Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), Лот 2 - багатофункціональний пристрій, Лот 3 - портативний комп'ютер учня (ноутбук) для учня інклюзивного класу
Очікувана вартість
499 834,00 UAH
UA-2020-10-22-001326-b ac6710c6e1c04dc389fbae8836df7325
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Оксана Вікторівна

+380385621315 39839155@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Деражнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39839155
Вебсайт: http://deraznyarvo.gov.ua/
Місцезнаходження: 32200, Україна , Хмельницька обл., місто Деражня, вул.Миру,39
Контактна особа: Ільченко Оксана Вікторівна
+380385621315
39839155@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 499 834,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою

Тендерна документація

26 жовтня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:09
Таблиця змін .docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 3 проект договору.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 2 технічне завдання зміни.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 1 - ТП.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-ТД ноут. ВО Деражня зміни 26.10.doc
26 жовтня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:09
Таблиця змін .docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 3 проект договору.docx
22 жовтня 2020 11:44
5-Додаток 3 проект договору.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 2 технічне завдання зміни.docx
22 жовтня 2020 11:44
5-Додаток 2 технічне завдання.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-Додаток 1 - ТП.docx
22 жовтня 2020 11:44
5-Додаток 1 - ТП.docx
26 жовтня 2020 12:09
5-ТД ноут. ВО Деражня зміни 26.10.doc
22 жовтня 2020 11:44
5-ТД ноут. ВО Деражня.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-001326-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 жовтня 2020 15:31
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Гарантійний лист від Учасника про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару, наявності власного сервісного центру на території Хмельницької області. » . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2020 12:04
Доброго дня. На Ваше звернення щодо наявності сервісного центру на території Хмельницької області пояснюємо наступне. Вказана вимога включена Замовником до тендерної документації з метою забезпечення якісного, швидкого та оперативного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі. Але, з метою залучення якнайбільше Учасників процедури закупівлі, забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію (технічне завдання) та оприлюднено в порядку та строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2020-10-22-001326-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 12 листопада 2020 15:34
Вимога
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що пропозиція учасника ФОП Боднар Геннадій Олександрович підлягає відхиленню з огляду на наступне. В технічному завданні вказано недостовірну інформацію.
В додатку 2 до тендерної документації , Вами вимагалося: тип матриці IPS. Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович в тендерній пропозиції вказав неправдиву інформацію, де зазначив, що в запропонованому ними товарі тип матриці IPS, проте в моделі запропонованого учасником Ноутбука HP ProBook 455 G6 (6EB41EA) тип матриці VA, що навіть не є аналогом, а є гіршим.
Також даний Ноутбук HP ProBook 455 G6 (6EB41EA) відсутній на офіційних інтернет ресурсах, та на ринках України, що викликає підозру контрафактної продукції.
Технічні характеристики можна перевірити за посиланням: https://ek.ua/HP-455G6-6EB41EA.htm,.
Згідно п. 5.2.6. Учасник повинен надати у складі пропозиції згоду (в довільній формі) про можливість відхилення його пропозиції на підставі п.5.2.6 ч.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави. Учасник ФОП Боднар Геннадій Олександрович надав такий лист, але не зазначив підставу згідно даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2020 16:25
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович відповідно до наданої тендерної документації запропоновано ноутбуки виробництва Hewlett-Packard (коротка назва бренду - НР),модель - Probook 455 G6, партійний номер - 6EB41EA.
Абсолютно усі ноутбуки модельного ряду НР ProBook 455 G6 постачаються виробником із двома типами матриць - тип IPS із розширенням 1920х1080 (FullHD) або тип SVA із розширенням 1366х768 (HD). Запропонований учасником ноутбук згідно технічного опису має розширення 1920х1080 та відповідно до даного розширення комплектується типом матриці IPS.
Дана інформація підтверджується на сайті виробника НР у технічному посібнику на модель HPProBook 455 G6, що поширюється на весь модельний ряд за наступним посиланням: www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/4AA7-4440RUE.pdf
У розділі Дисплей даного технічного посібника чітко зазначено інформація про матрицю із розширенням 1920х1080: «Дисплей: FullHD IPS eDP (1920 x 1080), диагональ 39,6 см (15,6")»
Тобто, саме той тип матриці, що вимагався Замовником, що повністю відповідає технічному завданню згідно Додатку 2 до ТД.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції з підстав надання недостовірної інформації Учасником-переможцем процедури закупівлі в Замовника не було.
2. Щодо зауважень з приводу контрафактності продукції повідомляємо, що інформація про модельний ряд ноутбука НР 455 G6 доступна на даний час на сайті виробника НР,крім того надано учасником детальний технічний опис ноутбука, в тому числі зазначена наявність українських літер на клавіатурі, що свідчить про регіональну належність ноутбука до конкретної країни постачання (Україна).
Також, учасником надано гарантійний лист про постачання нового обладнання із гарантійним терміном 12 місяців, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи України та декларацію про відповідність ДСТУ України на запропоновану модель ноутбука. Дана декларація та висновок є чинними на дату подання тендерних пропозицій.

3. Крім того, відповідно до вимог п. п.5.2.6 п. 2 розділу V ТД визначено, що «Учасник повинен надати у складі пропозиції згоду (в довільній формі) про можливість відхилення його пропозиції на підставі п.5.2.6 ч.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави».
На виконання даного пункту вимог учасником у складі пропозиції надано відповідну лист-згоду в довільній формі (документ «Лист-згода 2.pdf») у якому учасник погоджується з можливістю відхилення його пропозиції посилаючись на інформацію зазначену у п. 5.2.6. ч. 2 розділу V Тендерної документації.
Крім того, в складі тендерної пропозиції наявний гарантійний лист про ознайомлення з тендерною документацією та погодження з усіма умовами проведення закупівлі товару, а також у файлі «Листи та довідки. pdf» наявна довідка про дотримання норм чинного законодавства, зокрема Закону України "Про санкції", Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» і т.д.
Відповідно до вимог п.п. 5.3.3. - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Так, як згода вимагалась в довільній формі, в складі тендерної пропозиції Учасника наявні документи за якими можливо встановити відсутні фрагменти інформації, вказана помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця торгів.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2020-10-22-001326-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 18 листопада 2020 13:56
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника який визнаний переможцем процедури закупівлі за Лотом № 1
З огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасників кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а також технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, їх тендерні пропозиції підлягають відхиленню з наступних підстав:
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 15:29
Доброго дня. На Ваше звернення про невідповідність тендерної пропозиції Учасника-переможця процедури закупівлі пояснюємо наступне.
1. П.п. 3.1.1 п. 1 розділу III Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі пропозиції «свідоцтво про державну реєстрацію, виписку або витяг із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців)».
Слід зауважити, що документація не передбачає надання усіх цих документів одночасно, оскільки будь-який з перерахованих документів за своїм змістом в повній мірі дублює інший та є законодавчою підставою для здійснення діяльності фізичною особою-підприємцем.
Так, свідоцтво про державну реєстрацію видавалось реєстратором фізичній особі під час реєстрації підприємцем до 07.05.2011 року. Реєстрація осіб, що відбувалась після цієї дати супроводжувалась видачою реєстратором підтвердження на вчинення діяльності у вигляді виписки з ЄДР.
Відповідно до наданих установчих документів та інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах ФОП Боднар Г.О. зареєстрований у 2019 році та відповідно вчиняє діяльність на підставі виписки з ЄДР.
На виконання вимог даного пункту документації учасником ФОП Боднар Г.О. надано виписку та витяг з ЄДР. Окрім того учасником додатково надано пояснення (документ «листи та довідки.pdf» №1009/04 від 02.11.2020 р.) у якому учасник у довільній формі пояснює, що - вчиняє діяльність згідно зареєстрованих видів діяльність, які підтверджено випискоюз державного реєстру юр.осіб та фізичних – осіб підприємців з переліком видів діяльності; - не отримував відповідних дозволів, ліцензій, свідоцтв, патентів так як продаж комп'ютерного обладнання згідно діючого законодавства України цього не передбачає.
Тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було з підстав невідповідності тендерної пропозиції умовам ТД.
2. Щодо підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». По перше, найменування критерію передбачає наявність досвіду виконання не лише аналогічних, а й аналогічного договору, що й підтверджено Учасником – переможцем торгів.
Крім того, згідно вимог п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник надає наступні документи «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів**, назви організацій (замовника), із яким укладено такі договори, їх (його) адресу, контактний телефон, сума договору та стану виконання, які укладено у 2019 - 2020 роках, разом із копіями таких договорів, документів, що підтверджують факт поставки товару за договорами (акт приймання-передавання товару, видаткова накладна, тощо. Досвід виконання аналогічного договору повинен бути виключно позитивний. З цією метою Учасник повинен надати лист – відгук адресований на ім’я Замовника торгів, не пізніше місячної давнини відносно подачі Учасником тендерної пропозиції та містити інформацію щодо якості, своєчасності, наявності чи відсутності зауважень, номеру договору, дати договору та назви предмету договору.» ** - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки комп’ютерного обладнання.
Тобто, Замовником визначено умови щодо підтвердження відповідності критерію та можливість виконання лише одного аналогічного договору, надання копії одного договору та одного відгуку до нього.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було, адже Учасником підтверджено досвід виконання одного аналогічного договору та надано всі документи, що вимагались тендерною документацією.
3. Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Відповідно до підпункту 3.6.2. пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:«Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації».
Пунктом 2 Додатку 2 Тендерної документації визначено надання документів учасником зокрема: «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).».
Учасником ФОП Боднар Г.О. на виконання вимог даного додатку надано документ «Технічні завдання.pdf», у якому учасник пропонує ноутбуки виробника НР, модель – 455 G6, артикул- 6EB41EA. На підтвердження якості запропонованого товару учасник надає висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та декларації відповідності на товар, у яких зазначена повна інформація про виробника та його місцезнаходження.
Слід зазначити, що виробником є саме компанія із назвою НР (веб-сайт www.hp.com), а визначення «НР Inc.» містить крім самої назви виробника НР також і його організаційно-правову форму Inc.( повна назва Incorporated) – компанія з обмеженою відповідальністю (використовується тільки на території США), або, для прикладу,Ltd,як Limited – товариство з обмеженою відповідальністю (використовується у Європі), або Corp, як Corporation – акційне товариство) і т.д. Разом з тим документація не містила вимог щодо зазначення учасником такої додаткової інформації як форма організації виробника або його правовий статус, а враховуючи, що повна детальна інформація про виробника надана і у інших документах в складі пропозиції переможця, та з огляду на перелік формальних помилок вважаємо дана вимога виконана учасником в повній мірі.
Щодо наведеної практики у Рішенні АМКУ № 12189-р/пк-пз від 19.06.2020р. слід зауважити що у даній скарзі ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» був правомірно відхилений, оскільки зазначивши модель миші «Vinga», учасник ніяким чином не вказав назву виробника миші (Comel), що дещо відрізняється від ситуації у Вашому зверненні.
Крім того, практика Уповноваженого органу, зокрема рішення стосуються виключно процедури закупівлі, яка оскаржується та жодним чином не може бути застосована Замовником при визначенні підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасників.
З приводу технічних вимог до частоти процесора ноутбука повідомляємо, що замовником визначено у Додатку 2 зокрема наступне: «Процесор…тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz». Виходячи із даного змісту Замовником не встановлено вимогою до учасників зазначити максимальну та мінімальну частоту процесора, а встановлена загальна вимога до чисельного значення тактової частоти, яка у своєму цифровому визначенні не повинна бути нижче 2,0 ГГц. Відповідно учасник ФОП Боднар Г.О. запропонувавши ноутбук на базі процесора AMDRyzen 2200U, що працює в залежності від навантаження на тактовій частоті від 2,5 ГГц до 3,4 ГГц повністю відповідає критерію – не менше 2,0 ГГц та є кращим (джерело характеристик процесора https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-3-2200u).
Враховуючи вище зазначене у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника переможця процедури закупівлі з підстав невідповідності технічним умовам, визначеним Тендерною документацією.
Дякуємо за взаєморозуміння.

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 13:56
ТК Деражнянської Лот 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-22-001326-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 20 листопада 2020 17:02
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ФОП Боднар Геннадій Олександрович переможцем процедури закупівлі за Лотом № 1
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:05
рішення від 24.11.2020 №21760 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:05
рішення від 16.12.2020 №23307.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням ознайомлені, рішення виконано. пропозицію переможця дискваліфіковано
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 13:57

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 16:15
Скарга.pdf
07 грудня 2020 10:31
Про_відзивСкарги.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2020 16:38
Пояснення до скарги
30 листопада 2020 16:38
Пояснення до скарги

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 397 448,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 988,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 листопада 2020 14:24
Закінчення: 09 листопада 2020 14:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, Держнянський р-н., м.Деражня, вул. Л.Українки, 9, складське приміщення Замовника
Дата доставки: 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-10-22-001326-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 20 листопада 2020 17:02
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ФОП Боднар Геннадій Олександрович переможцем процедури закупівлі за Лотом № 1
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:05
рішення від 24.11.2020 №21760 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:05
рішення від 16.12.2020 №23307.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням ознайомлені, рішення виконано. пропозицію переможця дискваліфіковано
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 13:57

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 16:15
Скарга.pdf
07 грудня 2020 10:31
Про_відзивСкарги.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2020 16:38
Пояснення до скарги
30 листопада 2020 16:38
Пояснення до скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 395 700,00
UAH з ПДВ
395 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 326 000,00
UAH з ПДВ
326 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 374 565,60
UAH з ПДВ
374 565,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 396 200,00
UAH з ПДВ
396 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2020 01:11
Електронний підпис
07 листопада 2020 00:28
технічні вимоги лот 1.pdf
07 листопада 2020 00:28
577742_пропозиція.pdf
07 листопада 2020 00:28
5-Додаток 3 проект договору.pdf
07 листопада 2020 00:28
повноваження директора 2.pdf
07 листопада 2020 00:28
довідка санкції.pdf
07 листопада 2020 00:28
довідка про субпідрядників.pdf
07 листопада 2020 00:28
витяг ПДВ_копія.pdf
07 листопада 2020 00:28
згода персональні дані.pdf
07 листопада 2020 00:28
довідка щодо коду доступу.pdf
07 листопада 2020 00:28
Статут копія.pdf
07 листопада 2020 00:28
Довідка Статистика_копія.pdf
07 листопада 2020 00:28
повноваження директора.pdf
07 листопада 2020 00:28
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:24
Довідка не судимість
19 листопада 2020 13:24
Довідка про заборгованість
19 листопада 2020 13:24
Довідка ст. 17
07 листопада 2020 15:04
Електронний підпис
07 листопада 2020 15:00
Технічне завдання.pdf
07 листопада 2020 15:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 листопада 2020 15:00
Проект договору.pdf
07 листопада 2020 15:00
паспорт.pdf
07 листопада 2020 15:00
Гарантійні умови.pdf
07 листопада 2020 15:00
Несертифікація.pdf
07 листопада 2020 15:00
Лист-підпис.pdf
07 листопада 2020 15:00
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2020 15:00
Витяг2.pdf
07 листопада 2020 15:00
Витяг1.pdf
07 листопада 2020 15:00
Листи та довідки.pdf
07 листопада 2020 15:00
Виписка.pdf
07 листопада 2020 15:00
Аналогічні.pdf
07 листопада 2020 15:00
ЛИСТ-ЗГОДА 5.pdf
07 листопада 2020 15:00
ЛИСТ-ЗГОДА 4.pdf
07 листопада 2020 15:00
Альфа банк.pdf
07 листопада 2020 15:00
ЛИСТ-ЗГОДА 3.pdf
07 листопада 2020 15:00
ЛИСТ-ЗГОДА 2.pdf
07 листопада 2020 15:00
ЛИСТ-ЗГОДА 1.pdf
07 листопада 2020 15:00
Лист щодо ознайомлення з ТД.pdf
07 листопада 2020 15:00
Лист повідомлння.pdf
07 листопада 2020 15:00
Експертний_висновок_Windows10Pro.pdf
07 листопада 2020 15:00
Документи про якість HP.pdf
07 листопада 2020 15:00
Genius.pdf
07 листопада 2020 15:00
Genius СЕС.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 10:57
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:58
9. Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 10:58
5. Протоколи.pdf
06 листопада 2020 10:58
46. Технічне завдання.pdf
06 листопада 2020 10:58
45. Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 10:58
44. Проект договору.pdf
06 листопада 2020 10:58
4. Статут.pdf
06 листопада 2020 10:58
3. Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2020 10:58
28. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
06 листопада 2020 10:58
25. Лист щодо субпідрядників.pdf
06 листопада 2020 10:58
23. Лист щодо накладення КЕП.pdf
06 листопада 2020 10:58
22. Лист щодо довіреності.pdf
06 листопада 2020 10:58
21. Паспорт Лєбєдєва.pdf
06 листопада 2020 10:58
20. Лист щодо ліцензування.pdf
06 листопада 2020 10:58
2. Витяг ЄДРПОУ 06.11.2020.pdf
06 листопада 2020 10:58
19. Лист про висновки СЕС.pdf
06 листопада 2020 10:58
18. Лист про сертифікацію.pdf
06 листопада 2020 10:58
14. Довідка про працівників.pdf
06 листопада 2020 10:58
10. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
06 листопада 2020 10:58
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
07 листопада 2020 15:09
Витяг_29.09.20 копія.pdf
07 листопада 2020 15:09
витяг єп податок копія.pdf
07 листопада 2020 15:09
виписка саврук і.в..pdf
07 листопада 2020 15:09
виписка копія.pdf
07 листопада 2020 15:09
паспорт+код копія.pdf
07 листопада 2020 15:09
довідка про повноваження.pdf
07 листопада 2020 15:09
Довідка щодо Статуту.pdf
07 листопада 2020 15:09
Відомості про Учасника.pdf
07 листопада 2020 15:09
Пропозиція_ФОП Саврук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Рішення скасоване 326 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 13:57
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Відхилено 326 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 14:14
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 374 565,60
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 09:56
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 374 565,60
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 09:59
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 395 700,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 10:04
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
#2378916847
Відхилено 396 200,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 10:06

Документи

28 грудня 2020 14:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:58
Протокол відхилення

Документи

30 грудня 2020 09:59
Електронний підпис
30 грудня 2020 09:58
Протокол відхилення

Документи

30 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:03
Протокол відхилення

Документи

30 грудня 2020 10:06
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:05
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
30 грудня 2020 10:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі