Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 474+000- км 478+000, Волинська область (коригування).
Reconstruction of the highway of state importance M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (in the city of Lublin) on the section km 474 + 000- km 478 + 000, Volyn region (adjustment).
Очікувана вартість
315 814 040,00 UAH
UA-2020-10-22-003661-c 9d5cf229ca7a4ace91c8c71d22db1adb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:40
Очікувана вартість: 315 814 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 158 140,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1579070.2 UAH
Publication date: 22 жовтня 2020 12:56
Enquiries until: 12 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 315 814 040 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 158 140 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, що не буде відповідати умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше ніж 140 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк в разі продовження строку дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії, не може бути визначене учасником, як конфіденційна інформація. В іншому разі – тендерна пропозиція буде відхилена Замовником. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам цієї тендерної документації відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, the customer is provided with a certificate from the Bank on the full cash coverage for the entire term of the guarantee and a bank statement confirming the crediting of cash coverage to the coverage account the seal of the bank of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Bank of the Guarantor with the confirmation of the powers of such authorized person from the bank-guarantor. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide a guarantee on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The bank guarantee must contain a statement of fulfillment of obligations to pay the relevant funds to the Customer in case of non-compliance with the conditions provided for in part three of Article 25 of the Law. The bank guarantee that will not meet the conditions of this tender documentation will be rejected by the Customer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable and must contain details of the name of the procurement and its number on the web portal of the Authorized Body. The term of securing the tender offer must be extended by the bidder for the relevant term in case of extension of the tender offer. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder. Securing a tender offer in the form of an original bank guarantee cannot be identified by the bidder as confidential information. Otherwise - the tender offer will be rejected by the Customer. Tender proposals that do not contain documentary evidence of the submission of the tender offer security, or the tender offer security that does not meet the conditions of this tender documentation shall be rejected by the Customer.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 474+000- км 478+000, Волинська область (коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Reconstruction of the highway of state importance M-07 Kyiv-Kovel-Yagodyn (in the city of Lublin) on the section km 474 + 000- km 478 + 000, Volyn region (adjustment).
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення розрахунків здійснюється на підставі актів прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:29
ТД Рек М-07 км 474+000- км 478+000_Нова редакція.doc
13 листопада 2020 13:29
Зміни_Рек 474 - 478.doc
22 жовтня 2020 12:53
ТД Рек М-07 км 474+000- км 478+000.doc
22 жовтня 2020 12:53
Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км 474+000-км478+000.bsdu
13 листопада 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 13:29
ТД Рек М-07 км 474+000- км 478+000_Нова редакція.doc
13 листопада 2020 13:29
Зміни_Рек 474 - 478.doc
22 жовтня 2020 12:53
ТД Рек М-07 км 474+000- км 478+000.doc
22 жовтня 2020 12:53
Реконструкція М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) км 474+000-км478+000.bsdu

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000028 ● 59bfe5ab9f07419c898d546250f81fb4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-10-22-003661-c 22.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 15:17:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 474+000- км 478+000, Волинська область (коригування) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-22-003661-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 11:54:58

UA-2020-10-22-003661-с

Проектною організацією Волинський ВКН ДП «Укрдіпродор» розроблено проектну документацію. За результатами розгляду якої ТОВ «ПРОЕКСП» виданий експертний звіт розгляду проектної документації по робочому проекту від 27.07.2019 року №V-0313-19/ПРОЕКТ (звіт додається).Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості на підставі даного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення по даному об’єкту визначений на підставі постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки» від 21 березня 2018 р. № 382 зі змінами.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-22-003661-c9d5cf229ca7a4ace91c8c71d22db1adb
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:53
Трудові книжки_водії_1.pdf
20 листопада 2020 18:53
Трудові книжки_ІТП.pdf
20 листопада 2020 18:53
Трудові книжки_водії_4.pdf
20 листопада 2020 18:52
Трудові книжки_водії_3.pdf
20 листопада 2020 18:52
Накази.pdf
20 листопада 2020 18:51
Документи щодо АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:51
Дипломи_ІТП.pdf
20 листопада 2020 18:51
Трудові книжки_водії_2.pdf
20 листопада 2020 18:51
Дозвіл Держпраця новий (2).pdf
20 листопада 2020 18:51
Дозвіл на викиди.pdf
20 листопада 2020 18:51
Гарантійний лист_Додаток1.pdf
20 листопада 2020 18:51
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
20 листопада 2020 18:50
Проект договору.pdf
20 листопада 2020 18:50
гар 1015.rar
20 листопада 2020 18:50
Витяг ЄДР (копія) (1).pdf
20 листопада 2020 18:50
Транспортна схема.pdf
20 листопада 2020 18:50
Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2020 18:50
Інформація_довідки до ст17.pdf
20 листопада 2020 18:50
Паспорт Пастернака О.С. (2).pdf
20 листопада 2020 18:50
Пояснювальна записка ОДР.pdf
20 листопада 2020 18:50
Довідка про санкції.pdf
20 листопада 2020 18:50
Відомість джерел поставки.pdf
20 листопада 2020 18:50
Сертифікат ISO 9001 новий 2019 (1).pdf
20 листопада 2020 18:50
Ліцензія ПБС (1).PDF
20 листопада 2020 18:50
Відомості з ЄДРПОУ (2).PDF
20 листопада 2020 18:50
Атестат виробництва.pdf
20 листопада 2020 18:50
Гарантійний лист_АБЗ.pdf
20 листопада 2020 18:50
Довідка про повноваження.pdf
20 листопада 2020 18:50
Довідка про наявність МТБ.pdf
20 листопада 2020 18:50
Протокол Загальних зборів.pdf

