Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Левофлоксацин) (Levofloxacin), (Левофлоксацин) (Levofloxacin), (Метронідазол) (Metronidazole), (Офлоксацин) (Ofloxacin), (Флуконазол) (Fluconazole), (Ципрофлоксацин) (Ciprofloxacin), (Лінезолід) (Linezolid)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-10-22-005825-a 5f4716591a5c4921ad5c0d1733d0f310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Карпішена

+380577258072
+380577387273
+380577258070
valyak1967@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ.О.О.ШАЛІМОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03293617
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Московський, 197
Контактна особа: Валентина Карпішена
+380577258072,+380577387273,+380577258070
valyak1967@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 13:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:28
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


7 найменувань, всього 2300 шт., в тому числі: 2200 пляшок, 100 контейнірів; окремих частин предмета закупівлі (лотів) немає; Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, подаються українською/російською мовою. Більш детальніше у тендерній документації. Очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
(Левофлоксацин) (Levofloxacin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
200 штуки
(Левофлоксацин) (Levofloxacin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
1200 штуки
(Метронідазол) (Metronidazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
100 штуки
(Офлоксацин) (Ofloxacin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ofloxacin
150 штуки
(Флуконазол) (Fluconazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
150 штуки
(Ципрофлоксацин) (Ciprofloxacin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciprofloxacin
100 штуки
(Лінезолід) (Linezolid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Linezolid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату на розрахунковий рахунок Учасника за поставлений товар на умовах „по факту постачання” по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. Датою постачання товару вважається дата, зазначена у видатковій накладній, підписаній уповноваженими представниками Учасника і Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 92 530,50
UAH з ПДВ
92 530,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" 120 161,00
UAH з ПДВ
120 161,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 165 748,00
UAH з ПДВ
165 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:05
док переможця UA-2020-10-22-005825-a.pdf
04 листопада 2020 12:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:37
тех.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p401-407.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p351-400.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p301-350.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p251-300.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p201-250.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p151-200.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p101-150_p26-50.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p101-150_p01-25.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p051-100.pdf
04 листопада 2020 09:37
ком_p001-050.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 10:45
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:44
Повноваження.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 09:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:14
9. Відповідність мтв.pdf
09 листопада 2020 09:14
8. Згода на обробку даних.pdf
09 листопада 2020 09:14
6. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 09:14
5. Відповідність ст.17.pdf
09 листопада 2020 09:14
2. Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 09:14
11. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
92 530,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:47
Додаткова угода 2 від 16 грудня 2020 року до договору 90 від 30.11.2020 року ТОВ БаДМ антибіотики.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:55
Додаткова угода 1 від 30 листопада 2020 року ТОВ БаДМ до договору 90 від 30.11.2020р. антибіотики строк придатності.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:54
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:17
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:16
Договір 90 від 30 листопада 2020 року ТОВ БаДМ антибіотики.pdf укладений
30 листопада 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.3. Договору викласти в наступній редакції: 5.3. Учасник відвантажує товар зі строком придатності не менше 75% від строку придатності, що визначений виробником, або з меншим строком придатності, що визначений виробником, достатнім для використання - в окремих випадках, за умови згоди сторін. 2. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 року та відповідно до вимог п.71 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями) та на підставі п.п.6 ч.5 ст.41 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922- VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019), Сторони вирішили зменшити суму Договору на 1 891,40 грн. (одна тисяча вісімсот дев’яносто одна грн. 40 коп.), внести відповідні зміни в пункт 3.1. розділ III. Ціна договору та викласти його у наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 90 639,10 грн. (дев’яносто тисяч шістсот тридцять дев’ять гривень 10 копiйок) (з ПДВ), у тому числі: ПДВ 289,10 грн. (двісті вісімдесят дев’ять гривень 10 копiйок). 2.Внести зміни в Додаток №1 «Специфікація до договору» та викласти його в новій редакції, що додається. 7 найменувань, 2300 шт.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 530,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 180,50 UAH)