Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень Авторської О.А. Захаренка середньої загальноосвітньої школи по вул. Героїв Майдану, 271 в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області з облаштуванням внутрішніх вбиралень (коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
81 860,40 UAH
UA-2020-10-21-014003-a 7101d5fc43d247c5a771c6d046140d2f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Пуха

+380473530977 nabutiv-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Набутівської сільської ради Корсунь-Шевченківського району Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41066136
Місцезнаходження: 19425, Україна , Черкаська обл., с. Набутів, вул. Центральна, буд. 190/1
Контактна особа: Ігор Пуха
+380473530977
nabutiv-rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 81 860,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 409,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 19425, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, село Набутів, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 190/1. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень Авторської О.А. Захаренка середньої загальноосвітньої школи по вул. Героїв Майдану, 271 в с. Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області з облаштуванням внутрішніх вбиралень (коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19422, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, село Сахнівка, вул. Героїв Майдану, 271
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; місцезнаходження замовника - 19425, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, село Набутів, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 190/1; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" 81 860,40
UAH з ПДВ
81 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 17:07
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:58
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРБУДСТРОЙ2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРБУДСТРОЙ2016"
#40548068
Переможець 81 860,40
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 08:19

Документи

05 листопада 2020 08:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 08:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРБУДСТРОЙ2016"
#40548068
81 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 08:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:49
IMG_0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:21
Договір 4.pdf укладений
23 листопада 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 29.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 813,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 802,20 UAH)