Документи

22 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 листопада 2020 21:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:39
9.Банківська гарантія 474_478.rar
20 листопада 2020 21:39
4. Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 21:39
3. Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
20 листопада 2020 21:39
13. Проєкт договору 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
1. Гарантійний лист М-07 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
16. ДЦ та розрахунки 474_478.rar
20 листопада 2020 21:39
2.6. тАб. 5.6. Тр. схема 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
2.5.Ч.2 АБЗ та під. документи.rar

Документи

22 листопада 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
25 грудня 2020 16:00
Розрахунок ДЦ, км 474 - 478.pdf
25 грудня 2020 16:00
3 М-07 км 474.imd
11 грудня 2020 18:57
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:51
Документи переможця.7z
21 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2020 17:29
8. Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2020 17:29
4. Банківська гарантія.7z
21 листопада 2020 17:29
1. Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2020 17:29
Розрахунок ДЦ, км 474 - 478.pdf
21 листопада 2020 17:29
3 М-07 км 474.imd
21 листопада 2020 17:29
2.4. Фінансова звітність.7z
21 листопада 2020 17:29
2.3.2. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.3.1. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.10.2. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.10.1. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.9. Машиністи бульдозера.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.7. Машиністи автогрейдера.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.5. Водії.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.4. Машиністи крана.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.3. Машиністи котка.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.1. ІТР.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 314 390 000,00
UAH з ПДВ
311 231 859,60
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 315 253 644,00
UAH з ПДВ
312 095 503,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
25 грудня 2020 16:00
Розрахунок ДЦ, км 474 - 478.pdf
25 грудня 2020 16:00
3 М-07 км 474.imd
11 грудня 2020 18:57
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:51
Документи переможця.7z
21 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2020 17:31
Електронний підпис
21 листопада 2020 17:29
8. Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2020 17:29
4. Банківська гарантія.7z
21 листопада 2020 17:29
1. Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2020 17:29
Розрахунок ДЦ, км 474 - 478.pdf
21 листопада 2020 17:29
3 М-07 км 474.imd
21 листопада 2020 17:29
2.4. Фінансова звітність.7z
21 листопада 2020 17:29
2.3.2. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.3.1. № Б-А-2 від 23.10.2017.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.10.2. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.10.1. Дорожні робітники.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.9. Машиністи бульдозера.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.8. Машиністи екскаватора.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.7. Машиністи автогрейдера.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.5. Водії.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.4. Машиністи крана.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.3. Машиністи котка.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2.1. ІТР.pdf
21 листопада 2020 17:29
2.2. Наявність працівників.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 21:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 21:39
9.Банківська гарантія 474_478.rar
20 листопада 2020 21:39
4. Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 21:39
3. Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
20 листопада 2020 21:39
13. Проєкт договору 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
1. Гарантійний лист М-07 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
16. ДЦ та розрахунки 474_478.rar
20 листопада 2020 21:39
2.6. тАб. 5.6. Тр. схема 474_478.pdf
20 листопада 2020 21:39
2.5.Ч.2 АБЗ та під. документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 311 231 859,60
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
311 231 859,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:20
Додаткова угода №384-22.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:20
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2022 12:27
Додаткова угода №72-22.pdf зміни до договору
26 травня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:07
Додаткова угода №426-21.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 12:43
Додаткова угода №189-21 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 11:50
Додаткова угода №141-21 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:34
Додаткова угода №55-21 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:24
Договір №01.1-2-20.pdf укладений
28 грудня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 55/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 1.1, 2.1, 13.1 договору. У тексті договору слова "Календарний план" замінити словами "Календарний графік". Внесення змін в розділ 21 договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін".
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.1, 13.5, 19.4. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 426/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору пунктами 13.13. - 13.16; 19.8. - 19.12
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 72/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робітг".
Номер договору про закупівлю: 01.1/2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 384/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML