Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень третього поверху другого блоку Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці по вулиці Сільськогосподарській, 21, в м.Полтава» (2черга.) за кодом ДК021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
1 496 733,00 UAH
UA-2020-10-22-003542-a b1d1fb0c71d54d778801751e8a77624b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:46
Очікувана вартість: 1 496 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 967,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7483.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Робота – 1 шт., а саме: Капітальний ремонт приміщень третього поверху другого блоку Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці по вулиці Сільськогосподарській, 21, в м.Полтава (2черга).
Строки виконання робіт : до 15 грудня 2020 року (на кошти наявних асигнувань передбачених кошторисом 2020 року); до 15 травня 2021 року (на кошти асигнувань передбачених кошторисом 2021 року). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень третього поверху другого блоку Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці по вулиці Сільськогосподарській, 21, в м.Полтава (2черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % обсягу робіт. Попередня оплата сплачується на розрахунковий рахунок відкритий в органах ДКС України Підряднику протягом 5 (п’яти ) банківських днів з моменту надання Підрядником рахунку на попередню оплату до даного Договору. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 70% обсягу робіт - післяоплата, підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. Остаточний розрахунок Замовник проводить протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту підписання Акту прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:23
Оголошення Горбанівський-капітальний ремонт.zip
23 жовтня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:23
Оголошення Горбанівський-капітальний ремонт.zip
22 жовтня 2020 10:55
Оголошення Горбанівський-капітальний ремонт.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 1 390 000,00
UAH з ПДВ
1 345 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 12:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:21
Календарний графік.PDF
02 листопада 2020 12:21
Зведений кошторис.PDF
02 листопада 2020 12:21
Дефектні акти.PDF
02 листопада 2020 12:21
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf
02 листопада 2020 12:21
Опис 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 12:21
Опис 24-01-2020.pdf
02 листопада 2020 12:21
Наказ_Чечіль.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 12:21
Наказ_Чечіль.pdf
02 листопада 2020 12:21
Лицензия.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 12:21
Лицензия.pdf
02 листопада 2020 12:21
Довіреність_Христевич О.В.pdf
02 листопада 2020 12:21
Витяг_наказ_Христевич О.В.pdf
02 листопада 2020 12:21
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 12:21
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf
02 листопада 2020 12:21
Гарантія 7 483,66 грн.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 12:21
Гарантія 7 483,66 грн.pdf
02 листопада 2020 12:21
персональні дані.PDF
02 листопада 2020 12:21
Згода з проектом договору.PDF
02 листопада 2020 12:21
Свідоцтво єдиного податку.PDF
02 листопада 2020 12:21
Статут.PDF
02 листопада 2020 12:21
Пропозиці учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 1 345 096,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:33

Документи

10 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:32
Протокол 78.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
1 345 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:32
Протокол 78.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:31
ДУ6 (Дог 464).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 10:34
ДУ5 (Дог 464).pdf зміни до договору
20 вересня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 09:15
ДУ4 (Дог 464).pdf зміни до договору
09 серпня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 16:35
Дод уг 3 (Дог 464).pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:53
Дод уг 2 (Дог 464).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:53
Дод уг 1 (Дог 464).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:52
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:40
Дод уг 1 (Дог 464).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 17:39
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:09
Дог 464.pdf укладений
19 листопада 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести відповідні зміни в Розділ «3. ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору № 464 від «19» листопада 2020 р. та викласти в наступній редакції: 3.1. «Загальна сума цього Договору становить 1 345 096 грн. 00 коп. ( один мільйон триста сорок п’ять тисяч дев’яносто шість гривень 00 копійок) з ПДВ, - 224 182, 67 грн. в.т.ч.(сума на кошти наявних асигнувань передбачених кошторисом 2020 року складає 515607,68 грн. ) та (829 488, 32 грн. - на суму коштів по мірі їх надходження з Обласного бюджету)
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили шляхом внесення змін в даний договір зменшити суму коштів наявних асигнувань передбачених кошторисом 2020 року на 81916,56 грн до 433691,12 грн. та в свою чергу, збільшити суму коштів які надійдуть з Обласного бюджету на 81916,56 грн до 911404,88 грн., при цьому сума договору залишається незмінною та становить 1 345 096 грн. 00 коп. ( один мільйон триста сорок п’ять тисяч дев’яносто шість гривень 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 3.1. Договору № 464 від «19» листопада 2020р. Викласти в наступній редакції: «3.1.Загальна сума цього Договору становить 1 345 096 грн. 00 коп. ( один мільйон триста сорок п’ять тисяч дев’яносто шість гривень 00 копійок) з ПДВ, - 224 182, 67 грн. в.т.ч.(сума на кошти наявних асигнувань передбачених кошторисом 2020 року складає 433691,12 грн. ) та (911404,88 грн. - на суму коштів по мірі їх надходження з Обласного бюджету)».
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди щодо продовження строків виконання робіт до 31.12.2021р. за Договором № 464 від «19» листопада 2020р.. 2. Пункт 5.1. Договору № 464 від «19» листопада 2020р. Викласти в наступній редакції: «5.1.Терміни виконання робіт за цим Договором, а також їх окремих обсягів (етапів, видів робіт) визначаються Календарним графіком виконання робіт (далі - «Графік»), який є невід'ємною частиною цього Договору, але у всякому випадку не повинен перевищувати 13 місяців з дня підписання даного Договору». 3. Пункт 5.2. Договору № 464 від «19» листопада 2020р. Викласти в наступній редакції: «5.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (Додаток № 2) - початок робіт - не пізніше наступного робочого дня з дня підписання Акту приймання – передачі Об’єкту робіт. - закінчення робіт - до 28 грудня 2020 року ( на кошти передбачені кошторисом 2020 року); до 20 грудня 2021 року (на кошти по мірі їх надходження з Обласного бюджету).
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт та фінансування на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосовно попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили зменшити суму Договору на 114024,66 грн. та внести зміни в пункт 3.1 Розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору на закупівлю робіт № 464 від 19 листопада 2020 року та викласти у наступній редакції : 3.1. Загальна сума цього Договору становить 1231071,34 грн. 00 коп. ( один мільйон двісті тридцять одна тисяча сімдесят одна грн. 34 коп.) з ПДВ, яке складає - 205178,55 грн. в.т.ч.(сума на кошти наявних асигнувань передбачених кошторисом 2020 року складає 433691,12 грн.) та (797380,22 грн. - сума коштів наявних асигнувань передбачених на 2021 рік).
Номер договору про закупівлю: 464
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 231 071,34
UAH (в тому числі ПДВ 205 178,55 UAH)