
21 листопада 2020 00:52
Накази.pdf
21 листопада 2020 00:52
Кошторисні документи_ч.4.pdf
21 листопада 2020 00:52
Проект договору.pdf
21 листопада 2020 00:52
Дипломи_ІТП.pdf
21 листопада 2020 00:51
Гарантійний лист_Додаток1.pdf
21 листопада 2020 00:51
Дозвіл Держпраця новий (2).pdf
21 листопада 2020 00:51
гар 1015.rar
21 листопада 2020 00:51
Інформація_довідки до ст17.pdf
21 листопада 2020 00:51
131 (1).bdcu
21 листопада 2020 00:51
Витяг ЄДР (копія) (1).pdf
21 листопада 2020 00:51
Дозвіл на викиди.pdf
21 листопада 2020 00:50
Паспорт Пастернака О.С. (2).pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка про працівників.pdf
21 листопада 2020 00:50
Сертифікат ISO 9001 новий 2019 (1).pdf
21 листопада 2020 00:50
Ліцензія ПБС (1).PDF
21 листопада 2020 00:50
131.imd
21 листопада 2020 00:50
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
21 листопада 2020 00:50
Відомості з ЄДРПОУ (2).PDF
21 листопада 2020 00:50
Транспортна схема.pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка _санкції.pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка про повноваження.pdf
21 листопада 2020 00:50
Документи щодо АБЗ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Гарантійний лист_АБЗ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Протокол Загальних зборів.pdf
21 листопада 2020 00:50
Пояснювальна записка ОДР.pdf
21 листопада 2020 00:50
Інформація про перелік МТБ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Відомість джерел поставки.pdf
21 листопада 2020 00:50
Атестат виробництва.pdf

Документи

22 листопада 2020 00:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:00
8. Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2020 18:00
4. Банківська гарантія.7z
21 листопада 2020 18:00
1. Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2020 18:00
Розрахунок ДЦ М-07, км 451 - 454.pdf
21 листопада 2020 18:00
5 М-07 км 451.imd
21 листопада 2020 18:00
2.4. Фінансова звітність.7z
21 листопада 2020 18:00
2.3.2. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.3.1. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.10.2. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.10.1. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.9. Машиністи бульдозера.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.7. Машиністи автогрейдера.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.5. Водії.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.4. Машиністи крана.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.3. Машиністи котка.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.1. ІТР.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 267 394 908,00
UAH з ПДВ
264 710 672,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 267 800 000,00
UAH з ПДВ
265 115 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 268 102 000,00
UAH з ПДВ
265 417 764,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:15
ДЦ узгоджена М-07 451-454.rar
10 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:04
Довідка МВС.pdf
10 грудня 2020 16:04
Довідка ГУ ДПС.rar
10 грудня 2020 16:03
Гар.лист п.12.ч.1ст.17 451_454.pdf
10 грудня 2020 16:03
Гар. лист ч.2. ст. 17 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:50
4. Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 21:50
3. Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
20 листопада 2020 21:50
13. Проєкт договору М-07 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:50
1. Гарантійний лист М-07 451-454.pdf
20 листопада 2020 21:50
16.Договірна ціна М-07 451_454.rar
20 листопада 2020 21:50
2.6. Таб. 5.6. Тр. схема М-07 451_454.pdf
20 листопада 2020 21:50
2.5.Ч.2 АБЗ та під. документи.rar

Публічні документи

21 листопада 2020 01:01
Електронний підпис
21 листопада 2020 01:01
Електронний підпис
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_водії_4.pdf
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_ІТП.pdf
21 листопада 2020 00:54
Трудові книжки_водії_3.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч3.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.2.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.5.pdf
21 листопада 2020 00:54
Кошторисні документи_ч.6.pdf
21 листопада 2020 00:53
Кошторисні документи_ч.1.pdf
21 листопада 2020 00:53
Трудові книжки_водії_1.pdf
21 листопада 2020 00:53
Трудові книжки_водії_2.pdf
21 листопада 2020 00:52
Накази.pdf
21 листопада 2020 00:52
Кошторисні документи_ч.4.pdf
21 листопада 2020 00:52
Проект договору.pdf
21 листопада 2020 00:52
Дипломи_ІТП.pdf
21 листопада 2020 00:51
Гарантійний лист_Додаток1.pdf
21 листопада 2020 00:51
Дозвіл Держпраця новий (2).pdf
21 листопада 2020 00:51
гар 1015.rar
21 листопада 2020 00:51
Інформація_довідки до ст17.pdf
21 листопада 2020 00:51
131 (1).bdcu
21 листопада 2020 00:51
Витяг ЄДР (копія) (1).pdf
21 листопада 2020 00:51
Дозвіл на викиди.pdf
21 листопада 2020 00:50
Паспорт Пастернака О.С. (2).pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка про працівників.pdf
21 листопада 2020 00:50
Сертифікат ISO 9001 новий 2019 (1).pdf
21 листопада 2020 00:50
Ліцензія ПБС (1).PDF
21 листопада 2020 00:50
131.imd
21 листопада 2020 00:50
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
21 листопада 2020 00:50
Відомості з ЄДРПОУ (2).PDF
21 листопада 2020 00:50
Транспортна схема.pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка _санкції.pdf
21 листопада 2020 00:50
Довідка про повноваження.pdf
21 листопада 2020 00:50
Документи щодо АБЗ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Гарантійний лист_АБЗ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Протокол Загальних зборів.pdf
21 листопада 2020 00:50
Пояснювальна записка ОДР.pdf
21 листопада 2020 00:50
Інформація про перелік МТБ.pdf
21 листопада 2020 00:50
Відомість джерел поставки.pdf
21 листопада 2020 00:50
Атестат виробництва.pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:00
8. Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2020 18:00
4. Банківська гарантія.7z
21 листопада 2020 18:00
1. Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2020 18:00
Розрахунок ДЦ М-07, км 451 - 454.pdf
21 листопада 2020 18:00
5 М-07 км 451.imd
21 листопада 2020 18:00
2.4. Фінансова звітність.7z
21 листопада 2020 18:00
2.3.2. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.3.1. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.10.2. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.10.1. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.9. Машиністи бульдозера.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.7. Машиністи автогрейдера.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.5. Водії.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.4. Машиністи крана.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.3. Машиністи котка.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2.1. ІТР.pdf
21 листопада 2020 18:00
2.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 264 710 672,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
264 710 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:13
Додаткова угода №;205-23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:13
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 15:47
Додаткова угода №364-22.pdf зміни до договору
02 січня 2023 15:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:50
Додаткова угода №442-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 13:56
Додаткова угода №281-21.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 10:25
Додаткова угода №270-21.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 17:02
Додаток 2 План фінансування.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 09:33
Додаткова угода №258-21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 13:07
Додаткова угода №237-21.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 10:08
Додаткова угода №231-21 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 12:37
Додаткова угода №220-21 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 12:21
Додаткова угода №204-21 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 10:35
Додаткова угода №193-21 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:54
Додаткова угода №185-1-21 (1).pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 11:30
Додаткова угода №177-21 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:33
Додаткова угода №45-21 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:01
557. Протокол (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 18:54
Догговір № 01.120.pdf укладений
23 грудня 2020 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 9.3, 13.5 договору. Продовження троку дії договору до 31.12.2022 року. Внесення змін в Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "План фінансування", та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт. Доповнення договору Додатком 4 "Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 177/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 185-1/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: №193/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток 2 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 204/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 220/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 231/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 237/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 258/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Актуалізація Додатку 2 План фінансування до додаткової угоди №258/21
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 258/21.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "Виконавець" замінити словом "Підрядник". Внесення змін в пункти 1.1, 2.1, 13.1, 13.5 договору. Внесення змін в Додаток 2 "План фінансування", та Додаток 4 "Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 270/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 281/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 442/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 364/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: № 01.1/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 205/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML