Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-77 Рівне – Тучин – Гоща - /Н-25/ на ділянках км 0+000 – км 20+700, км 21+100 - км 35+598, Рівненська область
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-10-22-003646-b 8665756c02e340f8a8014eccd63b37c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:30
Початок аукціону: 13 листопада 2020 14:39
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-77 Рівне – Тучин – Гоща - /Н-25/ на ділянках км 0+000 – км 20+700, км 21+100 - км 35+598, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі (по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг на протязі 5 робочих днів. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" 523 500,00
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ" 520 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:22
Довідка ДПІ.pdf
19 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:53
Мазур (Р-77 км 0-20)_0001.pdf
19 листопада 2020 15:53
Гресюк (Р-77 км 0-20)_0001.pdf
11 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:39
Garantiya_5 250.zip
11 листопада 2020 15:39
7.1. Повноваження керівника.pdf
11 листопада 2020 15:39
6.3. Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:39
2.1.2.3. Сертифікат ГІПа.pdf
11 листопада 2020 15:39
2.1.2.2. Накази на працівників.PDF
11 листопада 2020 15:39
6.2. Виписка з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 15:39
6.1. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 07:56
Електронний підпис
09 листопада 2020 07:55
Додаток 4( Аналогічний дог.).pdf
09 листопада 2020 07:55
Довідка працівники.pdf
09 листопада 2020 07:55
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 07:55
Наккази труд. книж..pdf
09 листопада 2020 07:55
довідки.pdf
09 листопада 2020 07:55
Довідки учасника.pdf
09 листопада 2020 07:55
Право підпису.pdf
09 листопада 2020 07:55
Установчі документи.pdf
09 листопада 2020 07:55
довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП"
#40975502
Переможець 515 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 19:23

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність відповідного кваліфікаційного сертифіката, отриманого згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» документально підтверджена лише у головного інженера проекту Неліпа О.П., натомість не надано копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми ще двох вказаних у довідці інженерів-проектувальників, а саме: Побережський О.В. та Забусик Т.С. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати в інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, необхідних для виконання проектних робіт із зазначенням прізвища, імені, по батькові працівника, наявності у працівника відповідного кваліфікаційного сертифіката, отриманого згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, достатньої для виконання проектних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту). У разі виконання робіт (надання послуг) співвиконавцями, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців співвиконавця(-ів). Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. - Також додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа). - В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. - На працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документальне підтвердження сертифікованих інженерів-проектувальників автомобільних доріг, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі у відповідності до вимог п.1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: інженера-проектувальника Побережського О.В. та інженера-проектувальника Забусик Т.С.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП"
#40975502
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:17
ДУ № 1 до Д № 52 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 18:52
Розрахунки.pdf укладений
09 грудня 2020 18:51
Договір № 52.pdf укладений
09 грудня 2020 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п. 9.1. Договору в наступній редакції: « 5.1.Терміни надання послуг з 09.12.2020 по 31.12.2022р.»; «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12. 2022 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 515 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 833,33 UAH)