Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка радіографічна, плівка термографічна
Очікувана вартість
667 000,00 UAH
UA-2020-10-22-003301-b d9ec9478592642008d756847de900b91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаковський Андрій Іванович

+380612243705 medtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Ходаковський Андрій Іванович
+380612243705
medtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 17:05
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 667 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Плівка радіографічна, плівка термографічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:01
ТД Плівка рентгенівська.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-003301-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:38
Вимога щодо приведення документації у відповідність до чинного законодавства
Шановний Замовнику!

Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за позиціями №№ 5-6 є Плівка термографічна медична для принтера типу AGFA DRYSTAR DT 5.000IB 35x43 см № 100 та Плівка термографічна медична для принтера типу AGFA DRYSTAR DT 5.000IB 20x25 см № 100.

Позиції №№1-4 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». Прим цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.

Медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиціях №№ 5-6, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/фірмовим позначенням/брендом).

Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.

Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позиціями №№ 5-6 - яка є «ексклюзивною», та за №№1-4, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.

При цьому, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa та Carestream, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище.

Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками та усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Carestream, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами) та могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну, а створює привілейоване положення для постачальників-посередників (того обмеженого кола, про яке йшлося вище), що є дискримінацією по відношенню до безпосередніх виробників продукції.

Адже за позиціями №№ 5-6 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.

Окрім того, для підсилення неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників, в т.ч. виробників, Документацією передбачена вимога, згідно якої «З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає це оголошення, учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів гарантійного листа виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, з відповідними строками придатності. Гарантійний лист повинен підтверджувати відповідність медико-технічним вимогам, повну назву учасника, назву предмету закупівлі та номер закупівлі». Залишаючи наразі осторонь питання практичної необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.

Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивних» позицій за №№ 5-6, з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).

Отже, дана Процедура є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо:
- виключити вищезгадані товарні позиції №№ 5-6 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити п.3.5 Додатку №3 до Документації, що містить вищезгадану умову про надання гарантійного листа від виробника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 10:32
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок), Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання» (Рентгенівська плівка НК 024:2019 40980; томографічна плівка НК 024:2019 63183).
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно положень Єдиного закупівельного словника основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, при цьому перші чотири цифри визначають клас.
За кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 32350000-1 значиться клас «Частини до аудіо- та відео обладнання». При цьому, до даного класу відносяться різні категорії, в т.ч. Рентгенівська плівка (код 32354110-3), Радіологічна плівка (код 32354100-0) та Плівки (код 32354000-9). Не зважаючи на відмінність технологій усі плівки, зазначені в предметі закупівлі, застосовуються для проведення рентген-діагностичних досліджень, та є витратними матеріалами для відповідного обладнання, що дозволяє візуалізувати отримане зображення під час таких досліджень. Таким чином Замовник, штучно поділивши предмет закупівлі згідно вашої Вимоги, тим самим порушить ч.7 ст.2 Закону , де чітко вказано: «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.»
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання», та зазначив додатково конкретну назву товару – «Рентгенівська плівка НК 024:2019 40980; томографічна плівка НК 024:2019 63183».
В той же час, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. У Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наведені відповідні характеристики товару з урахуванням наявного у Замовника обладнання. При цьому у п.6 розділу 3 Тендерної документації зазначено: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент».
Крім того, аналізуючи інформацію на порталі ПРОЗОРРО (prozorro.gov.ua) стає очевидним, що за позицією 5 та 6 наявні щонайменше два виробники, продукція яких у сукупності відповідає технічним характеристикам, наведеним у додатку 3 Тендерної документації: AGFA, Бельгія (плівка DRYSTAR DT 5.000IB) та ПП «ФІРМА «ОНІКО», Україна (плівка ОНІКО ДТ-5000).
Отже за позицією № 5 та 6 існують аналоги та еквіваленти, що значно розширює конкуренцію серед учасників торгів.
Крім того, ми виходили виключно з наших потреб на вказану плівку та наявності фактичного фінансування.
Згідно роз’яснень Мінекономрозвитку під штучним розширенням предмета закупівлі розуміють невиправдане об’єднання товару в один лот чи предмет закупівлі. Отже визначальною характеристико є саме невиправдане об’єднання, в той же час як зазначено вище, усі товарні позиції з предмету закупівлі об’єднанні за критерієм єдності призначення та застосування, отже таке об’єднання виправдане.
Щодо питання гарантійного листа, то згідно ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а саме це питання також не раз висвітлювалось в рішеннях Антимонопольного комітету України. За його позицією така умова є дискримінаційною лише тоді, коли гарантійний лист вимагається саме від виробника продукції, і при цьому Документація не передбачає можливості надання вищевказаного гарантійного листа від дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника. В Тендерній документації така можливість передбачена. Крім того, у п.3 Додатку 3 чітко вказана мета такої вимоги: «запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності».
Отже, виходячи із вищевикладеного, визначення предмету закупівлі в чинній редакції, відсутність поділу предмету закупівлі на лоти окремо за позицією №5 та 6, а так само умова про надання гарантійного листа не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, та не призводять до дискримінації учасників

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 16:38
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медкомплект 659 548,00
UAH з ПДВ
659 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКОВЛЄВА КСЕНІЯ ОЛЕГІВНА" 663 500,00
UAH з ПДВ
663 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 19:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:53
Довідка ст17 Переможець
19 листопада 2020 18:53
Довідка податковая
19 листопада 2020 18:53
Довідка МВС
07 листопада 2020 21:20
Електронний підпис
07 листопада 2020 21:10
Реєстр наданих документів.pdf
07 листопада 2020 21:10
Проект договору.pdf
07 листопада 2020 21:10
Статут нова редакція.pdf
07 листопада 2020 21:10
Свідоцтово платника ПДВ .pdf
07 листопада 2020 21:10
ІНН уповноважоної особи.pdf
07 листопада 2020 21:10
Рішення про директора.pdf
07 листопада 2020 21:10
Протокол засновников.pdf
07 листопада 2020 21:10
Наказ на директора.pdf
07 листопада 2020 21:10
Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2020 21:10
Довідка про наявність МТБ.pdf
07 листопада 2020 21:10
Довідка ст17 Закону(1).pdf
07 листопада 2020 21:10
Довідка ст17 Закону.pdf
07 листопада 2020 21:10
Відомості про підприємство.pdf
07 листопада 2020 21:10
Договір 82-20.pdf
07 листопада 2020 21:10
Договір 54-20.pdf
07 листопада 2020 21:10
дог 329-Т Медкомплект.pdf
07 листопада 2020 21:10
сертифікат якості CP-BU M.pdf
07 листопада 2020 21:10
інструкція DRYSTAR DT 5000I B.pdf
07 листопада 2020 21:10
інструкція CP-BU M.pdf
07 листопада 2020 21:10
Declaration of Conformity_Class IIa.PDF
07 листопада 2020 21:10
Declaration of Conformity_Class I.PDF
07 листопада 2020 21:10
Authorization.pdf
07 листопада 2020 21:10
Authorization letter Vitalii Rulov 2019.PDF
07 листопада 2020 21:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:24
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медкомплект

ФОП "ЯКОВЛЄВА КСЕНІЯ ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Медкомплект
#33243044
Переможець 659 548,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медкомплект
#33243044
659 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 10:48
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:33
дог 683-Т Медкомплект.pdf укладений
23 листопада 2020 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 659 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 148,00 UAH)