Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини території та вхідної групи Чернігівського навчально-реабілітаційного центру №1 по вул. П'ятницька, 69-а в м. Чернігові
Очікувана вартість
2 615 127,00 UAH
UA-2020-10-22-004446-c 914804dc4a4f41c1b337692fbd27a982
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 2 615 127,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13075.63 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
1.5. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
1.6. вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини території та вхідної групи Чернігівського навчально-реабілітаційного центру №1 по вул. П'ятницька, 69-а в м. Чернігові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 60-ти календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 2 603 959,83
UAH з ПДВ
2 603 959,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОСПЕЦСЕРВІС" 2 615 000,00
UAH з ПДВ
2 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 22:28
Електронний підпис
28 листопада 2020 22:26
Оновлений кошторис.rar
28 листопада 2020 20:11
Електронний підпис
28 листопада 2020 20:10
Довідка МВС.jpeg
28 листопада 2020 20:10
Довідка ДПІ.rar
28 листопада 2020 20:10
Довідка щодо надійності.pdf
28 листопада 2020 20:10
Довідка щодо корупції.pdf
28 листопада 2020 20:10
Довідка щодо банкротства.pdf
20 листопада 2020 23:17
Електронний підпис
20 листопада 2020 23:15
3.2 Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2020 23:15
3.1 Лист-роз'яснення.pdf
20 листопада 2020 23:15
Інвентирізаційний опис.pdf
05 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:20
Ф1, Ф2.pdf
05 листопада 2020 17:20
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1682.rar
05 листопада 2020 17:20
8 Установчі документи.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Паспорт, ІПН.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Останній опис.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Лист-роз'яснення.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Витяг.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Виписка.pdf
05 листопада 2020 17:20
8 Адмінка.pdf
05 листопада 2020 17:20
7 Довідка про субпідрядника.pdf
05 листопада 2020 17:20
6.6 ПВР.pdf
05 листопада 2020 17:20
6.3 Модель АВК.imd
05 листопада 2020 17:20
6.3 Ліцензія АВК.pdf
05 листопада 2020 17:20
5 Дозвільна документація.pdf
05 листопада 2020 17:20
4 Довідка про судимість.pdf
05 листопада 2020 17:20
4 Довідка про санкції.pdf
05 листопада 2020 17:20
4 Довідка про зобовязання.pdf
05 листопада 2020 17:20
3.2 ЦПХ.rar
05 листопада 2020 17:20
3.2 Накази.rar
05 листопада 2020 17:20
3.2 ЄСВ.zip
05 листопада 2020 17:20
3.2 Довідка про працівників.pdf
05 листопада 2020 17:20
3.1 Договір Магро-лайн.pdf
05 листопада 2020 17:20
3.1 Верхолаз.pdf
05 листопада 2020 17:20
3.1 АТП 2528.pdf
05 листопада 2020 17:20
2 Повноваження.pdf
05 листопада 2020 17:20
2 Довідка щодо підписанта.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 11:45
Пропозиція (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ТОВ "ТЕПЛОСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
Переможець 2 603 959,83
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 14:05

Вимога про усунення невідповідностей

- Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатку № 1 до ТД (відсутні копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, що зазначена у п. 1- 69 та 101 довідки про наявність в учасника відповідного обладнання № 1157 від 03.11.2020 року); - Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт відповідно до пп. 3.2. п.3 Додатку № 1 до ТД (відсутні копії документів, що підтверджують наявність працівників, що зазначені у п. 9 - 19 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1158 від 03.11.2020 року). Надати можливість ТОВ «Фірма «Юніком» виправити невідповідності в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: надати копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, що зазначена у п. 1- 69 та 101 довідки про наявність в учасника відповідного обладнання № 1157 від 03.11.2020 року та наявність працівників, що зазначені у п. 9 - 19 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1158 від 03.11.2020 року, або усунути виявлені невідповідності тендерної пропозиції іншим способом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
2 603 959,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 13:00
Додаткова угода № 3 до договору № 208-20-В.pdf укладений
20 квітня 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 12:00
додаткова угода № 2 до дог. 208-20-В.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 11:23
додаткова угода № 2 до дог. 208-20-В.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:35
Дод.угода № 1 до дог. 208-20-В.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:32
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:13
Договір № 208-20-В.pdf укладений
04 грудня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт у звязку з відсутністю повного фінансування будівництва обєкту у поточному році.
Номер договору про закупівлю: Договір № 208-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 208-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягу закупівлі (Під час виконання робіт виникла необхідність повторно оприлюднити додаткову угоду № 2 у зв'язку з допущенням технічної помилки).
Номер договору про закупівлю: Договір № 208-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 928 663,06
UAH (в тому числі ПДВ 154 777,18 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду