Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Облаштування громадського простору та водойми на вул. Панча, 8-10 у м. Львові (капітальний ремонт)» у м. Львові (ГБН Г.1-218-182:2011; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
28 725 260,40 UAH
UA-2020-10-22-005206-c 01ffa392581e44b286be03d173511264
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Михайло Юрійович

380322521767 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11
Контактна особа: Космина Михайло Юрійович
380322521767
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 15:10
Очікувана вартість: 28 725 260,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 627,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2020 по 2022 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Облаштування громадського простору та водойми на вул. Панча, 8-10 у м. Львові (капітальний ремонт)» у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, водойма на вул. Панча, 8-10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Замовник після підписання договору може надати попередню оплату на виконання робіт в розмірі що не перевищує 30% вартості робіт за договором. (в межах бюджетних призначень) Попередня оплата не є обов'язковою. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 50
Виконання робіт Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-005206-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 27 листопада 2020 23:17
Вимога
Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено наступне.

«Відповідно до частини 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.11.2020 року, отже ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" повинно було не пізніше 27.11.2020 року включно оприлюднити в електронній сиситемі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Станом на 27.11.2020 року в електронній системі закупівель ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" НЕ ОПРИЛЮДНЕНІ наступні документи:

І. що підтверджує відсутність підстави, що визначена пунктом 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме про те, що:
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

ІІ. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в частині у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відвовідно до чатсини 6 статті 17 вище зазначеного закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до листа ДФС, що наведений у додатку до листа від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, зазначено, що інформація про суб`єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщується не у реєстрі, а на порталі ДФС (sfs.gov.ua) відповідно до постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
З вище наведеного слідує, що переможець процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстави для відмови, передбаченої пункту 13 частини 1 статті 17 закону.
Переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" не надав інформації про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).
Вимагаємо відхилити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" відповідно до вищенаведених підстав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 16:23
Відповідь на вимогу подану на закупівлю
««Облаштування громадського простору та водойми на вул. Панча, 8-10 у м. Львові (капітальний ремонт)» у м. Львові» (ГБН Г.1-218-182:2011; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація)»
(оголошення UA-2020-10-22-005206-c)
Ідентифікатор вимоги : UA-2020-10-22-005206-c.b1
На вимогу, подану через систему електронних закупівель 27.11.20 о 23:17, на закупівлю ««Облаштування громадського простору та водойми на вул. Панча, 8-10 у м. Львові (капітальний ремонт)» у м. Львові» (ГБН Г.1-218-182:2011; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація)» (оголошення UA-2020-10-22-005206-c), повідомляємо.
Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до ч.4 Розділу Х ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Таблицею 3 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю ««Облаштування громадського простору та водойми на вул. Панча, 8-10 у м. Львові (капітальний ремонт)» у м. Львові» (ГБН Г.1-218-182:2011; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація)» встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця процедури закупівлі.



І. Відповідно до ст. 149 Кримінального кодексу України, торгівля людиною, а так само вербування, переміщення, переховування, передача або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, з використанням примусу, викрадення, обману, шантажу, матеріальної чи іншої залежності потерпілого, його уразливого стану або підкупу третьої особи, яка контролює потерпілого, для отримання згоди на його експлуатацію, - караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років.
Відповідно до ст. 150 Кримінального кодексу України, експлуатація дитини, яка не досягла віку, з якого законодавством дозволяється працевлаштування, шляхом використання її праці - карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Відтак, у тендерній документації Замовником зазначено, що на підтвердження відсутності підстав передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх електронній системі закупівель, оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати подання документа.
23.11.2020 о 14:59 Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД», як переможцем процедури закупівлі, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано Замовнику довідку серія ІІА №2064965, виданої Міністерством внутрішніх справ України, щодо відсутності в директора (уповноваженої особи), станом на 20.11.2020, притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності незнятої чи непогашеної судимості та в розшуку не перебуває. Замовником перевірено легітимність даної довідки на сайті Міністерства внутрішніх справ України у розділі «Перевірка легітимності довідки про несудимість».
Зважаючи на викладене, ТзОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД», як переможцем процедури закупівлі, надано підтвердження відсутності підстав передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у спосіб визначений Тендерною документацією та дотримався вимог встановлених ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Згідно п.5 Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (далі - Порядок), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі.
Згідно п.8 Порядку, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів). У відповіді зазначаються код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі, щодо якого надійшов запит, дата і час формування відповіді та позначка про відсутність/наявність заборгованості, яка є актуальною на момент формування відповіді на запит.
Відтак, у тендерній документації Замовником зазначено, що на підтвердження відсутності підстав передбачених п. 13 ч. 1 ст. 17, інформація автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. А також, у разі наявності заборгованості учасник повинен надати документальне підтвердження щодо прийняття відповідного рішення органу доходів і зборів та укладення договору про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
18.11.2020 о 14:05, в електронній системі закупівель опубліковано відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, щодо переможця процедури закупівлі ТзОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД». Згідно вказаної відповіді в ТзОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД» відсутня заборгованість зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС .
З огляду на викладене, оскільки замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому. Підтвердження відсутності підстав передбачених п. 13 ст. 17 Закону, щодо переможця процедури закупівлі ТзОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД», сформовано автоматично та оприлюднено в електронній системі закупівлі, дана інформація є публічною доступ до якої вільний.

Відповідно до абзацу 2 ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Однак, слід зазначити що переможцем процедури закупівлі ТзОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД» надано у строки та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». А отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД».

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 23:17
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 22 378 856,90
UAH з ПДВ
21 711 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" 26 149 930,10
UAH з ПДВ
21 712 746,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 24 486 764,86
UAH з ПДВ
24 486 764,86
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ" 28 093 852,80
UAH з ПДВ
28 093 852,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОРЕ ФОРМ" 28 725 200,00
UAH з ПДВ
28 725 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:59
Довідка про несудим_20.11.2020.pdf
18 листопада 2020 17:15
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:19
Локальний кошторис.pdf
18 листопада 2020 16:19
Об_єктний кошторис.PDF
18 листопада 2020 16:19
Тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:10
Декларація МТБ.pdf
06 листопада 2020 18:10
Об_єктний кошторис.PDF
06 листопада 2020 18:10
Акти Сихів_Тернопільська.pdf
06 листопада 2020 18:10
Копія Звіту 1ДФ_ 3 кв_20р.PDF
06 листопада 2020 18:10
Лист-гарантія щодо санкцій.PDF
06 листопада 2020 18:10
Відгук Тернопільська.pdf
06 листопада 2020 18:10
Тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2020 18:10
Штатний розпис 27_10 копія.pdf
06 листопада 2020 18:10
Документ_ЄДР_1006582858.zip
06 листопада 2020 18:10
Локальний кошторис.pdf
06 листопада 2020 18:10
Копія Статуту 1-6 стор.pdf
06 листопада 2020 18:10
Лист-відгук_Параджанова 28_10.PDF
06 листопада 2020 18:10
Лист-відгук Рубчака.jpg

Публічні документи

09 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:45
Відгук КИЇВБУД.pdf
09 листопада 2020 11:45
Довідка КБ3 (листопад НМР).pdf
09 листопада 2020 11:44
Довідка про право підпису.pdf
09 листопада 2020 11:44
Довідка про субпідрядники.pdf
09 листопада 2020 11:44
Довідка щодо спецодягу.pdf
09 листопада 2020 11:44
Дозвіл Держгірпромнагляд.pdf
09 листопада 2020 11:44
Звіт 1ДФ.pdf
09 листопада 2020 11:44
Згода на обробку даних.pdf
09 листопада 2020 11:44
Календарний графік Київбуд.pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Ільєвич).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Коржинський І.В.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Маркович В.О.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Михайленко).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Никончук М.І.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Пастух В.Л.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Носенко М.М.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Пащенко).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Сиротюк І.В.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Солодкий П.Є.).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Шарий).pdf
09 листопада 2020 11:44
Копія (Шрамко В.М.).pdf
09 листопада 2020 11:43
Акт№1 КИЇВБУД.pdf
09 листопада 2020 11:43
Копія Довідки Кб-3(НМР).pdf
09 листопада 2020 11:43
Копія Дозволу №3082.117.32.pdf
09 листопада 2020 11:42
Копія паспорту (Шрамко).pdf
09 листопада 2020 11:42
Копія сертифікату ISO.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист згода Пастух.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист про довкілля.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист про несення витрат.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Ільєвич .pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Коржинський.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Маркович.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Михайленко.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Никончук.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Пащенко.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Носенко.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Різник.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Сиротюк.pdf
09 листопада 2020 11:42
Лист-згода Солодкий.pdf
09 листопада 2020 11:41
Лист-згода Шарий.pdf
09 листопада 2020 11:41
Копія Статуту+Опис.pdf
09 листопада 2020 11:41
Лист-згода Шрамко.pdf
09 листопада 2020 11:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 11:41
Локальний кошторис КИЇВБУД.pdf
09 листопада 2020 11:41
Сертифікат кошторисника.pdf
09 листопада 2020 11:41
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 11:41
Штатний розпис.pdf
09 листопада 2020 11:41
Фінансова звітність.pdf
09 листопада 2020 11:41
Довідка Приватбанк2.pdf
09 листопада 2020 11:41
Довідка Приватбанк.pdf
09 листопада 2020 11:41
Лист-підтвердження Антарес.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_1-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-2-2.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-3-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-3-4.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_4-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_2-3-2.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:41
82_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ИВРЛС_7-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_1-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ИВРЛС_8-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-3-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_2-3-4.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_4-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС2_1-2-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС2_2-3-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_1-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ЛС2_7-1-4.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_1-2-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-3-3.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-3-2.pdf
09 листопада 2020 11:40
82_ДЦ_ОПРЛС_2-3-4.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_7-1-4.pdf
09 листопада 2020 11:39
82_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.pdf
09 листопада 2020 11:39
ДЦ_ДЦ_2.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 21:21
Електронний підпис
07 листопада 2020 21:02
29.1. Лист з кодом про Статут.pdf
07 листопада 2020 21:02
26.6. Дані про посадову особу.pdf
07 листопада 2020 21:02
21.2.Гарант.термін на вик.роб..pdf
07 листопада 2020 21:01
12.1. Згода з ТЗ.pdf
07 листопада 2020 21:01
12.2. Згода з ТЗ.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.7. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.6. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.4. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
42. Відсутність санкцій.pdf
07 листопада 2020 21:01
45. Наявність спецтехніки.pdf
07 листопада 2020 21:01
35. Проект договору.pdf
07 листопада 2020 21:01
31. Витяг ЄДР.pdf
07 листопада 2020 21:01
36. Дов.про спец одяг.pdf
07 листопада 2020 21:01
30. Виписка ЄДР.pdf
07 листопада 2020 21:01
32. Витяг пл. ПДВ.pdf
07 листопада 2020 21:01
26.5. Дані про посадову особу.pdf
07 листопада 2020 21:01
27. Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2020 21:01
26.3. Лист про уповноваж.осіб.pdf
07 листопада 2020 21:01
26.4.Протокол Заг.зборів.pdf
07 листопада 2020 21:01
23.4. Декларація ОП.pdf
07 листопада 2020 21:01
23.2. Ліцензія підприємства.pdf
07 листопада 2020 21:01
24. Захист довкілля.pdf
07 листопада 2020 21:01
21.1.Гарант.термін на вик.роб..pdf
07 листопада 2020 21:01
13.2. Довідка про ЗП.pdf
07 листопада 2020 21:01
581.imd
07 листопада 2020 21:01
10.2. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.9. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.5. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.3. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
10.1. ВПВ 17.pdf
07 листопада 2020 21:01
2. Наявність обладнання.pdf
07 листопада 2020 21:01
5. Звіт 1 ДФ за ІІІ кв. 2020р..pdf
07 листопада 2020 21:01
3. Наявність працівників.pdf
07 листопада 2020 21:01
8. Лист відгук від Замовника.pdf
07 листопада 2020 21:01
6.1. Довідка про аналог.дог..pdf
07 листопада 2020 21:01
4. Копія штатного розпису.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 листопада 2020 11:10
Договірна ціна_кошторис.rar
09 листопада 2020 11:10
Дозвіл_Декларація.pdf
09 листопада 2020 11:10
Штатний_Наказ_ЦПД (2).pdf
09 листопада 2020 11:10
Штатний_Наказ_ЦПД (1).pdf
09 листопада 2020 11:10
Технічна специфікація (1).pdf
09 листопада 2020 11:10
Креслення_ЕЗ (2).pdf
09 листопада 2020 11:10
СОКАР БЛАГО.rar
09 листопада 2020 11:10
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 11:10
Лист-згода опд ЧХП.pdf
09 листопада 2020 11:10
Лист-згода опд ПЮЛ.pdf
09 листопада 2020 11:10
Лист щодо шифрів.pdf
09 листопада 2020 11:10
Загальні відомості.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довіреність_рішення.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка ст.17.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про субпідряд.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про спецодяг.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про санкції.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про працівників.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про обладнання.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка про досвід.pdf
09 листопада 2020 11:10
Довідка захист довкілля.pdf
09 листопада 2020 11:10
ВИТЯГ.pdf
09 листопада 2020 11:10
9. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 листопада 2020 11:10
3. Виписка оригінал.pdf
09 листопада 2020 11:10
2. Опис оригінал.pdf
09 листопада 2020 11:10
1ДФ_квитанція_накази.pdf
09 листопада 2020 11:10
1. СТАТУТ ТЕРМОБУД оригінал.pdf

Публічні документи

08 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
08 листопада 2020 17:07
СТАТУТ 2020 (нова редакція).pdf
08 листопада 2020 17:07
ПДВ.pdf
08 листопада 2020 17:07
ОПИС.pdf
08 листопада 2020 17:07
НАКАЗ ДИРЕКТОРА Море Форм.pdf
08 листопада 2020 17:07
Кошторис.rar
08 листопада 2020 17:07
Довідки.pdf
08 листопада 2020 17:07
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ"

ТОВ "МОРЕ ФОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Переможець 21 711 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
21 711 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 16:12
додаткова 7 до 286-т-20 розірвання.pdf укладений
14 вересня 2023 16:10
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 17:00
Додаткова №6 до 286-т-20.pdf зміни до договору
11 квітня 2023 16:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:12
Додаткова 5 до 286-т-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:07
Додаткова 4 до 286-т-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:35
Додаткова 3 до 286-Т-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 12:22
Додаткова 2 до 286-Т-20.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:18
Додаткова 286-Т-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:55
286-Т-20.pdf укладений
03 грудня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору №286/Т/20 від 03.12.2020, а саме: 1. Викласти пункти 2.1.1. у наступній редакції "Ціна робіт за Договором які підлягають виконанню у 2020 році становить 2 966 522,36 грн. (Два мільйона дев'ятсот шістдесят шість тисяч п'ятсот двадцять дві грн. 36 коп.) з ПДВ" 2. Викласти пункти 2.1.2. у наступній редакції "Ціна робіт за Договором, які підлягають виконанню у 2021 році становить 9 388 977,64 грн. (Дев’ять мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот сімдесят сім грн. 64 коп.) з ПДВ, за умови виділення фінансування Замовнику.
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Договору №286/Т/20 від 03.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору виклавши п. 2.1.1., п. 2.2.2. та п. 2.2.3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору виклавши п. 2.1.1., п. 2.2.2., п. 2.2.3, Додатки №2, №3 та №4 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення обсягів закупівлі та договірної ціни. Пункт 2.1. та Додаток №1 викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, а саме затримки фінансування Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору, виклавши пункти 2.1., 2.1.1., 2.2.2., 2.2.3 у новій редакції та доповнивши розділ 2 пунктом 2.2.4
Номер договору про закупівлю: 286/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 14 вересня 2023
Сума оплати за договором: 10 977 382,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 829 563,68 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із фактично виконаними зобов'язаннями за договором Сторони дійшли згоди розірвати Договір №286-Т-20 від 03.12.2020