Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція напірного каналізаційного колектора від КНС по вул.Нова до камери переключення в м. Здолбунів Рівненської області
Очікувана вартість
2 609 456,20 UAH
UA-2020-10-22-005692-c 8622c8d718e64855a5955a19710f7309
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 15:27
Очікувана вартість: 2 609 456,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 047,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція напірного каналізаційного колектора від КНС по вул.Нова до камери переключення в м. Здолбунів Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35705, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, від КНС по вул. Нова до камери переключення в м. Здолбунів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:29
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 17:07
Доброго дня! Згідно "Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації п.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)" у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріали, обладнання тощо від яких залежить якість виконання робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації обладнання (зазначити термін не менший чим зазначено в робочому проєкті та у тендерній документації). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. В зв'язку з чим, просимо надати робочий проєкт для вивчення обладнання, та термінів його експлуатації, а також внести зміни у тендерну документацію вказавши гарантійні строки експлуатації обладнання. Відсутність цих відомостей унеможливлює надання коректного гарантійного листа. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, дякуємо за питання. нами уважно розглянуто ваше запитання, за результатами розгляду якого повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-005692-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Домінант", Код ЄДРПОУ:40442698
Дата подання: 23 листопада 2020 16:40
Вимога про усунення порушень
Ознайомившись з протоколом вважаємо, що Змовник торгів необ’єктивно та безпідставно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» з огляду на наступне:

1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» пункту 1 Розділу III тендерної документації, а саме:

 У складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження реєстрації вищевказаної звітності у податковому органі.

Згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 року «Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись цим Порядком, а також Договором та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня.
У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.
Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
На другу квитанцію накладається печатка відповідного контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» надало квитанції №2 , що підтверджують прийняття контролюючими органами звіту Ф1 «Баланс» та звіту Ф2 «Звіт про фінансові результати. В квитанція відображено накладення печаток контролюючих органів, а саме Державної податкової служби та Державної служби статисти України з позначкою «Отримано».
З вищевикладеного вбачається, що ТОВ «БК Домінант» належним чином підтвердило реєстрацію вищевказаної звітності.

2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» підпункту 4 пункту 5 Розділу III тендерної документації, а саме:

 ТОВ «БК Домінант» не надано у складі тендерної пропозиції письмову згоду на отримання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами.

Згідно підпункту 4 пункту 5 Розділу III тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критерія Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність заборгованості за кредитами датована або датовані не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.

ТОВ «БК Домінант» згідно вимог тендерної документації надало в складі тендерної пропозиції оригінал довідки з обслуговуючого банку АТ «Укргазбанк № 5-104/17/201/2020 від 04.11.2020 року про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості за кредитами.
Оскільки тендерною документацією не вимагалось надання письмової згоди на отримання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами, тендерна пропозиція ТОВ «БК Домінант» відповідає вимогам підпункту 4 пункту 5 Розділу III тендерної документації.


3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БК «Домінант» пункт 3 Розділу VI тендерної документації, а саме:

 ТОВ «БК Домінант» не надало письмову згоду на виконання пункту 3 Розділу VI тендерної документації.

Згідно пункту 3 Розділу VI тендерної документації , переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів від дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації.
Договірна ціна має бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Не надання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час тендерної пропозиції.
ТОВ «БК Домінант» в складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист № 495/38 від 05.11.2020 року зі змісту якого випливає, що товариство гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації за ціною відповідно до результатів аукціону, якщо його тендерна пропозиція за результатами оцінки буде визнана найбільш економічно вигідною.
З вищевикладеного вбачається, що ТОВ «БК Домінант» надало свою згоду на виконання всіх вимог тендерної документації Замовника, що стосуються етапу укладення договору про закупівлю, в тому числі і пункту 3 розділу VI тендерної.
Отже, тендерна пропозиція товариства відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Дискваліфікувавши тендерну пропозицію ТОВ «БК Домінант», яка є більш економічно вигідною, Вами порушено принцип максимальної економії та ефективності та застосувавши суб’єктивну та упереджену оцінку під час розгляду нашої тендерної пропозиції також порушено один із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій, оскільки переможцем торгів ТОВ «Картакоз» в підтвердження реєстрації звітності в податковому органі в складі тендерної пропозиції були надані аналогічні документи, а саме квитанції №2, а також оригінал довідки з обслуговуючого банку, що слугувало для Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант»
Зважаючи на викладене просимо скасувати рішення уповноваженої особи від 17 листопада 2020 року №9-4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант».
У разі не скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант», залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 00:03
Розглянувши вимогу ТОВ «БК Домінант» № UA-2020-10-22-005692-c.a1, Замовником прийнято рішення відмовити у її задоволенні з огляду на наступне.
Що стосується питання:
«Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» пункту 1 Розділу III тендерної документації, а саме: У складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження реєстрації вищевказаної звітності у податковому органі. Згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 року «Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись цим Порядком, а також Договором та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня. У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.
Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). На другу квитанцію накладається печатка відповідного контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» надало квитанції №2, що підтверджують прийняття контролюючими органами звіту Ф1 «Баланс» та звіту Ф2 «Звіт про фінансові результати. В квитанція відображено накладення печаток контролюючих органів, а саме Державної податкової служби та Державної служби статисти України з позначкою «Отримано». З вищевикладеного вбачається, що ТОВ «БК Домінант» належним чином підтвердило реєстрацію вищевказаної звітності.
Повідомляємо, що документом який що підтверджує реєстрацію фінансової звітності у податковому органі є квитанція № 1, яка відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант». Цієї ж позиції притримується і колегія з розгляду скарг АМКУ (рішення № 10299-р/пк-пз від 26.05.2020.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БК Домінант» правомірно відхилена з цієї підстави.

Що стосується запитання: «Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БК «Домінант» пункт 3 Розділу VI тендерної документації, а саме: ТОВ «БК Домінант» не надало письмову згоду на виконання пункту 3 Розділу VI тендерної документації.
Згідно пункту 3 Розділу VI тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів від дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. Договірна ціна має бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Не надання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час тендерної пропозиції.
ТОВ «БК Домінант» в складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист № 495/38 від 05.11.2020 року зі змісту якого випливає, що товариство гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації за ціною відповідно до результатів аукціону, якщо його тендерна пропозиція за результатами оцінки буде визнана найбільш економічно вигідною.
З вищевикладеного вбачається, що ТОВ «БК Домінант» надало свою згоду на виконання всіх вимог тендерної документації Замовника, що стосуються етапу укладення договору про закупівлю, в тому числі і пункту 3 розділу VI тендерної. Отже, тендерна пропозиція товариства відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.»

Повідомляємо, відповідно до вимог п. 3 Розділу VI тендерної документації, учасник мав надати згоду з тим, що, ненадання саме, договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Виходячи зі змісту Гарантійного листа № 495/38 від 05.11.2020 року, ТОВ «БК Домінант» погоджується з умовами договору, а також гарантує його підписання у строки та змістом відповідно до умов тендерної документації і за ціною відповідно до результатів аукціону.
Зазначений гарантійний лист, № 495/38 від 05.11.2020 року, не містить згоди ТОВ «БК Домінант», що ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені тендерною документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант» відсутній документ, надання якого вимагалося п. 3 Розділу VI тендерної документації.
Зважаючи на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «БК Домінант» правомірно відхилена з цієї підстави.
Отже, підстави для скасувати рішення уповноваженої особи від 17 листопада 2020 року №9-4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант», відсутні.
Зважаючи на зазначене, Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена, сподіваємось на плідну співпрацю в майбутньому.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-22-000021 ● d21f20b5fc9f44f5b066bebec3de6a85
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З


22.04.2021 №280

Львів


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.04.2021 №003100-18/4913-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 №280

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-22-005692-c 22.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-20 10:02:28

Роз'яснення щодо висновку

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З огляду на вищевказане просимо надати роз’яснення враховуючи наступне.
Типи порушень:
1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
1. У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає.
2. Тендерний комітет ліквідований відповідно до Наказу №26 від 16.03.2021 року, а тому надати пояснення мотивів прийняття ними рішень по порушених питаннях є неможливим.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-05-21 10:55:08

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон), Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону, у разі існування перешкод, які унеможливлюють виконання встановленого у висновку зобов’язання щодо усунення виявленого порушення у сфері публічних закупівель, Замовник зазначає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону органи державного фінансового контролю мають право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства.
Згідно з частиною 11.2 розділу 11 Договору підряду від 31.11.2020 №42 «Дія договору може бути припинена: за згодою Сторін, повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за даним договором, з інших підстав передбачених чинним законодавством України. Розірвання договору за ініціативою однієї із Сторін можливе при попередженні у письмовій формі іншої сторони не менше ніж за 20 (двадцять) днів до передбаченої дати розірвання Договору».
Згідно з частиною 11.3 розділу 11 Договору підряду від 31.11.2020 №42 «Зміни, доповнення до Договору, а так само розірвання Договору оформлюються в письмовій формі, як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох Сторін та є невід’ємними частинами до Договору».
Так, Управління з метою запобігання порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язало Замовника вжити заходів щодо розірвання договору, у зв’язку з тим, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кортакоз», яка підлягала відхиленню відповідно до Закону та укладено з ТОВ «Кортакоз» Договір підряду від 30 листопада 2020 № 42.
Таким чином, оскільки на момент складання Висновку про результати моніторингу закупівлі Договір був укладений, тому немає іншого передбаченого законодавством механізму усунення порушення, окрім як його розірвання (зокрема процедуру закупівлі уже не може бути відмінена іншим способом).
Висновок про результати моніторингу закупівлі не є ні рішенням суду, ні виконавчим документом, за якими безпосередньо може бути розірваний договір, він містить тільки зобов’язання до Замовника, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством.
Крім того, Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) у зверненні за роз’ясненням щодо висновку згадується практика Верховного суду, яка не стосується даної справи, оскільки предметом оскарження судових справ були висновки про результати моніторингу закупівлі, які містили зобов’язання до замовника викладені у такій редакції: «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень», що в подальшому призвело до їх скасування з огляду на нечіткість, невизначеність конкретного способу, заходу, варіанту поведінки, яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушення. Разом з тим, висновок про результати моніторингу закупівлі від 18.04.2021 № 280/4 містить конкретний спосіб усунення виявленого порушення – розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Таке формулювання зобов’язання у висновках органи державного фінансового контролю почали використовувати саме з огляду на існування практики Верховного суду наведеної Замовником у зверненні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції напірного каналізаційного колектора від КНС по вул.Нова до камери переключення в м. Здолбунів Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-22-005692-с) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТзОВ «Кортакоз», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з реконструкції від 25.05.2021р. № 1066/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 25.05.2021р. № 1066/01-09/21.

2021-05-25 17:13:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Домінант" 2 462 802,00
UAH з ПДВ
2 374 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 2 506 335,60
UAH з ПДВ
2 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 2 589 996,00
UAH з ПДВ
2 589 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 2 608 998,00
UAH з ПДВ
2 608 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:48
Кошториси Здолбунів.pdf
06 листопада 2020 12:48
Трудові книжки.pdf
06 листопада 2020 12:48
550 Блок Даних Здолбунів.bdcu
06 листопада 2020 12:48
МТБ та договір.pdf
06 листопада 2020 12:48
Дозвола.rar
06 листопада 2020 12:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2020 12:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:33
Банківська гарантія.pdf
09 листопада 2020 10:17
Оригінал_Модельний статут.pdf
09 листопада 2020 10:17
Копії трудових книжок. ч2.pdf
09 листопада 2020 10:17
Довідка Ст 17.PDF
09 листопада 2020 10:17
Проект договору.PDF
09 листопада 2020 10:17
Календарний графік.PDF
09 листопада 2020 10:17
кошторис АВК.bdcu
09 листопада 2020 10:17
кошторис.pdf
09 листопада 2020 10:17
Тендерна гарантія.pdf
09 листопада 2020 10:17
Дозвільні документи ТОВ БК.pdf
09 листопада 2020 10:17
протокол _ 27 12.pdf
09 листопада 2020 10:17
наказ _ 1.pdf
09 листопада 2020 10:17
протокол _ 10 04-03.pdf
09 листопада 2020 10:17
рішення 07 07.pdf
09 листопада 2020 10:17
Опис Статут.pdf
09 листопада 2020 10:17
Витяг _ 1617164500589.pdf
09 листопада 2020 10:17
Виписка з ЄДР.pdf
09 листопада 2020 10:17
Баланс 3 кв 2020.pdf
09 листопада 2020 10:17
Аналогічні договора_ ч.2.pdf
09 листопада 2020 10:17
Аналогічні договори. ч. 1.pdf
09 листопада 2020 10:17
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:19
Договірна ціна.pdf
27 листопада 2020 12:19
МВС.zip
27 листопада 2020 12:19
АВК КНС.zip
27 листопада 2020 12:19
ДПС.pdf
27 листопада 2020 12:19
Стаття 17.pdf
09 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:39
3379-20.zip
09 листопада 2020 15:39
Договірна ціна.pdf
09 листопада 2020 15:39
Аналогічний договір 2.pdf
09 листопада 2020 15:39
Техніка.pdf
09 листопада 2020 15:39
Аналогічний договір.pdf
09 листопада 2020 15:39
Договір оренди МТБ.pdf
09 листопада 2020 15:39
АВК КНС.zip
09 листопада 2020 15:39
Витяг з ЄДР.pdf
09 листопада 2020 15:39
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:37
Банківська ліцензія.pdf
09 листопада 2020 15:37
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
09 листопада 2020 15:37
Наказ Фролова Ю.М.pdf
09 листопада 2020 15:37
Протокол НР.pdf
09 листопада 2020 15:37
Кошторис.pdf
09 листопада 2020 15:37
510.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Домінант"

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Відхилено 2 374 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:25
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''
#40443212
Відхилено 2 375 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:03
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 2 589 996,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
2 589 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2023 10:48
протокол укладений
12 квітня 2023 10:47
протокол укладений
12 квітня 2023 10:47
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 09:41
прок.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 09:38
Д.у 7 Здолбунів кан колектор.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 09:38
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 10:02
ду 6 до 42.PDF зміни до договору
07 листопада 2022 10:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:24
прок.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:18
д.у 5 кнс Здолбунів.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 15:24
д.у.4 КНС Здолбунів.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:23
прок.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 12:25
д.у.3 КНС Здолбунів.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 13:00
Д.у 2 Кан колектор Здолбунів.pdf зміни до договору
15 липня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 19:01
Ду 1 КНС м.Здолбунів.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 18:59
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 18:55
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 18:36
договір підряду укладений
30 листопада 2020 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації 11 березня 2021 року № 148 "Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік" та згідно ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1., збільшення бюджетних призначень на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технічною опискою
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 11.03.2021 року № 148 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з відсутністю фінансування у замовника
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами та в процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які початково не були передбачені та включені до проектної документації, в процесі будівництва даний вид робіт було погоджено з генеральним проектувальником для їх виконання, відповідно до наказу голови Рівненської обласної військової адміністрації від 22.02.2023 року № 87
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 571 649,20
UAH (в тому числі ПДВ 428 608,20 UAH)