Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку Сумської дирекції АТ «Укрпошти»
Collection of cash proceeds in the post offices of Sumy Directorate of JSC "Ukrposhta"
Очікувана вартість
1 422 966,00 UAH
UA-2020-10-22-004234-a db00d06212df44e2a000d7dbb9ca1cef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська область обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Балашова Таїса Balashova Taisa
+380668358334
balashova-tp@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi sumskoi dyrektsii
National ID: 22981300
Contact point: Yulia Kupka
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Additional contacts: Балашова Таїса Balashova Taisa
+380668358334
balashova-tp@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 422 966,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 229,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 жовтня 2020 11:18
Enquiries until: 19 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 422 966 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 14 230 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Сумської дирекції АТ «Укрпошта», 40003, м. Суми, пл. Привокзальна, 5. Код ЄДРПОУ: 22981300. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Sumy Directorate of JSC "Ukrposhta", 40003, Sumy, Sq. Privokzalna, 5. Code according to the USREOU of the Purchaser: 22981300. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Scope of the Services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13832 послуга
Послуги збирання та доставки валютних цінностей, кількість заїздів за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Services of collection and delivery of currency values, number of arrivals for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021
448 послуга
Послуги інкасації валютних цінностей, кількість перевезень Каса-Банк-Каса за 12 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Currency collection services, number of Cashier-Bank-Cashier transportation for 12 months.
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Сумської дирекції АТ «Укрпошта», 40003, м. Суми, пл. Привокзальна, 5. Код ЄДРПОУ: 22981300. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва предмета закупівлі - Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку Сумської дирекції АТ «Укрпошти». Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 11:01
Перелік змін 20.11.docx.zip
20 листопада 2020 11:01
ТД_ЄТ_інкасація_зміни.docx.zip
12 листопада 2020 14:15
Перелік змін.docx.zip
20 листопада 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 11:01
Перелік змін 20.11.docx.zip
20 листопада 2020 11:01
ТД_ЄТ_інкасація_зміни.docx.zip
12 листопада 2020 14:15
ТД_ЄТ_інкасація_зміни.docx.zip
22 жовтня 2020 11:18
ТД ЄТ інкасація_Суми 2021.docx.p7s
12 листопада 2020 14:15
Перелік змін.docx.zip
22 жовтня 2020 11:18
ТД_ЄТ_інкасація_Суми 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендеру
Дата подання: 06 листопада 2020 17:18
Дата відповіді: 08 листопада 2020 15:12
Загальна сума тендеру не відповідає реальній вартості надання послуг. Сума тендеру повинна становити в розрахунку не менше 150 грн/заїзд.
Відповідь: Доброго дня. Замовник ознайомлений з ринком аналогічних послуг. На ринку є учасники які готові надавати такі послуги відповідно до очікуваної вартості закупівлі. До того ж, формування очікуваної вартості послуги з інкасації та перевезення валютних цінностей на 2021 рік здійснювалося згідно Наказу АТ «Укрпошта» № 985 від 30.09.2020р. Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Як вбачається, одним із вагомих принципів є: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також, участь у закупівлях можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні послуги та дослідження ринку послуг. Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників. Враховуючи наведене, дану вимогу вважаємо безпідставною.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 06 листопада 2020 17:20
Дата відповіді: 08 листопада 2020 15:12
Виключити умову страхування з тендерної документації. Час доставки підкріплення продовжити з 8.00 до 12.00, а час збирання цінностей встановити пн-пт з 16.00 до 21.00, сб. з 11.30 до 18:00.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1закону України «Про публічні закупівлі»», забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тому це і є гарантія для Замовника, що учасник взмозі виконати умови тендеру. Змінити години не можливо у зв'зку із тим, що це призвиде до порушення технологічного процесу підприємства, оскільки це суперечить графіку роботи листонош та графіку роботи відділень.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій