Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дослідженя факторів виробничого середовища на робочих місцях.
Services for the study of factors of the production environment in the workplace.
Очікувана вартість
90 700,70 UAH
UA-2020-10-22-003794-c 0493b4d26bbc4ff0860443408578291e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Головний інженер структурного підрозділу"Вагонне депо Запоріжжя-Ліве" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" Роговий Сергій Панасович, м.Запоріжжя, вул. Софіївська, 230-Б, тел. (062)720 72 20; інженер з охорони праці структурного підрозділу "Пологівське вагонне депо" філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" Олійник Володимир Миколайович, тел.(06165) 4 22 21, e-mail: p.vchdr4mtznach@dp.uz.gov.ua.
(06165) 4 22 21
p.vchdr4mtznach@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Oleynik Oksana Sergeevna
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Chief Engineer of the structural subdivision "Carriage depot Zaporizhia-Left" of the regional branch "Prydniprovska Zaliznytsia" JSC "Ukrzaliznytsia" Rohovyi Serhiy Panasovych, Zaporizhia, vul. Sofiyivska, 230-B, tel. (062) 720 72 20; labor protection engineer of the structural subdivision "Pologi Carriage Depot" of the branch "Prydniprovska Zaliznytsia" of JSC "Ukrzaliznytsia" Oliynyk Volodymyr Mykolayovych, tel. (06165) 4 22 21, e-mail: p.vchdr4mtznach@dp.uz.gov.ua.
(06165) 4 22 21
p.vchdr4mtznach@dp.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 13:13
Очікувана вартість: 90 700,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Publication date: 22 жовтня 2020 13:09
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 90 701 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 50 одиниць; Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – На території Замовника: Основний майданчик: м. Запоріжжя., вул. Софіївська, 230-Б, структурний підрозділ «Вагонне депо Запоріжжя-Ліве» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця»; Основний майданчик: Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Лінійна,1, структурний підрозділ «Вагонне депо Мелітополь» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця»; Основний майданчик: Запорізька області, м. Пологи, вул. Ломоносова,1, структурний підрозділ «Пологівське вагонне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця». Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Category - The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services - 50 units.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - On the territory of the Customer: Main site: Zaporizhia, street Sofiyivska, 230-B, structural subdivision "Carriage depot of Zaporizhia-Left" of the regional branch "Prydniprovska Zaliznytsia" of the joint-stock company "Ukrainian Railway";
Main site: Zaporozhye region, Melitopol, street Linear, 1, structural subdivision "Carriage depot Melitopol" of the regional branch "Prydniprovska Zaliznytsia" of the joint-stock company "Ukrainian Railway";
Main site: Zaporozhye region, Polohy, street Lomonosova, 1, structural subdivision "Pologi car depot" of the regional branch "Prydniprovska Zaliznytsia" of the joint-stock company "Ukrainian Railway".
The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 од.
Послуги з дослідженя факторів виробничого середовища на робочих місцях.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

services for the study of factors of the production environment in the workplace.
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг, через 45 банківських днів з дня підписання актів здачі-приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації Виконавцем податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:40
Інформаційний лист.doc
13 листопада 2020 16:40
Додаток № 4 зміни.docx
13 листопада 2020 16:40
Додаток № 3 зміни.doc
22 жовтня 2020 13:06
Додаток № 1.doc
22 жовтня 2020 13:06
міжнародне оголошення.jpg
22 жовтня 2020 13:06
ТД.doc
13 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:40
Інформаційний лист.doc
13 листопада 2020 16:40
Додаток № 4 зміни.docx
22 жовтня 2020 13:06
Додаток № 4.docx
13 листопада 2020 16:40
Додаток № 3 зміни.doc
22 жовтня 2020 13:06
Додаток № 3.doc
22 жовтня 2020 13:06
Додаток № 1.doc
22 жовтня 2020 13:06
міжнародне оголошення.jpg
22 жовтня 2020 13:06
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність ТД чинним нормативним документам
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:52
Хочемо зазначити, що прикріплена тендерна документація потребує доопрацювання. Звертаємо Вашу увагу, що: - Фотографія робочого місця не затверджена Постановою КМУ №41 від 01.09.92, вона оформлюється у довільній формі. - Постанова, що визначала порядок видачі безкоштовного молока (від 04.11.1987 №4430-87) не застосовується на території України від 01.03.2018. Підставою для видачі безкоштовного молока може бути колективний договір. Також є невідповідності вимог Додатку 3 до Проекту договору. Розділ 4 Проекту договору: 1.«для робочих місць, які підлягають відомчому контролю» містить вимогу «протоколи проведення досліджень важкості і напруженості праці. Форма затверджена спільним наказом Мінсоцполітики та МОЗ України № 784/1012 від 29.05.2018 р., Додаток 17», Додатком 3 це не передбачено. - Відсутня вимога щодо проведення досліджень електромагнітного випромінювання. 2.«для робочих місць, які підлягають атестації робочих місць за умовами праці». Протоколи проведення досліджень освітленості робочого місця не передбачені картою умов праці. З метою отримання якісних послуг, відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, що регламентують вимоги з проведення атестації робочих місць, пропонуємо Вам розглянути питання щодо збільшення бюджету закупівлі до 170000, 00 грн. або зменшення обсягу послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відпрацьовуються зміни до тендерної документації.
З урахуванням наявного планового фінансування закупівлі збільшення бюджету чи зменшення обсягу закупівлі не вбачається можливим

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2020
UA-2020-10-22-003794-c0493b4d26bbc4ff0860443408578291e
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 17:13

Документи

23 листопада 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:15
Статут 2020.pdf
23 листопада 2020 12:15
Проект договору (Додаток 4).pdf
23 листопада 2020 12:15
Наказ про керівника.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідки ст17.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка про субпідрядників.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка банк рахунки.pdf
23 листопада 2020 12:15
Витяг платника ПДВ.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка про працівників.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

`Вимога про усунення невідповідностей №34 від 10.12.2020 ПОВІДОМЛЕННЯ Державному підприємству "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.16 ст.29 Закону) 1. Невідповідності: - Учасником, у складі тендерної пропозиції, надані довідки, що підтверджують відсутність підстав по ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на вимогу п.п. 3.3, 3.4 згідно Додатку №2 тендерної документації, які підписані особою на яку відсутній документ, що підтверджує право підпису документів тендерної пропозиції. 2. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: - п. 2.5. Додатку 2 тендерної документації – Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження службової/посадової/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів). Рішення компетентного органу юридичної особи, про надання згоди службовій/посадовій/уповноваженій особі на вчинення значного правочину/ відсутність обмежень по сумі при укладанні правочинів, якщо такі обмеження встановлені установчими документами. У разі підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою за довіреністю та/або дорученням, в наданій довіреності та/або дорученні обов’язково повинні бути вказані повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції 3. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати більш детальну інформацію щодо закупівлі: UA-2020-10-22-003794-c , №7801650 «Послуги з дослідженя факторів виробничого середовища на робочих місцях.» Код ДК 021:2015: 71630000-3, а саме: - Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження службової/посадової/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів). Рішення компетентного органу юридичної особи, про надання згоди службовій/посадовій/уповноваженій особі на вчинення значного правочину/ відсутність обмежень по сумі при укладанні правочинів, якщо такі обмеження встановлені установчими документами. У разі підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою за довіреністю та/або дорученням, в наданій довіреності та/або дорученні обов’язково повинні бути вказані повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції. Заст. голови тендерного комітету Погорілий В.В._____________

Документи

23 листопада 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 14:47
Проєкт договору (Додаток 4).PDF
23 листопада 2020 14:47
526,03 Довідка п.2 ст.23.PDF
23 листопада 2020 14:47
526,05 Довідка експерти.PDF
23 листопада 2020 14:47
Довідка (досвід).pdf
23 листопада 2020 14:47
Статут Донецький ЕТЦ 2019.pdf
23 листопада 2020 14:47
Довідка щодо ПДВ.pdf
23 листопада 2020 14:47
Наказ директора Карнауха.pdf
23 листопада 2020 14:47
Лист ДЕРЖПРАЦІ.pdf
23 листопада 2020 14:47
Витяг ПДВ.PDF
23 листопада 2020 14:47
Витяг на 09.11.20.pdf
23 листопада 2020 14:47
526,01 Технічна специфікація.PDF
23 листопада 2020 14:47
526 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"

Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО" 58 992,00
UAH з ПДВ
58 992,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці" 78 439,20
UAH з ПДВ
78 439,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:15
Статут 2020.pdf
23 листопада 2020 12:15
Проект договору (Додаток 4).pdf
23 листопада 2020 12:15
Наказ про керівника.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідки ст17.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка про субпідрядників.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка банк рахунки.pdf
23 листопада 2020 12:15
Витяг платника ПДВ.pdf
23 листопада 2020 12:15
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 14:47
Проєкт договору (Додаток 4).PDF
23 листопада 2020 14:47
526,03 Довідка п.2 ст.23.PDF
23 листопада 2020 14:47
526,05 Довідка експерти.PDF
23 листопада 2020 14:47
Довідка (досвід).pdf
23 листопада 2020 14:47
Статут Донецький ЕТЦ 2019.pdf
23 листопада 2020 14:47
Довідка щодо ПДВ.pdf
23 листопада 2020 14:47
Наказ директора Карнауха.pdf
23 листопада 2020 14:47
Лист ДЕРЖПРАЦІ.pdf
23 листопада 2020 14:47
Витяг ПДВ.PDF
23 листопада 2020 14:47
Витяг на 09.11.20.pdf
23 листопада 2020 14:47
526,01 Технічна специфікація.PDF
23 листопада 2020 14:47
526 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"

Державне підприємство "Донецький експертно-технічний центр Держпраці"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"
#32639930
Очікує рішення 58 992,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 13:34

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 грудня 2020 15:44
Кінець періоду оскарження: 09 січня 2021 00:00
Дата відміни: 09 січня 2021 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю: Послуги з дослідженя факторів виробничого середовища на робочих місцях код ДК 021-2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань згідно п.1 ч.1 ст. 32 (Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019).
Документи:
29 грудня 2020 15:44
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:43
Протокол відпала потреба.doc